بازدید 3042

حمله مسلحانه در لردگان به پلیس

یک شرور مسلح در در شهرستان لردگان در مواجهه با ماموران انتظامی بدون توجه به هشدارها مبنی‌ بر تسلیم شدن، اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد.
کد خبر: ۱۲۰۶۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸ 26 November 2023

 

 
به گزارش تابناک، جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهرستان لردگان و فرار قاتل، گفت: فرد قاتل در مواجهه با ماموران انتظامی بدون توجه به هشدارها مبنی‌ بر تسلیم شدن، اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد که در این حادثه یک مامور مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

محمدسعید یاری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در شهرستان لردگان و فرار قاتل به سمت شهرستان بروجن، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی یک عملیات پلیسی مشترک ماموران انتظامی شهرستان‌های لردگان، بروجن و کارآگاهان پلیس آگاهی همچنین اقدامات اطلاعاتی، قاتل با هویت معلوم در محل اختفا شناسایی شد.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی برای دستگیری این قاتل مسلح اقدام کردند، افزود: فرد قاتل در مواجهه با ماموران انتظامی بدون توجه به هشدارها مبنی‌ بر تسلیم شدن، اقدام به تیراندازی به سمت پلیس کرد که در این حادثه یک مامور از ناحیه پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دچار مصدومیت شد.

یاری تصریح کرد: با حضور پلیس در صحنه، شرور مسلح که عرصه را بر خود تنگ دید با سلاح کُلت کمری که در دست داشت اقدام به خودکشی کرد.

 
منبع: فارس

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست