بازدید 50521

جزئیات جدید از پرونده تخلف واردات چای / دولت رییسی چگونه این فساد را کشف کرد؟ + فیلم

 رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور جزئیات نحوه کشف تخلفات و برخورد با متخلفان پرونده واردات چای را تشریح کرد.همچنین سخنگوی دولت گفت: در این پرونده یک واردکننده، تجهیزات چای وارد کرده و گفته است که می‌خواهد شهر چای تولید کند تا..
کد خبر: ۱۲۰۸۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ 04 December 2023

تابناک _ حجت الاسلام درویشیان، رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور در گفت‌وگویی درباره اقدامات و پیگیری‌های دولت در تخلف یک شرکت وارد کننده چای تصریح کرد: اواخر سال ۱۴۰۱ به دنبال برخی اطلاعات واصله از جمله نامه جمعی از فعالان صنعت چای به معاون اول رییس جمهور، دستور پیگیری به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی صادر شد و همزمان بازرسی ویژه رییس جمهور و وزارت اطلاعات نیز پیگیری‌های لازم را به عمل آوردند.

سال ۹۸ آغاز تخلف و فساد ارزی شرکت واردات چای

حجت الاسلام درویشیان با اشاره به اینکه بخشی از این تعهدات ارزی این شرکت ایفا و بخشی از تعهدات ارزی منقضی شده و نتوانسته آن را ایفا کند؛ اظهار کرد: طبق قانون اصلاحی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اگر فعالان اقتصادی نتوانند تعهدات ارزی خود را ایفا کند، مشمول مجازات‌ مربوط به قاچاق کالا و ارز می‌شوند که تا سقف مبلغ مشخصی از این تخلفات در سازمان تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی واقع می‌شوند؛ لذا در حال حاضر در این سازمان پرونده‌هایی علیه این شرکت مطرح بوده و برای همه آن‌ها رأی صادر شده است.

متهم فساد واردات چای در زندان

وی با بیان اینکه کارت بازرگانی این شرکت حسب رسیدگی‌های سازمان تعزیرات تعلیق شده است، به ایرنا گفت: آن بخشی که بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال بوده در دادگاه انقلاب مطرح شده و در حال رسیدگی است و متهم نیز با قرار وثیقه بازداشت شده و اکنون در زندان به سر می برد و در یکی از شعب دادگاه عمومی تهران، پرونده وی مطرح و مورد رسیدگی است.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: با ورود بموقع دولت، جلوی این کار گرفته و فرد متخلف ممنوع‌الخروج شد و دستگاه‌های نظارتی دولت اعم از وزارت اطلاعات، بازرسی ویژه و دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، این فساد را کشف نمودند و پیگیری امر را انجام دادند و پرونده از سوی وزارت اطلاعات به عنوان ضابط به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

وی گفت: دادستان عمومی و انقلاب تهران نیز این موضوع را بجد دنبال و در مقطعی مدیر شرکت را ممنوع الخروج کرد و اخیرا هم وزارت اطلاعات به عنوان ضابط قضایی مسأله را پیگیری کرده و در حال حاضر فرد مورد نظر با قرار وثیقه در بازداشت و پرنده وی در دست رسیدگی است.

برخورد جدی و بدون اغماض دولت سیزدهم با مفسدان

رییس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه دولت هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد نمی‌شناسد، عنوان‌ کرد: دولت به ویژه رییس جمهور ـ همان گونه که در رویکردها، سیاست‌ها و شعارهایش مطرح کرده ـ به هیچ وجه از مبارزه با فساد کوتاه نخواهد آمد و اگر به این قطعیت برسد که فسادی صورت‌ گرفته، پرونده را برای رسیدگی به مرجع رسیدگی ارسال خواهد کرد.

نماینده ویژه رییس جمهور در امر مقابله با فساد با بیان این خبر که متخلفین اعطای مجوز و تخصیص دهندگان ارز به مرجع قضایی معرفی شده اند، یادآور شد: برخی از کسانی که در جریان مجوز و تخصیص ارز به این شرکت دخالت داشته و تخلف کردند، به مراجع قضایی معرفی شدند و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی موضوع را در دست رسیدگی دارند و نسبت به مابقی افراد پیگیری‌ها در دست انجام است و متعاقبا نتیجه به مرجع قضایی و یا هیات رسیدگی به تخلفات اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام‌ درویشیان مبارزه جدی و قاطع با فساد را از اولویت‌های مهمی دانست که همه بخش‌های دولت مردمی به آن اهتمام دارند و خاطرنشان کرد: در اجرای قانون و برخورد با تخلفات با کسی تعارف نداریم، دولت به هیچ وجه نسبت به برخورد با فساد کوتاه نخواهد آمد و متخلف هر فرد در هر سطحی از مدیریت باشد، به پرونده وی رسیدگی خواهد شد.

تعداد بازدید : 1401
 
توضیحات سخنگوی دولت درباره پرونده کشف فساد چای در دولت سیزدهم
 
سخنگوی دولت درباره پرونده کشف فساد چای در دولت سیزدهم تصریح کرد: از مصادیق تخلف در این پرونده آن است که ارز‌هایی که در گذشته داده شده در ۱۸ ماه رفع تعهد ارزی آن صورت نگرفته است، در همین راستا اموال این شرکت متخلف شناسایی و جلوی تخصیص ارز جدید به وی گرفته شد و صاحب شرکت نیز ممنوع الخروج شد.

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت درباره پرونده کشف فساد چای در دولت سیزدهم گفت: با فعال شدن دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور در حوزه مبارزه با فساد، تاکنون ۲۰ پرونده قضایی تشکیل شده و حدود ۶۰ مدیر جابجا شده اند و پرونده فساد و تخلف در واردات چای فقط یکی از پرونده‌هایی است که دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور کشف کرده که مجددا خبر آن طی چند روز گذشته منتشر شده است.

وی درادامه بیان کرد: در این پرونده یک واردکننده، تجهیزات چای وارد کرده و گفته است که می‌خواهد شهر چای تولید کند تا هم بازار داخلی را داشته باشد و هم به بازار‌های خارجی صادرات داشته باشد.

سخنگوی دولت خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه تولیدکننده ۱۸ ماه برای رفع تعهد ارزی فرصت دارد، یکی از مصادیق تخلف در این پرونده این است که ارز‌هایی که در گذشته داده شده در ۱۸ ماه رفع تعهد ارزی آن صورت نگرفته که بلافاصله دولت سیزدهم تخصیص ارز به این شرکت را متوقف کرد. در همین راستا اموال این شرکت متخلف شناسایی و جلوی تخصیص ارز جدید به وی گرفته شد و صاحب شرکت نیز ممنوع الخروج شد.

بهادری جهرمی با بیان اینکه دولت اگر فسادی شناسایی کند، خود اولین نفری است که جلوی آن را خواهد گرفت تا از حقوق مردم صیانت کند، گفت: تمام مدیرانی که تخلف کرده بودند در همه مراجع مرتبط برکنار شدند، گشت ارشاد مدیران را فعال کرده ایم امیدواریم هر چه سریعتر منتهی به صدور رای نهایی شود، چگونه برخی می‌توانند در این کشور با اقداماتی حق مردم و بچه یتیم‌های این کشور را به نفع خود مصادره کنند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۳۸
انتشار یافته: ۹۴
بیشتر ارز اختصاص داده شده به این شرکت در دولت رئیسی انجام شد. بیخود پای دولت قبل وسط نکشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
دقت کنید
150,000,000,000,000
تومان با دلار 50 هزار تومان
با این پول می شد
کل ایران را تبدیل به مزرعه چای نمود.

یعنی اندازه یک نخود عقل تو کله اون مسؤل ارزی نبوده که بپرسد اینهمه ارز برا چی خوای
به ۱۶.۴۰
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
داداش اتفاقا عقل فقط تو کله اون بوده... ببین چند درصد باهاشون حساب کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
چطور یک افتضاح را تبدیل به افتخار کنیم!!!!!!!
خاکستری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
یا مدیران جدول ضرب نخوندن یا ما با این نوع مدیریت آشنایی نداریم!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ناشناس 16:40
اتفاقاً خیلی هم عقل توی کله اش بوده. برای همین هم نپرسیده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
افرادی که اختلاس کردن اسم و رسم ندارن
مشخص نیس وابسته کدوم مسعول با کفایت و لایقی هستن!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
این رقم
8
برابر پاداش کل همه ی بازنشستگان در سال 1401 است.
که هنوز دولت پرداخت نکرده

خدایا ظلم دیگه از حد گذشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
می گویند مدیر عامل دستگیر شده آقا این کار یکنفر و یک شب نیست انگار دارد مثل قضیه بابک زنجانی موضوع به یکنفر ختم می شود تا ختم بخیر شود
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
نفی بلد کنید به کانادا تا با خفت انجا زندگی کنند
1.5 میلیارد دلار برای واردات ماشین آلات؟ با این پول می شد چند تا پتروشیمی ساخت! مگر دستگاه چای خشک کنی و بسته بندی چقدر قیمت دارد؟
چرا در گمرک کسی چک نمی کرده که این شرکت چای ۴ دلاری را به‌جای چای هندی ۱۵ دلاری به خورد مردم ندهد؟ چطوری تمام مسیر های ترخیص کالا سبز بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
چونکه پول چایی وشیتیل برهر درد بی درمان دواست....گمرک ومرزبانی مثل بقیه جاها سراسر غرق فسادند
پیلا پیلا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
کاملا درست میفرمایید. اختلاس در این سطح نیازه همه عوامل اجرایی را آلوده کنند. بخشی از این اختلاس بابت رشوه و ... به مسئولین شده است.
این اون موقع که ریس قوه قضاییه بود کاری نکرده بعد الان تو این سه سال چیکار کرده اصلا اسم این طرف رو چرا نمیگین قبلا حداقل اسمش رو میگفتن دردوره این آقا اسم طرفم سکرت هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اسم رئبیس جمهور اون موقع رو میگه ولی اسم خلافکار رو نمیگن!!!!!! خسته شدیم از ریاکاری و فریب!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
چیه الان مشکل تو اسم یارو هست !!! اسمش آقای اکبر رحیمی یار غار اصلاحاتی ها ! شما بهتره بجای این حرفا بری دنبال بازی کردن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
چون از نظر چیزیولوژی درست نیست اسمش گفته بشه
چیزه یعنی جیزه

اخه مگه میشه اینهمه پولو بدون داشتن پشتوانی قدر جابجا کرد ؟؟؟؟؟؟
صدملیون را بدون مدرک اجازه جابجایی ورمیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
اتفاقا ۸۰ درصد دلارهای نفتی را دولت رئیسی داده

و چند ماه پیش سازمان بازرسی قوه قضائیه داستان را

کشف و چند معاون وزیر که برادر زن های وزیر کشاورزی

جناب حجتی بوده اند را به زندان انداخته است!!؟

و دولت رئیسی هم که فهمیده ، مثلا پیش دستی کرده

و ماجرا را رسانه ای کرده که کی بود ؟
مانند همیشه با ترفندهای مختلف از جیب مردم جبران می شوند
بهتر است یک کلام مسوولیت اشتباه انتخاب و تایید صلاحیت ساداتی نژاد به عنوان نماینده مجلس و وزیر کشاورزی را بر عهده بگیرید و الکی گردن دولت قبل نیاندازید.
جالب بدانید میزان دزدی شرکت چای 35 برابر بزرگترین دزدی تاریخ در قرن 21 در اروپا با دزدین ذخیره الماس و جواهرات در یک بانک دانمارکی.
40000 برابر فساد اقتصادی نتانیاهو
300000 برابر فساد اقتصادی رئیس جمهور قبلی زندانی کره جنوبی است.
سال ۹۸ سید محرومان ریس قوه قضاییه بوده و میتونسته طرف رو احضار کنه و جلوشو بگیره بعدشم که ریس جمهور شده ۳ سال دیگم گذاشته این همینجور به کارش ادامه بده دولت قبل تو ریس قوه قضاییه بودی و وظیفه تو بوده که جلوی فساد اینو بگیری نه هیچ کسی دیگه اصلا دولت قبل بگیم دزد بوده وظیفه تو بوده که جلوی فساد دولت قبل رو بگیری چرا هیچ کاری نکردی ؟؟؟تا ۱۴۰۲ هم گذاشتی به کارش ادامه بده تازه یادت افتاده؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
گزارش روزنانه اعتماد رو بخونید: ۷۰ درصد ارز تخصیص داده شده به چای دبش در ۲ سال اخیر و دوره ریاست جمهوری جناب سید محرومان بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
دیگه بالاخره مملکت ما اینه
مردم ما هم اینهان
مسئولین هم بچه های همین مردمند
اینکارها متاسفانه در جامعه ما اسمش شده زرنگی

در جامعه ما توسعه انسانی درصد رشدش صفر است
ملت ژاپن را ببینید
چشم دولت پاک دستان روشن
بیچاره مردم ایران
گیر شماها افتادن
پاسخ ها
ن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
اکه پاکدست نبود افشا و برخورد نمیکزد
دولت قبلی شما ریس قوه قضاییه بودی و مبارزه با فساد وظیفه تو بوده نه حسن بعدم که خودت شدی ریس جمهور بازم هیچ کاری نکردی پس کل این فساد در دوران مسیولیت تو بوده ریس قوه قضاییه میتونسته هر کسی رو احضار و بازجویی کنه و جلوشو بگیره
برای 2000 دلار ارز سهمیه ای برای مردم انواع شرایط عجیب و سخت و غیرممکن وجود دارد بعد چقدر راحت چند میلیارد دلار ............
برای مردم دیگه دولت رئیسی، دولت روحانی، دولت احمدی نژاد فرقی ندارد. همه مثل اینکه اختلاسگر تولید می کنند. قشنگ مشخص با حمایت و ارتباط وزد وبند بوده.
کلمه تخلف اینجا زیبنده نیست .بنویسید اختلاس . . البته شاید یکم عادی شده
فساد از سر و کولمون داره بالا میره. جنگ اینقدر خسارت و لطمه به کشور و بدنه و روح و روان جامعه نمیزنه که این فسادها و این دزدی های کلان میزنه. این کار ها جلوی چشم مردم مظلوم و بی دفاع ایران که زیر خط فقر زندگی میکنن انجام میشه. بترسید از آن وقتی که فقرا چیزی برای خوردن پیدا نمیکنن بجز ثروتمندها.
چرا همه گندکاریهای این دولت را یه جوری میخواهین به دولت قبل ربط بدین!!!!!!
جالبه هیچ سندی هم دال بر این ارتباط رو نکرده. حتی تو متن خبر هم چیزی نتونسته بنویسه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
آقایان یادشان رفت مسوول کشف فساد سازمان بازرسی کشور و قوه قضائیه نه دولت و هر دو سازمان سال ۹۸ در اختیار آقایان بود
خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
!!!!!!!گندکاری ؟
ازکی تاحالا برخورد با فساد میشود گند کاری
سال ۹۸ را بگذار بگذر از بدو تولد حساب کنید بهتر است
دولت رئیس کشف کرد!!! بعد از دو سال و نیم!!! حالا مردم بدبخت باید خوشحال باشند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
نه پس حسن روحانی کشف کرد! دولت نجومی بگیر و اختلاس طلب
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
17:06 خبر رو خووووب بخون !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اختلاس طلب شماها هستید که مدام اینجا پلاسی هرکس یک کامنت درستی میزاره پاچه شو میگیری و اهانت میکنی
اسم اینهارو که همه مردم میدونند چرا شما نمیگید؟
پول ساخت دو تا برج خلیفه دزدیده شده
بلخشيد در اين سالها ريس قوه قضاييه كي بود؟؟؟
عخي
جوابوگرفتيد؟؟
درود بر شرف رئیسی هرچی باشه ضد فساده همین کافیه
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
! ای بینوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
، از پسر کانادا نشین دانش بنیان معاونش. دولتمردان هزار
، فامیلش فساد و رانت واردات دروغین خودروی اش تراز منفی تجارت خارجی اش از کدومش برات بگم اینم یکی بدتر از حسن روحانی دقیقا همون قماش
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اوه اوه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
تو قوه قضاییه نفهمید؟ بهو الان که معلوم شد وزیرش چیکار بوده، فسادستیزی کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اینا میخواستن به همتی رای بدن چون وعده های لخت شدن بهشون داده بود و این فساد هرگز رو نمیشد در این صورت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
عزیزم سرگرمیم وگرنه نه
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ابی خودتی؟
جوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
دو سال مونده ، چهار سال دوم رو هم اضافه کنیم ، شش سال دیگه معلوم میشه اق ابرام چیکاره بوده ! فعلا اطلاعات خیلی درز نمیکنه
شما فقط به بچه های معاون قوه قضایه نگاه کنید ...........چه انتظاری از دیگران است
ماجرای شاسی بلندها مجلس و اجاره 150 هکتار اموال اوقاف چی شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
اینها مهم نیست فعلا بشین توی قطار پیشرفت سید
محرومان حالش رو ببر
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
دوست داری بری زندان.
مگر نمی دانی راجع به فساد مدیران نباید حرف بزنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ماجرای ۹۲ فولاد چی شد؟
ماجرای فرزندان معاون قوه قضائیه چی شد؟
...........
لطفا اسم متخلفین و برند چای آنها را اعلام کنید. حداقل با سلامت مردم بازی نشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
دبش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
باغات چای گیلان مازندران از بین رفتند
برنجزارها و توتستانها هم نفسهای اخرو میکشند
یادش بخیر زندگی مردم به اینها بند بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
ظاهرا چای دبش بوده طبق گزارش روزنامه اعتماد،البته گفتنش آب رفته رو ب جوی برنمیگردونه،ب احتمال زیاد پول در کانادا سرمایه گذاری شده!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
چای دبش بنوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
چای دبش رفیق دولت روحانی و جهانگیری
700میلیون دلار خسارت وارده به غزه توسط بمبهای اسراییل غاصب انجام شده ....ببین چند برابر این پول توسط چای دبش البته رخ کار ...ارز دریافت شده و....................................................
تا وقتی که ارز چند نرخی وجود داره،در بر همین پاشنه می‌چرخه.تنها راه جلوگیری از تکرار این داستانها تک نرخی کردن ارز هست.البته که منافع آقازاده‌ها اجازه نمیده
ماست مالی در حد تیم ملی
مگر ارز را به این راحتی میشه داد برن بانک مرکزی ببینند با دستور چه فردی پرداخت کردند
دوستان اصن مهم نیس ک این فساد توی دولت کی انجام شده
مهمترین نکته حرفهای سخنگوی دولت اون قسمتشه ک میگه بیش از۶۰مدیر جا ب جا شدن!!!!!
ینی محاکمه شون ب کنار،حتی برکنار هم نشدن!!!!
فقط اونجاش که میگه با ورود به موقع دولت جلوی تخصیص ارز گرفته شد
مبارزه با مدیران فاسد در این دولت شعاری بیش نیست ،فسادسیستمی را نمی توان با حذف اشخاص اصلاح کرد ،متاسفانه شما همین حداقلی را هم نمی توانید انجام دهید
می گم بعد از این اختلاس را اختلاص بنویسیم بهتر است. با کلماتی مثل خلوص و مخلص هم خانواده می شود.

نه، هیچ ربطی به خالص سازی ندارد. چرا حرف توی دهن آدم می گذارید؟
باز داستان دولت قبل و دولت بعد شروع شد .کی میخواد این مسخره بازیا تموم بشه خدا می‌دونه,این وسط مردم بیچاره که 90/شون از زیر خط فقرم عبور کردن
ما دیگه خسته شدیم دیگه هر کاری دلتون میخواد بکنید به مردم هم چیزی نگید
واقعا دولت فکر می‌کند مردم امروزه از خیر بی اطلاع هستند. امروز مردم مو به مو اخبار را دنبال می‌کنند و خودشان همه چیز را می‌دانند الزامی نیست که دولت خودش را تبرعه کند چه دولت های قبل و چه الان. این اتفاق در زمان قاجار رخ نداده است ذهنمان را بیخودی به دولت قبل و بعد درگیر نکنیم این مشکل در اکنون به وجود آمده است.
سوال اصلی این است که : چرا متخلفین از قانون نمیترسند ؟؟؟ جواب برخی از مسئولین در این کشور فرا قانونی هستند نتیجه : قطعا ارتباطی بین متخلفین در این سطح و مسئولین فرا قانونی وجود دارد .........
چنان می گوئید دولت رییسی که انگار دولتهای قبلی اسرائیلی بودند .دولتهای قبلی هم که علیرغم ندانم کاری هایشان مدام مورد تائید و تشویق مقامات قرار می گرفتند
اگر هم از زمان دولت قبل هست، رئیسی هم اونوقت رئیس قوه قضائیه بود. چرا اون موقع کشفش نکرد و جلوشو نگرفت؟؟؟ لطفا این دولت رو تطهیر نکنید که اوج فسادهای اقتصادی و اختلاسها و رانت خواریها و بی تدبیرهای و سوءمدیریت ها در این دولت روی داده.
پارسال یک دستگاه برش برای شرکت تولیدی از چین خریداری کرده بودیم کلا 45هزار دلار ارز داده بودند به خاطر چند ماه تاخیر در ورود دستگاه از بانک مربوطه تا تعزیرات و وزارت صنعت و...کم مونده بود از هستی ساقطمان کنند!معلوم نیست این ارز های میلیارد دلاری چگونه تخصیص می یابند همین الانش هم چندین ماه باید برای یک پرداخت کوچک در نوبت ارز بایستی!
اسم متخلفین رو اعلام کنید
شاسی بلندهارو که یادتونه چطور پیگیری کردن؟ اخرش نماینده افشاگر رد صلاحیت شد و باقی به راحتی در حال زندگی هستن
خجالتمون دادید راضی به این همه زحمت برای قوه قضاییه نبودیم بنده خدا حتما مستحق بوده
شما که این همه خوبین جلوی فساد ایران خودرو رو بگیرین. مرداد ماه تکمیل وجه کردیم میگه ماشین نداریم یا تبدیل به ماشین دیگه بکنین یا پلتونو برمی گردونیم و خلاص
۶۰ مدیر جا به جا شدن.
این شد مبارزه با فساد؟
خسته نباشید واقعا.
یه فاسد رو از یه جا برداشتن و گذاشتن یه جای جدید همه هنر شما تو فساد ستیزیه؟
بیچاره ملت.
اظهارنظر سخنگوی دولت اززمین تااسمان با گزارش اقای خداییام تفاوت دارد ،سخنگوی دولت یا ازحجم فساد سر درمی اورد یا چون اصل غسادواختصاص ارز درزمان دولت رییسی صورت گرفته مطالب رابه چند عدم اجرای تعهد ارزی خلاصه نموده تا کوتاهی دولت را درتخصیص میلیاردهادلار ارز تبریه کند.
الان این جزئیات بود؟ چه مقدار ارز و در چه تاریخی دادین اینو بگو سخنگو!
باید دولت روحانی افرادش محاکمه شوند تا دولت های دیگه درس عبرت بگیرند
اگر یک دلار از این پولها برگشت من را اعدام کنید خوردند رفت از هضم چهارم هم گذشت آخه کسی تا خودی خودی نباشه تا خالص خالص نباشه از این دلار ها بهش نمیدن کشور مال اینهاست
برادران عرزشی حرفی ندارند ؟
دقت کردین آقای جهرمی اولش گفت ۶۰ مدیر جابجا شدن خخخ جابجا شدن و رفتن تو یک پست دیگه با مزایای بیشتر
فساد در هر دولتی کشف شد مقصر همان دولت است و دولت رئیسی بیخود فرار رو به جلو انجام ندهد . آنها فساد کردند و ما کشف کردیم !!!! شماها بدتر هستید و فساد شما در دولت بعدی مشخص میشود
یکی به این پسرک بگوید ساکت باش تا ببینیم بزرگترها چه خواهند گفت . اینقدر شلوغ نکن .
دولت رئیسی این فساد و دزدی را کشف کرد ؟؟؟؟؟!!!
خودش ارز داده و برنگشته اونوقت کشف کرده خطا و اشتباه و عدم نظارت خود را ؟؟؟
باید دید واقعیت پشت پرده چه بوده که با این شرکت برخورد کردند. قطعا همه از این فساد آگاه بوده اند. اما چه شده که با این شرکت برخورد شده احتمالا به برخی تسویه حسابها بر می گردد.
واقعا فکر کنیم .... این مقدار دلار بخش کمی از فساد ارزی درون کشور بوده است. چرا بقیه دستگیر نمی شوند الله اعلم
سال 98 ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه بود سازمان بازرسی چکار میکرده؟ الانم رئیس چمهور است و بعد از دوسال مدیران دزد هنوز سر کار بودن؟!! به این دولت و اون دولت نیست فکر اساسی کنید
اگه اختلاس نشه جای تعجب داره! همه چی واس ماس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
همه جای دنیا همینه مهم اینکه برخورد میشود یا خیر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست