بازدید 2660

وقت خوب انتقام از عربستانی‌ها در لیگ قهرمانان

همه‌چیز برای نتیجه‌گیری سپاهان مقابل الاتحاد در لیگ قهرمانان آسیا آماده است.
کد خبر: ۱۲۰۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲ 03 December 2023

 
به گزارش تابناک به نقل از همشهری‌، سپاهان در حالی دوشنبه‌شب در زمین الاتحاد عربستان آخرین بازی مرحله گروهی خود را برگزار می‌کند که این دیدار برای نماینده ایران حائز اهمیت است. شکست احتمالی سپاهان ۱۰امتیازی در این بازی ممکن است منجر به حذف طلایی‌پوشان شود و این در حالی است که الاتحاد با برتری شکننده ۲بر یک مقابل آلمالیق در هفته پنجم ۱۲امتیازی شد و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرد. بنابراین الاتحاد از انگیزه لازم برای جدی گرفتن این بازی برخوردار نیست و این موضوع می‌تواند بهترین فرصت برای سپاهان باشد.

شاگردان ژوزه مورایس اما به دلایل دیگری هم در این بازی دست بالا را در اختیار دارند که یکی از مهم‌ترین آنها به مصدومیت کریم بنزما مربوط می‌شود. ستاره فرانسوی الاتحاد که از قضا بازی رفت دو تیم را هم از دست داده و اصلا به اصفهان نرفته بود، در دیدار لیگی الاتحاد مقابل الخلیج صدمه دید و حالا رسانه‌ها از غیبت قطعی او در بازی دوشنبه خبر می‌دهند.

از همه اینها که بگذریم، الاتحاد امسال برخلاف الهلال و النصر فرم فنی خوبی نداشته و حتی کارش به تغییر کادرفنی هم کشیده است. الاتحاد با ۲۸امتیاز از ۱۵بازی، در حالی در رده چهارم جدول قرار گرفته که با الهلال صدرنشین ۱۳امتیاز فاصله دارد و عملا دیگر باید خواب قهرمانی را ببیند. در عین حال این تیم با ۱۵گل خورده، تقریبا در هر مسابقه یک گل دریافت کرده که آمار بدی است و نشان از ضعف ساختار دفاعی زردها دارد. مجموعه این مسائل دست به‌دست هم داده تا سپاهان از فرصتی مطلوب برای تلافی شکست در بازی رفت برخوردار شود؛ باختی که البته در زمین مسابقه رقم نخورد و حاصل اتفاقات عجیبی بود که همه آن را به یاد دارید. از دست دادن این فرصت طلایی برای سپاهان، یک نمره منفی در کارنامه مورایس و شاگردانش به‌شمار خواهد آمد؛ هرچند که آنها هم محمدجواد حسین‌نژاد و هادی محمدی را به‌دلیل مصدومیت در بازی قبلی در اختیار ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی