بازدید 2697

فوت پسر ۱۰ ساله بر اثر غرق شدگی در مشکات کاشان

مدیر روابط عمومی آتش نشانی کاشان گفت: یک پسر ۱۰ ساله بر اثر غرق شدگی در شهر مشکات از توابع شهرستان کاشان فوت کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵ 21 July 2023

به گزارش «تابناک»، روح الله فدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وصول گزارشی مبنی بر غرق شدگی یکی از همشهریان اظهار داشت: این حادثه در استخر ذخیره آب در حوالی شهر مشکات از توابع شهرستان کاشان رخ داد.

وی با بیان اینکه به محض اطلاع نجاتگران و غواصان به محل حادثه اعزام شدند، ابراز داشت: متأسفانه در این حادثه یک کودک ۱۰ ساله فوت شد.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی کاشان تصریح کرد: غواصان آتش نشانی این کودک را درحالی که جانی در بدن نداشت از عمق ۵ متری استخر بیرون کشیدند و برای بررسی‌های بیشتر با همکاری تیم آتش نشانی مشکات به تیم‌های عملیاتی اورژانس در محل تحویل دادند.

وی ضمن اشاره به هشدارهای مکرر سازمان مبنی غرق شدگی در فصول گرم سال گفت: به علت لغزندگی کف، سرد بودن آب و حجم و عمق زیاد استخرهای ذخیره آب، اگر فرد شناگرهم باشد امکان خروج نخواهد داشت

فدایی افزود: در روزهای گرم سال، متأسفانه تماس‌هایی با سامانه ۱۲۵ کاشان جهت درخواست امداد مبنی بر غرق شدن افرادی که برای شنا به استخرهای ذخیره آب کشاورزی مراجعه نموده و در نهایت منجر به فوت شناگران گشته، خبرساز شده است.

وی تاکید کرد: این فضاها برای ذخیره سازی آب کشاورزی ساخته می‌شوند و باید دارای حریم مشخص، حفاظ، فنس و تابلوهای شنا ممنوع باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی