بازدید 3791
۳

مرگ تلخ زوج جوان در استخر پرورش ماهی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان از غرق شدن زوج جوان در یکی از استخرهای پرورش ماهی شهرستان کلاله خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۷۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 01 December 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، قاسم غریب‌آبادی شامگاه پنج‌شنبه ۹ آذر ماه ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس واصله از سوی فرمانداری کلاله و اطلاع‌رسانی در خصوص وقوع حادثه غرق شدگی برای زوج جوان در یکی از استخرهای پرورش ماهی احداث شده در یکی از روستاهای شهرستان، نیروهای جمعیت هلال احمر به محل مذکور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این تماس حوالی ساعت ۱۷ امروز در سامانه جمعیت هلال احمر ثبت شد، ادامه داد: در اسرع وقت دو تیم امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله به محل حادثه در روستای کنگور اعزام شدند.
 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان با تاکید بر اینکه تیم‌های هلال احمر با آمبولانس و خودرو نجات به منظور پشتیبانی عملیات جست‌وجوی غریق در محل حادثه حضور داشتند، خاطرنشان کرد: پس از ۱۲۰ دقیقه جست‌وجوی بی‌وقفه پیکر بی‌جان مرد ۳۶ ساله با همکاری غواصان آتش‌نشانی از آب خارج و تحویل عوامل انتظامی شد.
 
وی اضافه کرد: پیکر بی‌جان زن ۲۶ ساله پیش از رسیدن تیم‌های امدادی توسط نیروهای مردمی از آب بیرون کشیده شده بود.
 
غریب‌آبادی با اشاره به اینکه علت و چگونگی رخداد این حادثه در دست بررسی است، اضافه کرد: هم استانی‌ها باید از هرگونه آب‌تنی و شنا در آب بندان‌ها و استخرهای پرورش ماهی به طور جدی بپرهیزند.
 
وی از غرق شدن تنی چند از هموطنان در آب بندان‌ها و استخرهای پرورش ماهی استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد و تصریح کرد: یکی از دلایل غرق شدگی، عدم آشنایی افراد به فنون شنا بوده که بیشتر کودکان، نوجوانان و جوانان را به کام مرگ می‌کشاند.
 
استخرهای پرورش ماهی و آب بندان‌ها با کاربری مشخص احداث می‌شوند و شرایط فیزیکی آنها به هیچ عنوان برای شنا، آب تنی و حتی در برخی موارد متناسب با ورزش‌های آبی هم نیست و ممکن است شهروندان سلامت جسمانی خود را از دست داده و حتی به مرگ نزدیک‌تر شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
مگه کسی تو این هوای سرد میره استخر که شنا کنه؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
موافقم. مشکوکه موضوع کاملا
مگه الان کسی واسه شنا به دریا و آب بند و استخر میره؟؟
مشکوکه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست