بازدید 2627
۲

اعلام زمان آغاز تبادل اسرا از سوری تل‌آویو

وزیر امورخارجه رژیم صهیونیستی با اعلام خبر آغاز روند تبادل اسرای اسرائیلی با زندانیان فلسطینی، این توافق را «یک آتش‌بس موقت ۴ روزه با هدف آزادی ربوده شدگان» توصیف کرد.
کد خبر: ۱۲۰۶۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴ 22 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «ایلی کوهن» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز، چهارشنبه ۲۲ نوامبر در گفت‌وگو با رادیو ارتش و بدون اشاره به زمانی مشخص، گفت: «فردا (پنجشنبه) آزادی و تبادل اولین گروه از گروگان‌های اسرائیلی آغاز خواهد شد».

طبق گزارش خبرگزاری «آناتولی»، کوهن درباره توافق آتش بس بشردوستانه با جنبش حماس در نوار غزه اذعان کرد: این یک آتش‌بس [دائمی] نیست، بلکه یک آتش‌بس ۴ روزه با هدف آزادی ربوده شدگان ما است.

بامداد امروز، بعد از گذشت ۴۷ روز از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط جنبش مقاومت اسلامی «حماس» علیه رژیم صهیونیستی و شکست میدانی ارتش اشغالگران در حمله زمینی به نوار غزه، کابینه رژیم موقت به پذیرش توافق آتش‌بس با میانجی‌گری‌های دولت قطر و مصر متوسل شد.

خبرگزاری «رویترز» به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر کابینه رژیم صهیونیستی، گزارش داد: دولت به توافقی که آزادی برخی از بازداشت شدگان در غزه را تضمین می‌کند، رأی مثبت داد.

خبرنگار شبکه «الجزیره» در این باره گزارش داد: همه وزرای کابینه اسرائیل از توافق برای آزادی بازداشت شدگان حمایت کردند، به استثنای ۳ وزیر که متعلق به حزب صهیونیسم مذهبی.

رژیم صهیونیستی علی‌رغم تداوم تلاش‌هایش برای دست‌یابی به توافق آتش‌بس، امروز حملاتش علیه بیمارستان‌ها و پناهگاه‌های مسکونی غزه را ادامه و علاوه بر این، مناطقی از جنوب لبنان را بمباران کرد. منبعی آگاه از حزب‌الله لبنان تصریح کرد که در صورت عدم پایبندی اشغالگران به آتش‌بس، به آنان پاسخ می‌دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چی شد؟ مگه قرار نبود که با نابودی حماس اسیرانش را آزاد کنه؟؟
جنگ. کثیف ترین رفتار بشره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست