بازدید 2957
رکورد بردهای من شکسته شد!

قلعه‌نویی: ما راه رفتیم و ازبک با قلبش بازی کرد

کد خبر: ۱۲۰۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰ 21 November 2023

امیر قلعه‌نویی پس از تساوی 2 - 2 تیم ملی فوتبال مقابل ازبکستان در مرحله انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا اظهار داشت: به فوتبال آسیا در بخش مسابقات جام جهانی‌اش تبریک می‌گویم و همچنین به تیم ملی ازبکستان و سرمربی آنها. بازی به لحاظ کیفیت و گل‌های رد و بدل شده خوب بود.

در نیمه دوم ما در زمین راه رفتیم و ازبک‌ها با قلب‌شان بازی کردند

وی افزود: بازیکنان ما فکر کردند بازی تمام شده است و فوتبال را یک نیمه دیدند، در صورتی که بازیکنان ازبکستان در نیمه دوم با قلب‌شان بازی کردند و دلیل به تساوی رسیدن بازی همین بود. ما روی زمین راه رفتیم و آنها با قلب‌شان بازی کردند.

از بازی مقابل ازبکستان درسی بزرگ برای جام ملت‌ها گرفتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بار دیگر با اشاره به کیفیت بازی تیمش مقابل ازبکستان تصریح کرد: بازی بسیار زیبا بود. تماشاگرانی که داخل ورزشگاه بودند و آنهایی که از تلویزیون بازی را دیدند، لذت بردند. این بازی درس بزرگی برای ما بود، چون فوتبال مثل زندگی است، اول تمرین داده و سپس درس می‌دهد. ما از این بازی درس بزرگی برای جام ملت‌های آسیا گرفتیم که نام‌ها در زمین بازی نمی‌کنند و تیمی برنده است که با قلبش بازی کند.

هر بار سرمربی تیم ملی بودم تیمم بازیکنان خوبی داشته

قلعه‌نویی در پاسخ به این پرسش که در دو دوره‌ای که هدایت تیم ملی را برعهده داشته، کدام تیم قوی‌تر بوده است، گفت: من دو بار سرمربی تیم ملی شدم و هر دو بار شرایط تیم ملی از نظر بازیکن خوب بوده است.

 

 تا جام ملت‌ها زمان کم است باید با همین بازیکنان جلو برویم

وی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه راه و روش کارلوس کی‌روش را در تیم ملی پیش می‌برد یا امضای خودش را دارد، گفت: اولاً کی‌روش مربی بسیار بزرگی است و برای فوتبال ما خیلی زحمت کشیده. این سؤال برای منی که 22 سال است مربیگری می‌کنم، جالب نیست. من هم دو بار سرمربی تیم ملی بودم و کلی در ایران جام دارم و در زمان بازیگری خودم قهرمان آسیا شدم و بازیکن تیم ملی بودم. سؤال شما را فنی جواب می‌دهم. آنهایی که سبک نو مربیگری من را می‌شناسند، می‌دانند فلسفه بازی هجومی دارم. آمار مربیگری تیم‌های قبلی‌ام هست و تقریباً بیشترین گل زده و رقابت آقای گلی برای تیم من بوده است. ما چون تا جام ملت‌های آسیا زمان کمی داریم باید با همین بازیکنان جلو برویم.

رکورد بردهای من شکست!

از بازیکنانم تشکر می‌کنم، چون از زمانی که آمده‌ام با کیفیت بالایی بازی می‌کنند. اگر این بازی را می‌بردیم دهمین برد ما می‌شد و این رکورد من شکست!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی