بازدید 26973
مقدماتی جام‌جهانی در تاشکند

ازبکستان ۲ - ایران ۲: باختی با ظاهر تساوی! / قلعه امیر در اولین جنگ جدی لرزید

امیر قلعه‌نویی که مربی زیرکی است، امشب چهره و عیار واقعی تیم خود را فهمید. او در نیمه دوم مقابل سرمربی ازبکستان بازنده محض بود و تعویض هایش هم ورق را برنگرداند. تیم ملی پس از ۹ برد، در اولین آزمون جدی رسمی متوقف شد.
کد خبر: ۱۲۰۵۹۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ 21 November 2023

ازبکستان ۲ - ایران ۲ : باختی با ظاهر تساوی! / قلعه امیر در اولین جنگ جدی لرزید

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی های پیاپی در ده مسابقه تشریفاتی و تدارکاتی، سرانجام در اولین جدال جدی رسمی متوقف شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی بزرگسالان در دومین بازی‌اش در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه بنیادکار تاشکند به مصاف میزبان خود ازبکستان رفت و شانس آورد که با تساوی ۲ - ۲ از زمین خارج شد.

ترکیب ازبکستان: اوتکیر یوسوپوف، هوجیاکبار آلیجونوف، فرخ سیفیف، روستم آشورماتوف، اوتابک شوکوروف، اودلیبک هامروبکوف، جلولیدین ماشاریپوف (۶۲ - ابوسبیک فیضولایف)، اوستون اورونوف (۸۹ - عبدالکودیر خوسانوف)، الدور شومورودوف، اومار اشمورودوف (۸۱ - ایگور سرگئیف) و حسین‌الدین علی‌قلی‌اف.

سرمربی: کاتانتس

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی (۴+۹۰ - احسان حاج‌صفی)، مهدی ترابی (۴+۹۰ - رضا اسدی)، سعید عزت‌اللهی، محمد محبی (۷۵ - مهرداد محمدی)، سامان قدوس (۴۳ - علی کریمی)، مهدی طارمی و سردار آزمون (۷۵ - روزبه چشمی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی 

داور: محمد عبدالله محمد از امارات

ازبکستان ۲ - ایران ۲ : باختی با ظاهر تساوی! / قلعه امیر در اولین جنگ جدی لرزید

ایران نیمه نخست بر بازی سوار بود و با گل‌های رامین رضاییان (۱۴) و مهدی طارمی (۳۸) پیروز به رختکن رفت، اما در نیمه دوم ازبک‌ها نبض بازی را در دست گرفتند و با تغییر تاکتیک و حملات پیاپی توسط اوستون اورونوف (۵۲) و ایگور سرگئیف (۸۳) بازی را به تساوی کشاندند.

ازبک‌ها می‌توانستند چند بار دیگر هم تور دروازه بیرانوند را به لرزه درآورند، اما بخت با امیر قلعه‌نویی یار بود. یوز‌ها با این تساوی چهار امتیازی شدند و در صدر گروه E مسابقات ماندند؛ هرچند روند برد‌های پیاپی قلعه‌نویی متوقف شد. در این گروه ازبکستان با همین تعداد امتیاز (چهار امتیاز) و تفاضل گل کمتر در رده دوم و ترکمنستان و هنگ‌کنگ نیز با یک امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم ایستادند.

 

لحظات حساس مسابقه

دقیقه ۹: پاس در عمق مهدی ترابی در محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید و این بازیکن بعد از برخورد با اوتکیر یوسوپوف در محوطه جریمه سرنگون شد. بازیکنان ایران اعتقاد به خطا پنالتی داشتند؛ اما عبدالله محمد این صحنه را شبیه‌سازی تشخیص داد.

دقیقه ۱۴: بعد از چند پاس متوالی از میانه میدان، سردار آزمون توپ را به رامین رضاییان در محوطه جریمه رساند، مدافع راست آماده تیم ملی فوتبال کشورمان از زاویه بسته تصمیم به شوت‌زنی گرفت و ضربه این بازیکن با اشتباه مهلک یوسوپوف تبدیل به گل اول ایران در این مسابقه شد.

دقیقه ۳۸: تلاش زیاد و فشار سامان قدوس در میانه میدان، باعث شد تا بازیکنان ازبکستان دچار اشتباه شوند. توپ‌ربایی هافبک تکنیکی تیم ملی فوتبال ایران با پاس در عرض به مهدی طارمی همراه شد و مهاجم بوشهری کشورمان با یک ضربه بغل پا دقیق برای دومین بار دروازه ازبکستان را باز کرد.

دقیقه ۴۹: ضربه رباح ماجری اوستون اورونوف را شجاع خلیل‌زاده از روی خط دروازه دفع کرد.

دقیقه ۵۲: ازبکستان نیمه دوم را بهتر آغاز کرده بود و سرانجام روی پاس اشتباه علی کریمی توپ به الدور شومورودوف رسید و این بازیکن با یک پاس در عمق تماشایی از بین مدافعین ایران اوستون اورونوف را در موقعیت تک به تک با علیرضا بیرانوند قرار داد و این مهاجم با یک ضربه بغل پای دقیق گل اول ازبکستان را به ثمر رساند.

دقیقه ۵۴: ضربه خطرناک اوستون اورونوف با اختلاف کمی از بالای دروازه تیم ملی ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۶۴: فشار حملات ازبکستان برای گلزنی بیشتر شده بود و ضربه خطرناک شوکوروف با اختلاف کمی از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: سرانجام فشار حملات شاگردان سرچکو کاتانچ برای گل تساوی نتیجه داد. در حالی که تیم ملی چند دقیقه از فشار حملات خارج شده بود، ازبکستان روی ضدحمله سریع توپ را در جناح چپ خط دفاعی ایران به اوستون اورونوف داد و او با یک پاس در عرض تماشایی ایگور سرگئیف را مقابل دروازه خالی بیرانوند قرار داد تا این بازیکن بعد از یک دقیقه حضور در میدان، کامبک ازبکستانی‌ها را کامل کند.

با این نتیجه، نوار ۹ برد متوالی تیم ملی ایران گسسته و بعد از ۱۴ سال در ازبکستان متوقف شد. این تساوی نشان داد تیم ملی فوتبال ایران هنوز برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا راهی طولانی تا آماده سازی و رسیدن به اوج دارد.

ازبکستان ۲ - ایران ۲ : باختی با ظاهر تساوی! / قلعه امیر در اولین جنگ جدی لرزید

میانگین سنی تیم قلعه‌نویی به شدت بالاست و این مربی حتی در بازی‌های عادی هم حاضر به میدان دادن جدی به نفرات جوان تر در دقایق موثر مسابقه نیست. این احتیاط ، اصل غافلگیری را از نمایش تیم ملی حذف کرده و در نیمه دوم عملا دست قلعه‌نویی برای کاتانتس رو بود.

نبودن علیرضا جهانبخش، مصدومیت سامان قدوس و نداشتن مهره‌ای همچون احمد نوراللهی در میانه میدان که با تصمیم غلط قلعه‌نویی و رفتار غیرحرفه‌ای این بازیکن از اردوی تیم ملی اخراج شد، باعث گشت، وسط زمین را به هافبک های ازبک واگذار کنیم و سعید عزت‌اللهی حریف مثلث میانی میزبان نشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۶
عیار واقعی گروهبان قندلی برابر ازبکستان مشخص شد. تا الان هم فقط تیم های ضعیف را شکست داده است. شک ندارم در جام ملت ها با گروهبان قندلی راه به جایی نخواهیم برد. تا الان فقط خودمان را با بازی با تیم های ضعیف مثل هنگ کنگ، افغانستان، قرقیزستان، آنگولا و تیم دوم قطر گول زدیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
یادش بخیر با کیرش به لبنان و ازبکستان باخیم و توی آزادی هم به سوریه
ناشناس
| Canada |
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
هنرشان بردن تیمهایی مثل افغانستان و گینه بیسائو و ارتقا رنکینگ فیفا هست و بس !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
با کیروش در خود تهران به ازبکستان باختیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
تو چه هنر و افتخاری کلا تو زندگیت داری؟ فوتبال پیشکش
که به بازیکن اسبق تیم ملی و دارنده چندین جام توهین می کنی ؟ قبل اینکه دهنمون رو باز کنیم به فحاشی و انتقاد و ... کاش یک نگاه به آینه بکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
تیم دومه قطر !!! منتظر بودید یه بازی رو پیروز نشه و حمله کنید ، ایران بعد از گل دوم حریفو دست کم گرفت و بازی رو رها کرد ولا پیروز میشد پس هجمه های الکی درست نکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
حسودا چشم ندارند مربی وطنی را بالای سر تیم ملی ببینند. ازبکستان تیم ضعیفی نیست و بچه های ما نیمه دوم اشباع و مغرور شده بودند. کنعانی زادگان هم که روزش نبود و تعویض اجباری قدوس با کریمی هم کفه را به سود ازبکها سنگین کرد
کاتانج واقعا یک مربی کاربلد هست زمان کی روش مربی عراق بود هرگز به ایران نباخت در این بازی هم در نیمه مربیان قلعه نوعی را مات کرد.متاسفانه مسئولین وزارت ورزش حاضر نشدند حتی مربی در حد کاتانج برای تیم ملی استخدام کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
قلعه نوعی فقط به دنبال پول است و به هیچوجه از نظر دانش فوترال، با مربیان خارجی قابل مقایسه نیست
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
اسکوچیچ را با نامردی ردش کردند آنوقت یکی را جایش گذاشتند که جرات ندارد تیم را هجومی کند و با تعویض اشتباه سردار باعث تغییر نتیجه شد
باقله نوی بجای نمیرسن فقط مربی خارجی خوب بایدباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
با قله نوی ؟
ما ک گفتیم با این تیم و این سرمربی ب هیچ جا نمی‌رسیم??
باید بپذیریم تیم ملی فوتبال مدتهاست که دیگر قدرت اول آسیا نیست
تیم ملی در خوشبینانه ترین حالت همسطح ازبکستان و تایلند و عراق است
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
الان 45 ساله که تیم اول آسیا نیست
ازبکستان چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی درخانه تیم بسیارخوبی بوده و بازی های خیلی خوبی رو ارائه داده است و تمام قدرت های آسیا نیز در تاشکند با مشکل مواجه شده‌اند. به نظر من نتیجه امروز تیم ملی نتیجه خوبی است و ما نباید ازبکستان رو دست کم بگیریم. در انتخابی جام جهانی کره در تاشکند مساوی کرد و در طول ۱۲ سال اخیر هیچگاه کره در تاشکند برنده نبوده.
حواله ماشین فراموش نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
کمتر از ۱۰۰ میلیارد هم باشه قبولش نمیکنیم !!!
تمرکز وهمدیگر رو پیدا کردن باید هدف تیم باشد حتما قهرمان اسیا میشویم
امیر آقا قبلاً مربی تیم ملی بوده وبه نظر من به هیچ عنوان در مسابقات آینده موفق نخواهد بود
درود بر امیر خان دمت گرم بهتر از اجنبی ها هستی حتی ببازی که این همه پول گرفتن وده سال هیچ غلطی نکردن اجنبی ها واجنبی پرست ها دوسال فرصت بدید بعد حرف مفت بزنید
پاسخ ها
amin
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
تو نظر ندی ممنونت میشیم
گروهبان قندلی کم کم به شکست سلام کن
اگر بعزی ادامه پیدا میکرد گل سوم راهم میخوردیم
نتیجه بازی با تیمهای دسته چهام پنجم به قصد کسب امتیاز در جدول فیفا میشه همین که میبینید
صورت مسئله برای هر دو نفر تیتر مقاله، این است که زندگی کردن وفق قانون افزایش حقوق در این 25, سال اخیر باید بر اساس نرخ تورم اعلامی بانک مرکزی و یا مرکز آمار که نزدیک به 50, درصد است، باید باشد که نبوده واین نماد تیتر 70, درصد خانواده‌های کارمند و کارگر و کسبه و کشاورز خرد هستند که برای دو دسته ی آخر مر قانون برنامه باید ماهی 25, میلیون تومان درآمد در انتهای برنامه باشد که روی هم با ارز نزدیک به 50, هزار تومان اینها باید هم اکنون در ام القرای اسلامی ماهی 40, میلیون تومان برای 2, رکعت نماز با توجه داشته باشند و تو خود بخوان حدیث مفصل....
وقتی یه مشت بازیکن پا به سن گذاشته و بدرد نخور با خودت میبری انتظار باخت های بیشتر رو هم داشته باش نوش جونتون خوشحالمون کردید
البته شما نباید همه به قلعه نوعی ایراد بگیرید.حالا اگه کیروش بود از همین تیمهای ضعیف هم شکست خورده بود
نیمه مربی رو باخته،اما میندازه گردن بقیه،،کاری اشنا
دقیقا قلعه لرزید ! این تازه یه محک جدی هم نبود ! با ژاپن . کره . عربستان و استرالیا و... محک میخوره !
تا گندش بیشتر از این بالا نیومده قلعه نوعی را برکنار کنید
هنوز وقت برکناری تاج نرسیده؟!!!
قبلا گفته بودم آزموده را آزمودن خطاست رييس فدراسيون و مديران تصميم گير روزمه كارى قلعه نوعى رو مگه نديدن كه قبلا سرمربى ايران بوده
روند پیروزی های پی در پی گروهبان قندلی، که در برابر تیمهای سطح یک دنیا مثل برزیل و آلمان و فرانسه و.... به دست آمده بود، شکسته شد. مطمئنا ازبکستان جزو سه تیم اول دنیاست که تونست مربی سطح یک دنیا یعنی گروهبان قندلی رو متوقف کنه، وگرنه کار هرکسی نیست
پیروزی های پیاپی بله خوب بگو جلوی کدام تیم ها
زورمون به ازبکستان نمیرسه انتظار قهرمانی آسیا داریم...حالم از این بازی بهم خورد
یه احمد نورالهی نداشتیم تیم وا رفت .
خداراشکرباکره یا ژاپن بازی نداشتیم وگرنه خیلی بدتر امیر میلرزید
قلعه نوعی مانند اکثر مربیان فوتبال ایران تاکتیک مشخصی برای زمان جلو بودن یا عقب افتادن از تیم حریف ندارد و دلخوش به اتفاقات بازی و درخشش ستاره های تیم است
از اولش گفتم از گروهبان قندعلی مربی درنمیاد بهتر یه مربی بزرگ بیارید واسه تیم ملی
تو جام ملت هام زنگ تفربح هستیم
من خودم گل دوم رو که زدیم گفتم دیگه بردیم بدون شک بازیکنان هم همین فکرو میکردن البته بنظر من علی کریمی رو بخاطر این که اسم علی کریمی همزاد نیما زم کم رنگ بشه اوردن تیم ملی کلا این بشر تو سپید رود بود هم تیم رو نابود کرد و کلا اسمش هر جا باشه اون تیم نابود میشه
تا زمانی که فوتبال و ورزش در خدمت سیاست باشه بیشتر از این توقع نابجایی هست
نه در رده ملی و نه باشگاهی
مربی بارسای وطنی (عنایتی)رابیاورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
فعلا که بوی حلوای عبدی میاد
این آدم اصلا هیچ برنامه و تاکتیکی برای تیم ملی نداره امیدش اینه که آزمون یا طارمی روی کارهای فردی گل بزنن و این هم به عنوان سرمربی پوزش رو بده
قلعه نویی همون آدم چند سال پیشه با همون تفکر و توانایی که ازش در تیم ملی دیده شده . این تیم هنوز هم مقابل تیمهای قدرتمند محک نخورده ولی با این کادر فنی مشخصه چی میشه
خیلی پیره تیم ایران. قلعه نویی هم افکارش کهنه س.

امیر قلعه کهنه.
هر چی باشه از کیروش و ویلموتس بهتره اونا نصف مملکت رو با تدبیر تاج خوردن هیچ غلطی هم نکردن
گر وهبان گارسیا حیف با این مهره ها باخت اسکوچیچ حیف شد اصلا در حد تیم ملی ایران نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
گروهبان قندلی درسته نه گروهبان گارسیا
باید قبول کنیم و تعصب را کنار بزاریم ما مربی داخلی فنی درهیچ رشته ورزشی نداریم .نوجوانان و المپیک والیبال ووو همه بخاطر مربی داخلی نابود شدند
قلعه نوعی که اصلا مربی خوبی نیست که در حد تیم ملی باشه ولی اینم در نظر داشته باشید این فوتبال با هر مربی دیگه ام باشه بازم قهرمان نمیشه زیاد دل خوش نباشید
مربی وطنی با بازیکنانی با اعتماد به سقف به شدت بالا!
بعید میدونم‌ به جایی برسیم
با این قلعه مطمین باشین داریم با سرعت نور برمیگردیم به زمان قبل بلاژویچ
ازبکستان تیم رده سومی آسیاست اگر دو بازیکن سطح اول زمان کی روش تو بازی نبود باور کنید بازی با قلعه جوق شش هیچ میشد این مربی سرنوشتی مفتضح تر از عطایی در تیم ملی والیبال خواهد داشت و ابروی نیم فوتبال ایران خواهد رفت و ایران در رده بندی جهانی تا ۹۰ رو به پایین نزول خواهد کرد

قلعه مرغی بگه در این ده بازی که پوزش رو میده با کی بازی داشته که میگه همه رو بردیم؟ یک بازی با ژاپن و کره جنوبی دوستانه بگذارید باور بفرمایید شش تایی برمیگردیم شک نکنید

جناب تاج تا دیر نشده یک مربی در سطح جهانی بیارین در ایران غیر از جنگ و دعوا بر سر پول هیچ خبری نیست و هیچکدوم از این پشت میز نشینان در ایران مربی نیستند چه برسه به سرمربی

قلعه اول یه فکری به حال شکمش و بعد باخت های دائمی در لیگ ایران بکنه بعد حرف بزنه
در تهران هم نمی توانیم ازبکستان را شکست دهیم
برد رقابت های ورزشی ایران برای ما افتخار هست ولی قلعه نویی اون پتانسیل یک مربی کار آمد برای تیم ملی نیست برای باشگاه مثل بقیه مربیان هست ولی تیم ملی مال هشتاد میلیون ایرانی هست برای اینکار بخدا مناسب نیست
تازه اول!!! شکستهاست با گروهبان
اقای قلعه نوعی همین است که دیدید قبلا اینرا ثابت کرده بود.
هافتایم اول هم هنر او نبود .هنر بچه ها بود.هافتایم دوم با تغییر تاکتیک ازبک وبیرون رفتن قدوس وتعویض ها کمی قلعه نوعی
برای تیم ملی روشن شد.
از تیم پیرمردان ایران مگه انتظار برد داشتین؟
همینکه در مقابل نام سرمربی ایران نوشته شده: قلعه نوعی
یعنی این تیم در جام‌ملتها از پیش بازنده است.
درواقع نیمه مربیان نشانداد مربی ما چیزی برای گفتن نداشت، اگه مربی نبود بازیکنان بهتر بازی رااداره شایدهم میبردن با این مربی به جایی نمیرسیم.??
گروهبان قندلی این چه طرز حرف زدن است؟. شرم کن.
ایران هیچ برنامه.حمله.شوت‌سانتر.کرنر.پاس .ضربه ایستگاهی.بازی زمینی. حرکت رو به جلو..بازی انفرادی...نداشت..
درجا پاس میدادن و میل به جلو نداشتن.اخه همه مسن وپیر شدن
بازی ژاپن رو دیدم.کیف کردم
جای نورالهی به شدت حس میشد علی کریمی هم که یه پاس گل داد به ازبکستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
و بیرانوند هم به هیچ توپی ، نه نمیگه
من استقلالی هستم و قلعه‌نوعی رو دوست دارم، اما در این ۲تا بازی نشون داد ترسو هست و ترکیب خیلی مناسبی هم نچید
علی کریمی رو آورد داخل زمین یه پاس گل داد برا ازبکها و روی گل دومشون هم تاثیرگذار بود
سرور هر چی لونگیه امیر قلعه مرغیه
قلعه نوعی یکبار دیگه شانس داشت آنچنان تیم ملی خراب شد تا مدتها طول کشید تا دوباره درست بشه با قلعه نوعی در جام ملتها به هیچ جا نمی‌رسیم
چقدر بیطرف نوشتید
به پیر به پیغمبر همه ماجرا مربی نیست،بازیکنی که در اروپا و یا حتی در باشکاهای داخلی با قراردادهای نجومی بازی میکنه و در آمد عالی داره هیچوقت حاضر نیست واسه (تیم ملی) مفت خور از جون مایه بزاره چون تمام بازیککنان میدانن که اگر مصدومیت جدی براشون پبش بیاد از باشگاه خود خط میخورند هیچ فدراسیون حتی پول نسخه داروشون را هم پرداخت نمیکنه و یه گوشه ای فراموش میشه،کشورهای همسایه رو ببینید تا بازیکنشون مصدوم میشه هواپیمای اختصاصی میبردش خارج انوقت ما بازیکن رو میفرستن درمانگاه شبانه روزی ،شما بودین به بازی دل میبستین؟
وقتی یه بازیکن 36ساله دعوت میشه وبخاطر رنگی بودن سرمربی یه قرمز خط میخوره، یه فرمزدیگه بین بازی تحقیر میشه، وقتی سکان تیم دست یه آدمفوق رنگیه این میشه حاصلش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
تا گفتی 36 ساله یاد شجاع خلیل زاده افتادم
دفاع باید از حمله شروع شه. حمله ایران اصلا بازیسازی ازبک ها را خراب نمیکرد!
بازی رو به عقب با بیرانوند رو فراموش کنید، دفاع های پیر ایران و هافبک های کند، براحتی توپ لو میدن و بلایی که الان داره سر پرسپولیس میاد بسر تیم ملی میاد.
واقعا هافبک سرعتی و خلاق نداریم. آل کثیر و مقانلو برای حمله گزینه های بهتری نسبت به آزمون و محبی و اسدی هستند
آزموده را آزمودن خطاست
من جای قلعه نویی بودم روی این بازیکنان حساب باز نمیکردم.برادرم شما به اسم و نام اینها چسبیدی اینها احساس وطن دوستی ندارند و با غیرت بازی نمیکنند بجز یکی دو نفر؟؟!!پس همت کن و از بازیکنان با اخلاق و میهن دوست استفاده کن .
به یه بار آقای جلال چراغپور اومد برنامه ۹۰ و این جمله رو گفت که مربی های ایران هنوز در چینش خط هافبک مشکل دارند و مانند مربی های اروپایی نمی تونند درست تصمیم بگیرند حالا در مسابقه دیروز مشخص شد آقای چراغپور درست میگفت
ترسوها قهرمان نمی‌شوند قبلاً هم آقای قلعه نویی در کشور چین کارهای دفاعی را آزمایش کرده ومتیجه نگرفته است بروید مثل ژاپنیها فوتبال سناوروروان بازی کنید حتما نتیجه میگیرید موفق باشید
این است واقعیت فوتبال و کشورمان

خودمان را مسخره نکنیم
زنده باد گروهبان قندلی بزرگ
تنها شانسی که قلعه داره اینه ۱/۴ نهایی مقابل کره حذف میشه وگرنه اگه به ژاپن می خوردیم به تمام معنی ابکش میشدیم.. این تیم هیچی نمیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
کره ۲گل به پرتغال زد در جام جهانی.عربستان که از کره و ژاپن هم قویتر است.فقط بازی آنها با آرژانتین و مکزیک راباید با دقت نگاه کرد
آقا این رو به عقب بازی گردن چه آفتیه که ب جون فوتبال ما افتاده ؟؟؟ انگار تیم حریف ۲۲ نفرن انقدر رو به عقب بازی کردن که گل خوردن ، ماشالله هم توی تیم خودشونو ی فوتبالیست حرفه ایی میدونن از بیرو بگیر تا نوک حمله ، استایل آقای قلعه نویی هم در جایگاه مربی جای صدتا حرف داره
بدون تعصبات باشگاهی (بیرانوند- شجاع خلیل زاده - روزبه چشمی - علیرضا جهانبخش - علی کریمی - حاج صفی ) را خط بزنید ( طارمی و محبی و ترابی ) هم روی نیمکت بنشینند
بازیکنان جوانتر و با انگیزه تر به تیم اضافه کنید تا شرایط بهتر شود
اینقدر هم بازی عرضی نکنید و پاس رو به عقب ندهید.
تا وقتی تیم ما برنده شدن میخواست ازبکستان حرفی برای گفتن نداشت و اگه به همون روحیه ابتدای بازی بازی میکردیم شاید گلهای بیشتری میزدیم . مشکل زمانی ایجاد شد که در پی حقظ نتیجه براومدیم و مدام با دفاع و دروازبان بازی کردیم و مدام زیر توپ زدیم . متاسفانه هیچکدوم از تیمهای ورزشی ما روحیه برد و برتری ندارن . دقیقا همین نوع بازی رو پرسپولیس میکنه و بازی تو دفاع و بیارانوند آخر هم گل میخوره . نمیدونم چرا اینقدر کادر فنی و بازیکنان ترسو شدن و تا یک گل میزنن دنبال وقت کشی بازی دفاعی و زیر توپ زدن میرن.
دیشب برزیل با ارژانین بازی داشت باخت ولی میانگین سنی تیمش ۲۳سال بود

شما فکر کن بازیکن پورتو و رم میخواد از قلعه نوعی چی یاد بگیره پیاده کنه تو زمین؟

فدراسیون بی خاصیت با هنرمندی تاج و انتخاب قلعه نوعی فقط بازگشت به عقبه
تیم ملی فقط زمان اسکوچیج بازیاش تماشایی بود زمان کیروش ترسو تر از الان بودیم الان هم از زمان کیروش
غرور کاذب ، شل بازی کردن و بی برنامه بودن در نیمه دوم.باشد هشداری برای مربی و بازیکنان.
متاسفانه نیمه دوم برعکس نیمه اول طوری بازی کردیم که انگار همه چی تمام شده بود.سرمربی باید پاسخگو باشه چرا اینطوری شد و رفتیم برای حفظ نتیجه و محطاط بازی کردن.دفاع هم که تو جاگیری ها نا موفق بود.هشدار جدی بود برای تیم ایران.متاسفانه بازی بده را مساوی کردیم.
به نظر میاد به سرنوشت والیبال دچار میشیم
آقای قلعه نوعی لطفا بنشین چندین بار نیمه دوم بازی با ازبکستان را ببین و از اشتباهات درس بگیر.مرحله بعدی و جام ملتها دیگه فرصت برای اشتباه نیست.
چرا نمیخایم قبول کنیم که مربی ایرانی جوابگو نیست و از ترس اینکه ی وقتی بندازنش بیرون وکارنامش خراب بشه جرات حمله کردن رو از بچه ها میگیره بخاطر همین تیم عقب میشینه وگل میخوره.
فقط رامین با کیفیت بازی می‌کنه تو تیم ملی
این روزبه پشمی پارتیش کیه که هی به تیم ملی دعوت میشه آخه بابا این بازیکنه؟؟ بندازش بیرون گروهبان قندعلی آخه این بازیکن نیست که گند زد توبازی پارتی بازی بسه دیگه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
راست میگی چون کلا دو تا توپ اومد سمت دروازه و روزبه هر دوتاش را خورد
تیم ومربی ایران یک تیم درجه دو بیشتر نیستند، بیخودی زور نزنین، ژاپن ،کره جنوبی، استرالیا وعربستان تیمهای درجه یک وبا ثبات هستند نه ایران دیمی با مربيان بی سواد وطنی، چرا خودمان را گول بزنیم.
قلعه نویی برای این کهاز روی رشتی پرستی برای عزتالهی فضای دیده شدن درست کند سرمایه ها تیم ملی را پراند. و هزینه اش را هم تیم ملی داد و خواهد پرداخت.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی