بازدید 2190

وینیسیوس ۲ ماه و نیم خانه‌نشین شد

بال برزیلی رئال مادرید در حدود دو ماه و نیم خانه‌نشین خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۰۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 18 November 2023


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، وینیسیوس جونیور که در جریان شکست ۲ بر یک بامداد روز جمعه تیم ملی فوتبال برزیل مقابل کلمبیا در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکایی جنوبی دچار مصدومیت شد و در دقیقه ۲۷ جای خود را به ژوائو پدرو داد، در حدود دو ماه و نیم به دور از مستطیل سبز خواهد بود.

باشگاه رئال مادرید بعدازظهر امروز (شنبه) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد؛ وینیسیوس جونیور دچار پارگی عضله دوسر استخوان ران به دلیل درگیری تاندون دیستال پای چپ شده است. رادیو «کادنا کوپه» اسپانیا مدعی شد با این مصدومیت این بال برزیلی در حدود دو ماه و نیم خانه‌نشین خواهد بود.

بر این اساس او بازی با تیم‌های کادیس، ناپولی، گرانادا، بتیس، یونیون برلین، ویارئال، آلاوس، مایورکا، اتلتیکومادرید (سوپرجام اسپانیا)، بازی فینال سوپرجام اسپانیا (در صورت صعود رئال)، ختافه، آلمریا و لاس‌پالماس را از دست خواهد داد.

 

با مصدوم شدن این بازیکن بزریلی شمار مصدومان رئال مادرید ۹ نفر شد. پیش از این کورتوا، میلیتائو، گولر، چوامنی، کپا، سبایوس، بلینگام و کاماوینگا مصدوم شده بودند.

وینیسیوس ۲۳ ساله این فصل در ۱۳ بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفته و آمار ۶ گل‌زده و ۴ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست