بازدید 3063

کمک نقدی ایرانیان به غزه از ۱۰۴ میلیارد تومان گذشت

رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت: در پنجاهمین روز از پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر، میزان کمک‌های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم غزه به بیش از ۱۰۴ میلیارد تومان رسید.
کد خبر: ۱۲۰۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۵ 29 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ وحید سلیمی گفت: پویش بشردوستی با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز شده است و با قوت همچنان ادامه دارد.
 
وی افزود: از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز دوشنبه ۶ آذرماه، بیش از ۱۰۴ میلیارد و ۴۹۴ میلیون تومان از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی واریز شده است.
 
رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر در پایان گفت: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۲۲
چراغی که به خانه روا است به مسجد حرام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
مردم اختیار مالشونو دارن
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
فعلا که هیچکس اختیار خودش هم را ندارد چه برسد به مالش
واله خوبه .من یک بازنشسته هستم .بعلت مشکلات مالی تاکنون نتوانستم برای پسرم که ۳۵ سال داره زن بگیرم.به هر وری هم میزنم.نه وام میدن کنه.....انوقت خوش به حال مردم غزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
خوش به حال مردم غزه؟
اصلا این مبلغ چه کار شگرفی را برای وضعیت اونا می تونه انجام بده
با تمام احترام به عقاید دیگران، خِیری که به خانه رواست به مسجد حرام مطلق است...
خیلی کمه بخدا خجالت داره ! مردم ما در امنیت کامل نشستن حسی نسبت به عزه عزیز ندارند حالا که به هر دلیل امکان رفتن نیست لااقل کمک بیشتری کنیم از ۱۰۴ میلیارد تومن ۴ میلیاردشو من دادم که یعنی کل مملکت ۱۰۰ میلیارد دادن !!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
دوست عزیز
نمیدونم چند سالته؟ آیا جنگ تحمیلی را یادته یا نه؟ فکر میکنی وقتی که بعثی ها در حال کشتن عزیزانمان با بمب و موشک و گلوله و مواد شیمیایی بودن، فلسطینها برای شون اهمیتی داشت؟؟؟؟؟؟ چقدر به فکر ما بودن و چقدر کمک کردن؟؟؟؟؟ از قدیم گفتن برای کسی بمیر که برات تب کنه
ایرانیان؟کدام ایرانیان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
اونایی که مثل شما فکر و زندگی نمی کنن
صد در صد غلط اعلام فرمودید..این مقدار کمک از طریق ادارات دولتی و از محل بودجه ها واریز شد..افراد شخصی اگر قصد کمک داشته باشند،،به فقرا و مستمندان داخل کشور کمک می کنند
خودمان بدبخت و محتاج و آواره و گورخواب و بخاطر فقر صدها نفر ف ا ح ش ه نداریم؟ . صدها نفر که در سطل های ذباله دنبال پس مانده غذا هستند نداریم؟ از قدیم میگفتن چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. چی شد پس؟
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه! بسیاری از مناطق شرق ایران در فقر آب شرب و جاده ارتباطی بسر میبرند هنوز مدارس صحرایی و غیر استاندارد آموزشی داریم مشکل دبیر در مناطقی وجود دارد. عرب ها خودشان غزه رو از نو میسازند و ما هم بهتره ایران ما را قوی تر و زیباتر از همیشه کنیم.
مردم حاضرند با جان و دل به بیچارگان و بی سرپناهان کم کنند، امابا کارها و سخنان غلطی که عده ای گفتند و راه رسیدن کمک ایران را بستند، چه فایده داره؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
چراغی که به خانه رواست .....
قطعا و یقینا این کمک از سوی ارگانهای دولتی صورت گرفته و نه از سوی مردم. ثانیا با همین رقم میشود گره از کار خیلی از خانواده های مستمند ایرانی که در شرایط بسیار سختی به سر میبرند باز کرد. خدا نبخشد و نیامرزد کسانی را که پول بیت المال را به جای اینکه برای مردم صرف کنند صرف امیال سیاسی خودشان می کنند
ایرانیای عزیز منم ی هموطنم.لطف کنید به شماره کارت منم نفر 500 هزار تومن بزنید.جای دوری نمیره.منم مشکلاتم حل میشه.خدا عمرتون بده
مردم ایران امکان نداره به مردم غزه کمک کنند
چون چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
ما هم پول دادیم برای خانه های غزه نه مسجد تو نگران نباش
چقدر دروغ گفتن راحت شده .
اکرکمکی هم باشد مردم کشورمان واجب ترن نه مردم غزه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست