بازدید 2107
۹

۶ میلیون جوان واجد شرایط ازدواج در استان تهران

استاندار تهران گفت: حدود ۶ میلیون جوان واجد شرایط ازدواج در استان تهران داریم، بر همین اساس در تشکیل خانواده مهم ترین موضوع اسکان است و از آنجا که در تهران، کمبود زمین داریم باید نسبت به تغییر بافت‌های مسکونی فعلی از طریق افزایش تراکم یا بازآفرینی اقدام شود.
کد خبر: ۱۲۰۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲ 04 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، علیرضا فخاری در جلسه ستاد خانواده و جمعیت استان تهران با اشاره به اهمیت موضوع جمعیت اظهار کرد: جمعیت عامل رشد و توسعه کشور است و فراوانی جمعیت به ویژه جمعیت هدفمند و رو به رشد به عنوان مولفه‌های قدرت ملی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: حفظ استقلال و چرخه دائمی رشد و توسعه کشور به وجود جمعیت جوان است. از این‌رو در این جلسات سهم دستگاه‌ها برای چگونگی شکل‌گیری جمعیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و با شناسایی موانع با رویکرد آینده نگری، برنامه‌ها تدوین می‌شود تا به تحقق جوانی جمعیت برسیم.

استاندار تهران تأکید کرد: حدود ۶ میلیون جوان واجد شرایط ازدواج در استان تهران داریم، بر همین اساس در تشکیل خانواده مهم ترین موضوع اسکان است و از آنجا که در تهران، کمبود زمین داریم باید نسبت به تغییر بافت‌های مسکونی فعلی از طریق افزایش تراکم یا بازآفرینی اقدام شود.

فخاری سپس گفت: علاوه بر موضوع مسکن، باید شرایط و زمینه اشتغال نیز فراهم شود، نکته دیگر فراهم کردن تسهیلات و امکانات است که سطح مشارکت بانک‌ها و سایر دستگاه ها با اولویت خانواده‌های جدید باید در دستورکار باشد.

وی تصریح کرد: تبیین استقرار جمعیت در شهرستان‌ها باید با محوریت فرمانداران انجام شود و با مطالعه جغرافیایی، جمعیت‌پذیری روستاها در افق ۲۰ ساله تهیه شود تا امکانات و زیرساخت‌ها فراهم و پیوند بین نسلی ایجاد شود و تلاش می‌شود تا با همسویی در شکل گیری قانون شاهد رشد جمعیت کیفی در سطح استان باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۹
مهندس فعلا به اونایی که ازدواج کردن و دارن دست و پا میزنن با این اوضاعی که ساختید ، رسیدگی کن مجرداش پیشکش
قشنگ معلومه این شش میلیون نفر از ازدواج کدوم شرطش رو دارن
مشکل مسکن فقط 6 میلیون جوان در شرف ازدواج نیست، بیش از 50 دصد خانواده های تهرانی و بیش از 30 در صد کل کشور مستاجرند، این در حالی است که قرار شد سالی یک میلیون مسکن در دولت جدید در کل کشور ساخته شود. که تا کنون ده درصد ان محقق نشده است. احتمالا درصد بالایی از مستاجرین فعلی و جوانان در شرف مجرد تا پایان عمر تجربه صاحبخانه بودن را نخواهند داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
جوانان در شرف مجردی را خوب اومدی! زوجین جوانی که فعلا زندگی مشترک دارند ولی به دلایل مختلف اقتصادی و فرهنگی و غیره در شرف جدا شدن و زندگی مجردی هستند مطابق با امارهای طلاقی که نشان می دهد 30 درصد ازدواج ها به طلاق منتهی می شود
با تلاش شما این 6 میلیون آماده ازدواج هم به 6 میلیون های قبلی که الان میانسال هستند خواهند رسید به سلامتی
یه چند کیلو چای بدین به عنوان مشوق
مردانه یک ماهه که غذای درست و حسابی نخورده ام یک جایی درست کنین به مجردای کم درامد ماهی یک غذای خوب بدین این جور زندگی خیلی نامردیه حتی یک غذای خوب هم شده ارزو ای لعنت بر این زندگی
6 میلیون؟ استان تهران 12 میلیون جمعیت داره اونوقت 6 میلیون مجرد؟ مگه داریم؟ مگه میشه؟
با کمک چین و مردم و خدا مشکل مسکن حل کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست