بازدید 40671
چهل و سومین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

کشتار هولناک اسرائیل در یک مدرسه با 200 شهید+فیلم/ حمله موشکی حزب الله به پایگاه های اسرائیل/افزایش تعداد شهدا و مفقودی‌های جنگ غزه به ۲۰ هزار تن/ سرنگونی پهپاد اسرائیلی توسط حزب الله

جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس، وارد چهل و سومین روز خود شده است؛ جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است.  
کد خبر: ۱۲۰۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 18 November 2023

حمله موشکی حزب الله به پایگاه های اسرائیل

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس، وارد چهل و سومین روز خود شده است؛ جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است.  

نتانیاهو: درخواست اکثر کشورهای جهان برای آتش‌بس را رد کردیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۲۳:۵۶

 «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه گفت شاهد تظاهرات خانواده اُسرا بودم وبه آنها می‌گویم که من با شما بوده و تا کنون هیچگونه توافقی در مورد اُسرا وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: «خواسته‌ام که باخانواده اُسرا در کابینه جنگ نشستی برگزار کنیم تا به آنها اقداماتی را که انجام می‌دهیم نشان دهیم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «وحدت ملت و مصمم بودن، برای پیروزی مهم است و قدرت فولادی ما، شرط تحقق پیروزی است».

نتانیاهو گفت: «طی هفته‌های گذشته، فشارهای بین‌المللی علیه ما وجود داشته و از ما خواسته شد تا وارد غزه یا بیمارستان الشفاء نشده و آتش‌بس برقرار کنیم که همه آنها را رد کردیم».

وی اضافه کرد: «به جز به صورت موقت، جنگ را در غزه متوقف نخواهیم کرد و تمام فشارها را رد کرده و به جنگ تا چیره شدن بر حماس ادامه خواهیم داد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: «تلاش سیاسی شدیدی را از آغاز جنگ برای ادامه حمایت‌های بین‌المللی از خود به پیش می‌بریم».

نتانیاهو گفت: «هر روز در رسانه‌های آمریکایی ظاهر می‌شوم تا حمایت‌های بین‌المللی از ما ادامه یابد».

وی ادامه داد: «آمریکا تسلیحات حیاتی برای ما ارسال کرده و به صورت مستقیم و مدامم با رئیس جمهور بایدن در ارتباط هستم».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «هرگز ماموریت خود در غزه را که پیروزی قاطع بر حماس و بازگرداندن ربوده شدگان است، رها نخواهیم کرد».

نتانیاهو مدعی شد: «حماس به زانو در خواهیم آورد و ربوده شدگان خود را از غزه باز می‌گردانیم و امنیت شمال و جنوب را تضمین می‌کنیم».

قاهره: حمله به مدرسه «الفاخوره» جنایت جنگی است
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۲۲:۰۱

 وزارت خارجه مصر در بیانیه‌ای تأکید کرد که حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه الفاخوره جنایت جنگی است که نیازمند تحقیق و مجازات عاملان ارتکاب این جنایت است. 

بنابر گزارش شبکه الجزیره، در بیانیه وزارت خارجه مصر آمده است: «بمباران هولناک مدرسه الفاخوره توسط رژیم اشغالگر اسرائیل را بشدت محکوم می‌کنیم». 

هلاکت یک نظامی صهیونیست در مرز لبنان
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۲۱:۵۴

 ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه به هلاکت یک نظامی خود در نتیجه عملیات مقاومت اسلامی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی اذعان کرد. 

بنابر گزارش شبکه المیادین، از آغاز عملیات طوفان الأقصی تاکنون ۳۶۸ نظامی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند. 

شمار شهدای غزه به 12 هزار و 300 نفر رسید
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۲۱:۱۲

دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه خبر داد که رژیم صهیونیستی بیش از هزار و ۳۰۰ کشتار علیه ساکنان غزه انجام داده است که در پی آن، ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر به شهادت رسیده‌اند.

این دفتر با اشاره به اینکه بیش از پنج هزار کودک و سه هزار و ۳۰۰ زن تا کنون شهید شده‌اند. تأکید کرد: در این حملات، بالغ بر ۳۰ هزار نفر زخمی شده‌اند که ۷۵ درصد از آنها، زنان و کودکان هستند.

خبرگزاری سما به نقل از این مرکز گزارش داد، 25 بیمارستان و 52 مرکز درمانی در غزه، به خاطر حملات رژیم صهیونیستی از مدار فعالیت خارج شده است.

این نهاد فلسطینی در پایان تأکید کرد که باید گذرگاه رفح برای وارد کردن کمکهای پزشکی و امدادی و سوخت به غزه، باز شود.

محمد زقوت مدیر کل بیمارستانهای غزه هم ساعتی پیش خبر داد که هم اکنون هیچ بیمارستان فعالی در نوار غزه وجود ندارد.

زقوت با اشاره به اینکه کشتارهای امروز، هزار شهید بر جا خواهد گذاشت، گفت: هیچ خدمات پزشکی در شمال نوار غزه و مرکز این شهر وجود ندارد..

وی با بیان اینکه امروز نخواهیم توانست هیچ فرد زخمی را از بیمارستان الشفا خارج کنیم، تأکید کرد: اسرائیل از خروج افراد زخمی از بیمارستان جلوگیری می‌کند. دهها زخمی قادر به ترک این بیمارستان نیستند.

این مقام فلسطینی در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون فقط پنج پزشک در بیمارستان الشفا حضور دارند و هچ اتاق عملی در آن فعال نیست. بیمارستان هیچ سوختی هم ندارد.

واکنش ایران به شهادت یک مقام فلسطینی
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۲۰:۱۵

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «احمد بحر» نایب‌رئیس و رئیس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین، این ضایعه را به رهبری جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ملت فلسطین و خانواده آن شهید تسلیت گفت.

 «ناصر کنعانی» امروز (شنبه) و در یک موضع‌گیری رسانه‌ای در ارتباط با شهادت این مقام فلسطینی تاکید کرد «رژیم آپارتاید صهیونیستی با به شهادت رساندن رئیس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین و هزاران شهروند فلسطینی دیگر در نوار غزه و کرانه باختری طی بیش از ۴۰ روز پیاپی، ذات پلید، جنایتکار و ضدبشری خود را به جهانیان نشان داده است».

حماس صبح امروز از شهادت «احمد بحر» نایب رئیس پارلمان غزه خبر داد و اعلام کرد او چند روز پیش در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به پارلمان نوار غزه به شهادت رسیده است.

حماس اعلام کرد: «شهید دکتر احمد بحر (ابو اکرم) نایب رئیس مجلس فلسطین بعد از جراحات وارده در پی حمله صهیونیست‌ها به پارلمان نوار غزه به شهادت رسیده است».

حزب الله: تجاوز رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین را متوقف می‌کنیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۲۰:۱۴

جنبش حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که کشتار مردم فلسطین با همدستی و مشارکت کامل آمریکا صورت می‌گیرد و این کشور و همپیمانان غربی آن، مسئول عذاب و درد و رنج این مردم هستند.

جنگنده‌های رژیم اسرائیل بعدازظهر امروز مدرسه «الفاخوره» در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه را بمباران کردند که طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این حمله وحشیانه به شهادت رسیده‌اند.

این مدرسه وابسته به سازمان ملل (اونروا) است و آوارگان را در خود جای داده بود که بیشتر آن‌ها کودک هستند. همزمان با این مدرسه، مدرسه «تل الزعتر» نیز هدف بمباران قرار گرفت.

حزب الله با اشاره به اینکه ملت فلسطین با مقاومت اسطوره‌ای خود، الگوی خوبی در صبر، پایداری و ایستادگی است، بار دیگر حمایت خود را از این ملت اعلام و تأکید کرد که با تمامی ابزارها به دنبال توقف تجاوز صهیونیستهاست.

شبکه خبری المیادین به نقل از حزب الله گزارش داد: حضور جهادی و مبارزه ما با دشمن صهیونیستی در جبهه جنوب، نشانگر همبستگی عملی و میدانی است. ما اطمینان داریم که ملت فلسطین به اذن خداوند، پیروز خواهد شد.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که منطقه جبالیا به شدت زیر بمباران هوایی ارتش اشغالگر اسرائیل قرار دارد و اشغالگران از انواع بمب‌ها از جمله بمب‌های ممنوعه فسفری در این حمله بهره می‌برند.

اردوغان: پایان نتانیاهو نزدیک شده است
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۱۷:۲۵

 رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت: اسرائیل یک رژیم تروریستی است و شخصی که بر آن حکومت می‌کند باعث قیام اسرائیلی‌ها علیه خودش شده و پایان دوران حکومت وی (بنیامین نتانیاهو) نزدیک شده است.

 رجب طیب اردوغان گفت: در صورتی که آلمان برای میانجی گری جهت آزادی ۱۰ هزار اسیر فلسطینی در سرزمین های اشغالی تلاش کند، این کشور آماده تلاش برای آزاد سازی گروگان های «اسرائیلی» در نوار غزه است.

وی افزود: اسرائیل باید اسرای فلسطینی را آزاد کند تا پس از آن، ترکیه تلاش‌هایش را برای آزادی اسرا نزد حماس به کار گیرد.

رئیس جمهور ترکیه که در حال بازگشت از دیدار رسمی به آلمان و در هواپیما سخن می‌گفت، تصریح کرد: لازم است ابتدا اسرای فلسطینی آزاد شوند تا حماس نیز اسرای اسرائیلی را آزاد کند.

اردوغان تأکید کرد: وقتی کشته ها در یک رویارویی، مسلمان باشند غرب هیچ اهمیتی به آنها نمی دهد. چرا غرب درباره شهادت ۱۳ هزار نفر توسط رژیم اسرائیل سکوت پیشه کرده است؟

رئیس جمهور ترکیه اظهار داشت: با استفاده از تخصص حدود ۲۰۰ وکیل برای پیگرد اسرائیل در زمینه جنایاتش در غزه تلاش خواهیم کرد.

اردوغان خاطرنشان کرد: اسرائیل به غزه حمله می کند و غیرنظامیان را با وحشی گری به شهادت می رساند که دلیل این امر، قدرت آن رژیم نیست بلکه ضعف همسایگانش است.

رئیس جمهور ترکیه با انتقاد از مواضع کشورهای مسلمان درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه تأکید کرد: اقدامات اسرائیل در غزه، جنایت جنگی است.

اردوغان در پایان گفت: اولویت ما در حال حاضر، برقراری آتش بس است و پس از آن، برای وادار کردن رژیم اسرائیل به پرداخت بهای جنایاتش در غزه تلاش خواهیم کرد.

وزیر فلسطینی: اسرائیل به زور سلاح، بیمارستان الشفا را تخلیه کرد
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۱۷:۱۲

«می الکیله» وزیر بهداشت فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در جریان حمله به بیمارستان «الفاخوره»، ۲۰۰ غیر نظامی فلسطینی را به شهادت رسانده است.

خبرگزاری شهاب به نقل از الکیله گزارش داد: تخلیه بیمارستان الشفا [در غزه] به زور سلاح صورت گرفت. بعید نیست که اسرائیل این بیمارستان را منفجر کند».

اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت  غزه هم گفت که اسرائیلی‌ها این بیمارستان را به پایگاهی برای عملیات‌هایشان تبدیل کرده‌اند.

القدره تأکید کرد که خودروهای نظامی ارتش اسرائیل از مجاورت این بیمارستان «تکان نخورده‌اند» و تعداد زیادی از نظامیان رژیم در حال جستجوی زیرزمین و طبقه همکف بیمارستان و همچنین بخش جراحی آن هستند.

القدره تصریح کرد: «واقعیت در اینجا بی‌رحم و دردناک است زیرا مردم از پایه‌ترین نیازهای زندگی‌شان از جمله غذا و آب محروم مانده‌اند.

الکیله هم در پایان تأکید کرد که جنگ رژیم صهیونیستی علیه بیمارستانهای غزه است و این یک کشتار جمعی محسوب می‌شود.

۹۰ درصد کودکان فلسطینی گرسنه هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۱۶:۴۳

 در هفته‌های گذشته با وجود بمباران مستمر نوار غزه، صهیونیست ها گذرگاه‌های منتهی به این منطقه را نیز مسدود کرده‌اند و گزارش‌های میدانی حاکی از تمام شدن آذوقه ذخیره شده توسط مردم فلسطین ساکن این باریکه است. گفته می‌شود صهیونیست ها حتی نانوایی‌ها را بمباران می‌کنند تا مردم گرسنه بمانند.

خانواده‌های فلسطینی در گفت وگو با خبرنگار الجزیره می‌گویند که صهیونیست ها به بمباران نوار غزه اکتفا نکردند و سعی می‌کنند با ایجاد قحطی در شهر موجب ترس و وحشت خانواده‌های فلسطینی شوند. آنها جنگ را به جنگ نان تبدیل کرده‌اند.

به گفته سازمان ملل، هیچ نانوایی در شمال نوار غزه از هفتم نوامبر به دلیل کمبود سوخت، آب و آرد گندم و به دلیل آسیب‌های زیرساختی فعال نبوده است. ۱۱ نانوایی در نوار غزه به طور کامل تخریب شده است، در حالی که بقیه به دلیل کمبود آرد، سوخت و برق قادر به فعالیت نیستند.

میسرا سعد که به همراه ۹ فرزندش از خانه‌اش در منطقه بیت حانون به مدرسه‌ای در شرق خان یونس پناه آورده است، می‌گوید که برای حفظ جان فرزندانش مجبور به این کار شده است ولی اکثر آنها گرسنه هستند.

او فلسطینی ۵۹ ساله می‌گوید: در مغازه ها چیزی نیست و قفسه ها خالی است. ما برای محافظت از فرزندانمان از خانه‌هایمان آواره شده‌ایم، اما نمی‌خواهیم آنها از گرسنگی بمیرند. گویی اسرائیلی‌ها به ما می‌گویند که اگر در اثر بمباران نمردیم، باید با گرسنگی یا تشنگی بمیریم.

طبق گزارش‌ها، فلسطین های ساکن نوار غزه به مصرف غذاهای غیرمتعارف مانند پیاز خام و بادمجان نپخته روی آورده‌اند.

قبل از شروع جنگ، روزانه به طور متوسط ۵۰۰ کامیون وارد نوار غزه می‌شد ولی محاصره هفته‌های گذشته باعث شده این عدد به کمتر از صد کامیون برسد.

مواد غذایی محدود عمدتاً بین آوارگان و خانواده‌های میزبان در جنوب نوار غزه توزیع می‌شود و تنها آرد برای نانوایی‌ها در نوار جنوبی تهیه می‌شود، در حالی که هرگونه حمل و نقل مواد غذایی به شهر غزه و شمال آن توسط اسرائیل ممنوع شده است.

طبق آمارهای ارائه شده توسط سازمان‌های حقوق بشری قبل از جنگ، ۷۰ درصد از کودکان فلسطینی نوار غزه از مشکلات مختلفی از جمله سوء تغذیه و کم خونی رنج می‌بردند و حالا به گفته ناظر حقوق بشر اروپا این رقم بعد از بمباران اسرائیل به بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته است.

کشتار هولناک اسرائیل در یک مدرسه با 200 شهید+فیلم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۱۶:۱۷

جنگنده‌های رژیم اسرائیل بعدازظهر امروز مدرسه «الفاخوره» در اردوگاه «جبالیا» در شمال غزه را بمباران کردند که طبق آخرین گزارش‌ها تاکنون بیش از ۲۰۰ نفر در این حمله وحشیانه به شهادت رسیده‌اند.

به نوشته خبرگزاری شهاب، این مدرسه وابسته به سازمان ملل (اونروا) است و آوارگان را در خود جای داده بود که بیشتر آن‌ها کودک هستند. همزمان با این مدرسه، مدرسه «تل الزعتر» نیز هدف بمباران قرار گرفت.

تعداد بازدید : 1675

آژانس امدادرسانی اونروا نیز در اطلاعیه‌ای گفت که به شکل روزانه مدارس و مراکز آوارگان را به اطلاع اسرائیل می‌رساند تا از حملات مصون بماند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش می‌دهند که منطقه جبالیا به شدت زیر بمباران هوایی ارتش اشغالگر اسرائیل قرار دارد و اشغالگران از انواع بمب‌ها از جمله بمب‌های ممنوعه فسفری در این حمله بهره می‌برند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز گفته است که صدها نفر در حمله به دو مدرسه الفاخوره و تل الزعتر شهید و مجروح شده‌اند.

حماس از شهادت یک عضو ارشد خود خبر داد
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۱۵:۰۴

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، صبح امروز (شنبه)، از شهادت «احمد بحر» نایب رئیس پارلمان غزه خبر داد.

طبق بیانیه صادره از سوی حماس، احمر بحر چند روز پیش در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به پارلمان نوار غزه به شهادت رسیده است.

حماس با تسلیت شهادت این عضو ارشد خود، گفت: «شهید دکتر احمد بحر (ابو اکرم) نایب رئیس مجلس فلسطین بعد از جراحات وارده در پی حمله صهیونیست‌ها به پارلمان نوار غزه به شهادت رسیده است».

مقاومت اسلامی فلسطین در عین حال تاکید کرد حمله ارتش رژیم اسرائیل به پارلمان غزه و ویران کردن آن مستلزم اقدام فوری و موثر بین‌المللی است.

اردوغان: دیگر چیزی از غزه باقی نمانده است
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۱۳:۱۹

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه شب گذشته (۲۶ آبان) در کنفرانس خبری مشترک با «اولاف شولتس» صدر اعظم آلمان در برلین، گفت که اروپایی‌ها نباید در ارتباط با اوکراین و غزه رفتار دوگانه داشته باشند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، اردوغان روز گذشته برای یک سفر رسمی دو روزه در رأس هیأتی عازم آلمان شد و پس از دیدار با «اولاف شولتس» صدر اعظم آلمان، در کنفرانس خبری مشترک با وی حضور یافت.

اردوغان گفت که اسرائیل از ابتدای جنگ تا کنون ۱۳ هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان و سالخوردگان را به قتل رسانده و همه چیز را در غزه نابود کرده است. او تأکید کرد: «در نتیجه حملات، تقریبا چیزی به نام غزه باقی نمانده است».

رئیس‌جمهور ترکیه همچنین گفت: «اسرائیل اکنون سلاح اتمی دارد، اما اگر از آن‌ها سؤال کنید می‌گویند که نداریم، چرا؟ چون به خوبی از دروغ گفتن بهره می‌برند».

او با بیان اینکه همه باید برای تضمین صلح عادلانه و پایدار در غرب آسیا احساس مسئولیت کنند، افزود: «اتفاقاتی که در غزه می‌افتد، بار دیگر ثابت کرد که هیچ گریزی از راه‌حل دو دولتی بر مبنای مرزهای ۱۹۶۷  نیست و اکنون اولویت اصلی توقف جنگ و رساندن بلامانع کمک‌های بشردوستانه به غزه است».

رئیس‌جمهور ترکیه گفت که غرب در قبال اسرائیل دچار عارضه روانی «بدهکاری» شده است؛ او ادامه داد: «اگر دست و پا و زبانمان را ببندیم، نمی‌توانیم از خودمان مقابل تاریخ دفاع کنیم، شایسته نیست که جنگ اسرائیل و فلسطین را تحت تأثیر روان‌شناسی بدهکاری ارزیابی کنیم».

اردوغان تأکید کرد که ترکیه بدهکار اسرائیل نیست و اگر بدهکار بود نمی‌توانست راحت حرفش را به زبان بیاورد، «اما برخی بدهکاران هستند که نمی‌توانند به راحتی سخن بگویند».

او تصریح کرد: «آیا اسرائیل هزاران فلسطینی را کشت؟ کشت. آیا بیمارستان‌ها، عبادتگاه‌ها، کلیساها را هدف قرار می‌دهد؟ می‌دهد. من به عنوان یک مسلمان از این موضوع عصبانی هستم، گروگان‌ها و زندانیان سال‌ها در دست اسرائیل هستند. لازم است این را هم ببینیم؛ اگر این را نبینیم، ناعادلانه خواهد بود».

 

رئیس‌جمهور ترکیه در خصوص آزادی اسرای فلسطینی و اسرائیلی نیز گفت باید به اسرای دو طرف به یک دیده نگاه شود؛ او افزود: «ما آماده تبادل اسرا هستیم، اما وقتی از اسرا صحبت می‌کنیم، باید بدانیم که چه تعدادی نزد اسرائیل و چه تعداد نزد حماس یا فلسطینی هاست؟ مسلما تعداد آن‌هایی که سال‌ها نزد اسرائیل هستند، بیش از دو برابر است».

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره خرید جنگنده‌های «یوروفایتر» نیز گفت: «چه آلمان بدهد یا ندهد، آیا آلمان تنها کشوری در جهان است که جنگنده تولید می‌کند؟ از جاهای زیادی که با آن‌ها کار می‌کنیم، تامین می‌کنیم».

اولاف شولتس صدراعظم آلمان نیز در واکنش به اتفاقات غزه صرفا گفت: «آن‌چه در غزه می‌گذرد، مایه تأسف است.... آلمان بدون هیچ پرده‌پوشی حماس را محکوم می‌کند، با آقای اردوغان درباره اقداماتی که می‌توان برای کاهش تنش در منطقه انجام داد مذاکره می‌کنیم».

شکار۷ خودروی نظامی دیگر اسرائیل در غزه
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۶

"سرایا القدس" شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (شنبه) از انهدام ۷ دستگاه خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر داد.

"سرایا القدس" از انهدام ۷ دستگاه خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات های جداگانه خود در دو منطقه تل الهودی و الصبره در جنوب غربی شهر غزه خبر داد.

حزب‌الله: پهپادهای ما به آن سوی حیفا رسیدند
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۵

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب‌الله لبنان با تاکید بر تداوم عملیات‌های این حزب در حمایت از مردم غزه تصریح کرد که پهپادهای حزب‌الله به حیفا و آن سوی حیفا رسیدند.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اظهار کرد: مقاومت با عملیات‌های مستمر در میدان تا زمانی که جنگ ادامه دارد، پیشتاز کمک به غزه است.

قاووق تاکید کرد: مقاومت در لبنان یک جنگ فرسایشی واقعی، سخت، بی‌سابقه و مستمر را تحمیل کرد و عملیات‌هایش را از نظر کمی، کیفی و عمقی گسترش داد و پهپادهای مقاومت به حیفا و آن سوی حیفا رسیدند.

این عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در ادامه گفت: ما با پهپادها، موشک‌ها، خمپاره‌ها و درگیری‌ها ثابت کردیم که هرگز حمایت از غزه را رها نخواهیم کرد و با خون شهدایمان در میدان نوشتیم که با وجود تهدیدها و پیام‌های هر روزه آمریکا، غزه تنها نیست.

او افزود: این پیام‌ها و تهدیدهای آمریکایی تا امروز متوقف نشده و ناوهای هواپیمابر برای اعمال فشار بر مقاومت جهت توقف عملیات‌های آن در جنوب، در دریا حضور دارند و پاسخ مقاومت به تهدیدها، پیام‌ها و ناوهای هواپیمابر آمریکایی در میدان ادامه داشته و عملیات‌ها رو به تشدید هستند.

قاووق ادامه داد: آمریکا در متوقف کردن این عملیات‌ها در حمایت از غزه در لبنان، عراق و یمن شکست خورد و آنها اینچنین به امت، آزادگان و انسان‌های شریف وفادار هستند.

علی دعموش، معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان نیز دولت آمریکا را مسوول کامل اتفاقاتی دانست که برای کودکان و بیماران در بیمارستان‌های غزه در حال وقوع است.

دعموش گفت: دشمن باید بداند که در برابر پایداری و شجاعت مقاومت و ایستادگی و شکیبایی مردم غزه هرگز موفق نخواهد شد به اهداف خود دست یابد، مقاومت در فلسطین ریشه دوانده و هیچ کسی نمی‌تواند آن را ریشه‌کن و یا نابود کند، مردم فلسطین در سرزمین خودش ریشه دارد و هیچ کسی نمی‌تواند آنها را از سرزمینش بیرون کرده و یا جدا کند و به یاری خدا در این درگیری پیروز خواهد شد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان در ادامه تاکید کرد: ما در حزب‌الله به حمایت و یاری خود ادامه خواهیم داد و با عملیات‌های مقاومت در طول مرزها به فرسایش دشمن ادامه خواهیم داد و تا زمانی که جنگ علیه غزه و لبنان ادامه یابد، ما هرگز متوقف نخواهیم شد و در پاسخ قاطع و جدی به هر گونه حمله به غیرنظامیان تردید نخواهیم کرد.  

سیمور هرش: نتانیاهو معامله تبادل اسرا را نمی‌پذیرد
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۴

روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی از مخالفت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با معامله تبادل اسرا میان این رژیم و جنبش حماس علی‌رغم موافقت واشنگتن پرده برداشت.

سیمور هرش، روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی به نقل از منابع مطلع اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با نسخه معامله تبادل اسرا که موافقت آمریکا را جلب کرده بود، مخالفت کرده‌است.

طبق گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، هرش در این باره تصریح کرد: خواسته آمریکا شامل آزادی ۷۱ گروگان (اسرای صهیونیست) بود و بر سر این مساله نیز توافق حاصل شد، اما حماس اصرار بر توقف پنج روزه جنگ داشت و نتانیاهو این مساله را نپذیرفت و آن را رد کرد.

پیشتر روزنامه الاخبار لبنان به نقل از منابع مصری اعلام کرده بود، توافقی درباره تبادل اسرا میان گروه‌های فلسطینی و رژیم صهیونیستی با نظارت قطر و آمریکا وجود دارد که احتمالا طی روزهای آینده اعلام شود.

افزایش تعداد شهدا و مفقودی‌های جنگ غزه به ۲۰ هزار تن
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۳

دیده‌بان حقوق بشر اروپا-مدیترانه برآورد کرد که تعداد شهیدان و مفقودی‌های جنگ رژیم صهیونیستی در غزه حدود ۲۰ هزار نفر است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه اعلام کرد: با توجه به میزان تخریب گسترده ساختمان‌های مسکونی و بیمارستان‌ها و عدم مشخص بودن سرنوشت هزاران نفر دیگر این تعداد رو به افزایش است.

براساس داده‌ها و برآوردها، در جنگ غزه تاکنون ۱۵۲۷۱ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند که از جمله آن‌ها ۶۴۰۳ کودک و ۳۵۶۱ زن هستند. همچنین بیش از ۳۲۳۱۰ نفر نیز زخمی شده‌اند که ده‌ها تن از آن‌ها وضعیت وخیمی دارند و خدمات پزشکی لازم را دریافت نمی‌کنند.

این دیده‌بان حقوق بشری اعلام کرد: تعداد مفقودی‌ها بیشتر از ۴۱۵۰ نفر است که همگی به دلیل حملات هوایی و توپخانه‌ای اسرائیل زیر آوار ساختمان‌های ویران‌شده هستند. شانس بیرون آوردن آن‌ها بسیار اندک است. غزه همچنین با خطرات توقف کامل خدمات ارتباطی و اینترنت به ویژه بعد از تمام شدن سوخت مورد نیاز برای راه‌اندازی ژنراتورهای برق مواجه است و این مسئله سلامتی غیرنظامیان و فراهم کردن کمک‌ها را با خطر شدید مواجه می‌سازند و آن‌ها را تبدیل به قربانیان قتل در سکوت می‌کند.

دیده‌بان حقوق بشر اروپا مدیترانه به حمله بی‌امان ارتش رژیم صهیونیستی به خبرنگاران و مقرهای فعالیت آن‌ها و از بین بردن عمدی زیرساخت ارتباطات و اینترنت و قطع ارتباط مردم غزه با جهان خارج و در نتیجه عدم توانایی برای جمع‌آوری اسناد و مدارک درباره جنایت‌های رخ داده اشاره کرد.

این نهاد اعلام کرد: نوار غزه از ۱۱ نوامبر با قطعی برق روبرو است. ارتش اسرائیل مانع ورود سوخت می‌شود. تمام شدن سوخت منجر به توقف فعالیت ۲۶ بیمارستان از ۳۵ بیمارستان در غزه شده است. بیش از ۲۰۰ تن از کادر پزشکی کشته و ۲۱۳ تن نیز زخمی شدند. بیش از ۲۰ تن از کادر نجات و دفاع مدنی و ۴۹ خبرنگار نیز کشته شدند. براساس آمارها تعداد آوارگان یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر هستند که نیمی از آن‌ها در پناهگاه‌های وابسته به آژانس امداد و کار آوارگان فلسطینی (آنروا) اقامت دارند.

براساس اعلام این گروه حقوق بشری، در حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی ۵۵۲۰۰ واحد مسکونی به طور کامل تخریب و ۱۶۰۷۰۰ واحد به صورت جزئی آسیب دیدند. ۱۱۷ مرکز درمان، ۲۲۳ مدرسه، ۸۲۱ مرکز صنعتی، ۱۱۷ مرکز رسانه‌ای، ۷۵ مسجد و سه کنیسه نیز آسیب دیدند. تشدید قطع خدمات ارتباطات و اینترنت می‌تواند سرپوشی برای ادامه جنایت‌های هولناک باشد. این نهاد خواستار اتخاذ اقدامات بین‌المللی کارآمد برای ممانعت از کشتار جمعی در غزه شده است.

مقام سابق صهیونیست: نصرالله دست برتر را دارد
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۱

یک مقام اطلاعاتی سابق صهیونیست در سخنانی درباره تحولات در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی اذعان کرد که حزب‌الله لبنان در این درگیری‌ها دست برتر را دارد و درحال خسته کردن ارتش این رژیم است.

 «آموس یادلین»، ژنرال ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس سابق سرویس اطلاعات نظامی این رژیم (آمان) با اذعان به برتری حزب‌الله لبنان در درگیری‌ها در این منطقه، گفت: سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دست برتر را در شمال دارد.

طبق گزارش شبکه المیادین، یادلین افزود: حزب‌الله جنگ فرسایشی را به راه انداخته و باعث فرار ده‌ها هزار اسرائیلی شده است که بازگرداندن آنها به شمال چالش بسیار بزرگی است.

«امیر بار شالوم»، مفسر امور نظامی رادیو رژیم صهیونیستی درباره این اظهارات یادلین گفت: «کاری که نصرالله انجام داد، ایجاد شکاف میان اسرائیل و ساکنان شمال بود.»

در همین راستا، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: «بسیاری از اسرائیلی‌ها با رضایت خود شمال را ترک نکردند و برخی مجبور به خروج شدند و از بازگشت به شهرک‌ها بیم دارند.»

این شبکه همچنین گزارش داد: اگرچه ارتش اسرائیل به اهدافی در لبنان حمله کرد، اما ترس از جبهه شمال بر ما سایه افکنده است.

سندرز: در غزه فاجعه انسانی وحشتناک رخ داد
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۱۲:۰۰

برنی سندرز سناتور ارشد آمریکایی با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی دست به کشتار بزرگی علیه فلسطینی‌ها زد، اعلام کرد که یک فاجعه انسانی وحشتناک در غزه به وجود آمده است.

 سندرز روز جمعه به وقت محلی ضمن اعلام این موضوع تاکید کرد که اسرائیل باید بمباران در غزه را متوقف کند و اجازه رسیدن کمک انسانی به فلسطینی‌ها را بدهد.

این سناتور ایالت ورمونت در حساب ایکس خود نوشت: اسرائیل باید همین الان بمباران را متوقف کند و اجازه رسیدن کمک بشردوستانه بزرگ به کسانی را بدهد که به آن نیاز دارند.

وی در ادامه با انتقاد ضمنی از حمایت دولت و کنگره آمریکا از اقدام‌های رژیم صهیونیستی، افزود: کنگره نمی‌تواند یک لایحه هزینه‌های تکمیلی را تصویب کند که اجازه ادامه این اقدامات را بدهد.

از زمان شروع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه که نزدیک به یک ماه و نیم از آن می‌گذرد، بیش از ۱۱ هزار فلسطینی بر اثر حملات هوایی اسرائیل در غزه به شهادت رسیدند.

تا کنون درخواست‌های زیادی برای برقراری آتش بس و توقف جنایات رژیم صهیونیستی از گوشه و کنار دنیا مطرح شده است. در آمریکا به تازگی ۲۴ نماینده مترقی دموکرات از دولت جو بایدن رئیس جمهوری این کشور خواستند تا آتش بس فوری در غزه برقرار کند.

پدرو سانچز نخست‌وزیر موقت اسپانیا نیز خواستار برقراری آتش‌بس فوری در غزه شد و اعلام کرد: ما خواستار رعایت دقیق قوانین حقوق بشر در غزه هستیم و از (رژیم) اسرائیل می‌خواهیم شرایط رساندن کمک‌های بین‌المللی به فلسطینیان غزه را فراهم آورد.

همچنین چهارشنبه گذشته ۱۱۵ تن از قانون‌گذاران انگلیس طی نامه‌ای خطاب به ریشی سوناک نخست وزیر این کشور خواستار حمایت دولت لندن از آتش‌بس فوری و پایان جنگ در غزه شدند.

سرنگونی پهپاد اسرائیلی توسط حزب الله
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ - ۱۱:۵۹

جنبش حزب‌الله لبنان، صبح امروز (شنبه)، در بیانیه‌ای خبر داد نیروهای مقاومت یک پهپاد اسرائیلی را در مجاورت خطوط مرزی لبنان سرنگون کرده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد در حمایت از مردم فلسطین، حدود ساعت ۱:۴۵ بامداد امروز به وقت محلی پهپاد اسرائیلی «هرمس ۴۵۰» را که یک پهپاد رزمی چندکاره است، با موشک زمین‌به‌هوا سرنگون کرده است.

در ادامه این بیانیه اشاره شده که موشک دقیقا با هدف برخورد داشته و لاشه پهپاد در منطقه «اصبع الجلیل» سقوط کرده است.

 

حمله موشکی حزب الله به پایگاه های اسرائیل

حزب الله لبنان از حملات موشکی از خاک این کشور به یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش المیادین، حزب الله لبنان اعلام کرد که مبارزان مقاومت اسلامی امروز صبح پایگاه نظامی «حدب البستان» ارتش رژیم صهیونیستی را با موشک های هدایت شونده هدف قرار داد که منجر به تلفات در صفوف نظامیان صهیونیست شد.

ظهر امروز نیز رسانه های رژیم صهیونیستی از شلیک ۲۰ فروند موشک از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

پیش از این«سرایا القدس" از انهدام ۷ دستگاه خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات های جداگانه خود در دو منطقه تل الهودی و الصبره در جنوب غربی شهر غزه خبر داد.

شهادت ۵ فلسطینی در حمله اسرائیل در کرانه باختری اشغالی

خبرنگارهای الجزیره و رویترز به نقل از هلال احمر فلسطین گزارش دادند که حمله هوایی اسرائیل در کرانه باختری اشغالی به شهادت ۵ فلسطینی منجر شده است. 

خبرگزاری وفا فلسطین هم بامداد شنبه گزارش داده که این حمله پهپادی مقر جنبش فتح در اردوگاه پناهندگان بالاتا در شرق نابلس را هدف قرار داد. 

در این حمله دست کم دو نفر دیگر مجروح شدند.

در یک ماه گذشته از زمان آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، نظامیان این رژیم حملات علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری را شدت بخشیده‌اند.

انجمن اسرای فلسطینی شامگاه پنج‌شنبه اعلام کرد که از هفتم اکتبر و آغاز جنگ غزه ۲۷۳۵ نفر در کرانه باختری به دست ارتش و نهادهای امنیتی اسرائیلی بازداشت شده‌اند.

افزایش شمار شهدای کرانه باختری به ۲۰۶ نفر

وزارت بهداشت فلسطین روز جمعه (دیروز) اعلام کرد که یک جوان فلسطینی به نام «جمال محمود عبدالرحمن مشارقه» (۲۱ ساله) که هفته گذشته بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شده بود، به شهادت رسید. 

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، با شهادت این جوان فلسطینی شمار شهدای فلسطین در کرانه باختری از آغاز جنگ علیه کرانه باختری تاکنون به ۲۰۶ نفر رسید و علاوه بر آن ۲۷۸۰ نفر نیز در این مدت توسط نظامیان صهیونیستی زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم اسرائیل از ۴۲ روز پیش با چراغ سبز غرب جنگ ویران‌کننده‌ای را علیه نوار غزه آغاز کرده که در پی آن بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ فلسطینی شهید شده‌اند. از این تعداد ۴۷۱۰ نفر کودک و۳۱۶۰ نفر زن بودند.

به دنبال این جنگ، همچنین بیش از ۲۹ هزار و ۸۰۰ فلسطینی مجروح شده‌اند که ۷۰ درصد آن‌ها طبق اعلام وزارت بهداشت نوار غزه، زن و کودک بوده‌اند.

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۹
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۲۵
درود بر ادامه جنگ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
کسانی که باعث کشته شدن این آدما شدن در کارهاشون در قطر و اروپا زندگی میکنن فرمانده های میدانی هم یا تو پناهگاه یا تو تونل‌ها قائم شدن یا سر مرز مصر فراری

آیا این افراد که مردم رو به کشتن میدن اندازه زلنسکی هم مردانگی ندارن؟
اسمشونم گذاشتن مقاومت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
درود بر فلسطین پیروز
اسراییل شکست خورده فقط زورش به نوزادان نارس می رسد
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مگه سران حماس حامی مردم فلسطین نیستن؟؟
خوب این چنتا خودشون را تسلیم اسرائیل کنن جنگ تموم بشه این همه کشتار و بی خانمان بخاطر چند نفر؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
من هنوز دارم شیرینی پخش میکنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
جنگ جنگ تا رفع فتنه در خاور میانه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
چیزی تا ازادی قدس و پیروزی محور مقاومت باقی نمونده بذارین ادامه بدن با آتش بس همه چیز خراب میشه و شعار محو اسراییل حضرات به وقوع نمی پیونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
طرفداران و برپا کنندگان آتش جنگ می فهمند 20 هزار کشته یعنی چه؟؟؟؟؟. گذشته از آن سرنوشت 2 میلیون انسان بی دفاع غزه نیز همین است
ناشناس
| Austria |
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
شریعتمداری الان دقیقا کجاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حماس واقعا درس بزرگی به تاریخ داد. 80 سال فلسطینی ها داد زدند و کسی نشنید، هزار شهرک نشین که از کشورهای دیگر به اسراییل آمدند و اسراییل به آنها زمین مجانی داد را کشتند، همه دنیا فهمید که اسراییل یک دیکتاتور به تمام معنا است. به همه فهماند که یهودی های اسراییل خط قرمز اروپا هستند، خط قرمز آزادی هستند. خط قرم دموکراسی هستند. خط قرمز حقوق بشر هستند.آدم یاد کتاب جورج ارول می افتد. همه انسان هستیم، ولی اسراییلی ها انسان تر هستند و حق دارند حقوق بشر را لگدمال کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مزدور اسرائیلی بزودی التماس آتش بس شماها را هم خواهیم شنید. 180 تانک دود شد رفت هوا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
آره درود بر ادامه جنگ تا نابودی اسرائیل
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ناشناس ۱۲:۴۴ اگر اسرائیل شکست خورده و حماس پیروز هست چرا همچنان شیرینی پخش نمیکنید؟
هنیه کجاس ؟
نخاله و مشعل کجان ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مشغول طراحی طوفان الاقصای ۲ هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
توی تونل
:-) لحظه شماری میکنن برا اجرای آتش بس
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
امیدوارم تو طوفان 2 چیزی از غزه مونده باشه
متخصص مغز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
در کنار علی کریمی در حال رهبری جنبش از راه دور هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
توی فکر اینن که کی میتونن دوباره آفتاب رو ببینن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
الان حقوق بشر کجاست؟ حقوق کودک چطور؟و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
هنیه هر جا باشه خوب صهیونیست ها و نوکراش رو سوزونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بغل گوشتون مشغول کشتن شماها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
تو بیکاری ، به تو چه ربطی داره که آنها کجا هستند تو رفتار انسانی که در قبال آن مسول هستی را انجام بده به هنیه چیکار داری ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
تو هنوز دنبال اینها میگردی
40 روزه این یارو همین یه جمله رو مینویسه
به تو چه هنیه کجاست؟
نتانیاهو توی پناهگاهش هست
و تو هم توی خونه گرم و نرمت نشستی و علیه انسانیت شعار میدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
تو کجایی
کنج پتو؟
بنده که نظامی نیستم و حتی تفاوت جارو و خمپاره را نمی دانم ولی اگر نظامی بودم چنان درسی به گالانت و نتانیاهو می دادم که پا برهنه تا واشنگتن بدوند. تک تک سربازان اسرائیلی را تو چرخ گوشتی خورد می کردم می دادم به حیوانات باغ وحش بخورند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دیروز گالانت و نتانیاهو را در مدیترانه انداختی و سربازان را به صلیب کشیدی. امروز هم که آنها را دواندی و اینها را توی چرخ گوشت انداختی. بالاغیرتاً فردا مجازات آن دو تا را شدیدتر از سربازان معمولی در نظر بگیر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بعضی خبرگزاری ها و سایت ها این روزها به افرادی که فرق جارو و خمپاره را نمی دانند، به عنوان کارشناس نظامی نیاز دارند. بهتر است دراین جور جاها استخدام شوید و بعد آرزوهای دیگرتان را به عنوان نظر کارشناسی در آنجا بیان کنید.
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
نظامی شو برو غزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
گربه مسکین اگر پرداشتی

نسل گنجشک از زمین برداشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
پس شکر که نظامی نیستی ولی انصفا رویا پرداز خوبی هستی..
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خوب پاشو برو
اگر الان ترامپ رئیس جمهور آمریکا بود نه اوکراین ویران شده بود نه غزه، هزاران حیف که ترامپ رئیس جمهور نیست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ناراحت نباش
داره میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اگر ترامپ بور آمار کودک کشی سه برابر شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
از اون تروریست دیوانه هم بیشتر از این برنمی آمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خندیدم
آمریکا متوجه شده که پشتیبانی از اسرائیل به ضررش تمام شده
الان میخوان تقصیر رو بندازند گردن بایدن و بگن بقیه ما پاک و منزه هستیم
خودتونید
دستتون رو شده و همه میدونیم بین بایدن و ترامپ و اوباما و بوش و بقیتون هیچ فرقی نیست
این سیاست شماست که باید اسرائیل باشه و باید خاورمیانه همیشه در آتش باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
درود بر مرد بزرگ. سرآشپز همه آشپزان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
از کاسبان تحریمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
به هر حال صهیونیستها شدیدا ترامپی هستند
شهید ؟؟؟؟
ما میگیم زد شمام بگید زد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
صهیونیسم فعال
متاسفانه وقتی که رئیس جمهور آمریکا جو بایدن خُل و نفهم باشد نظم جهان بهم می‌ریزد و کشور‌های جهان به جان یکدیگر می‌افتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
کدخدا در حال مرگه
داریم به ضربات حساس پنالتی نزدیک می‌شویم...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اسرایید داره به دقیقه 90 نزدیک میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
لابد به این دلیل که دو طرف دارند مساوی پیش می روند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اسرائیل با جنایت جنگی ای که در غزه انجام داد توسط نهادهای حقوق بشری همان اول اوت شد، ضربات پنالتی کجا بوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
به همین خیال باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
لعنت بر مدافعین اسرائیل
تف بر مدافعین اسرائیل
امیدواریم به عزای عزیزانتون بشینید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
تو برو دنبال فوتبال
من یک اسرائیلی ایرانی تبار هستم. ایرانیان اسرائیل اکثرا طرفدار مظلومی فلسطین هستیم. اشتباه حماس تقصیر مردم فلسطین نیست. چرا مردم ایران تفاوت نداده به اشتباه ارتش اسرائیل در حمله به مردم عادی فلسطین. باید کار اشتباه محکوم کنیم چه حماس چه ارتش اسرائیل.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
شما یک اسراییلی هستی و زبان فارس یاد گرفتی و در لشگر سایبری حقوق میگیری تا اذهان مردم رو منحرف کنی
کور خوندی
sina
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
.بلد هم نیستی دروغ بگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
تو اگر راست میگی پاشو بیا ایران تو کشور خودت. تئ فلسطین چکار میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دست تو و امثال تو روخوندیم همونجا که هستی بمون اربابت انگلیس سالهاست از همین روش استفاده میکنه اما دیگه نقشش برای ما لو رفته برو پی کارت .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اسرائیلیها تو رو در جمع خودشون راه نمی دن
اما کمتر از اون اسرائیلیهای کودک کش هم نیستی
همینکه میگی مردم فلسطین اشتباه کردند از خودشون دفاع کردند یعنی مغزت مشکل داره
تو یک غرض ورزی هستی که فقط از اسرائیل دفاع میکنی
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
تو اسرائیل از فیاتر شکن استفده می کنی؟خخخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
یک سایبری خیلی تیز که مثلا یهودیه ما هم که نفهم
مغز براندازان هم اکنون
شیر خشک ها رو فرستادن غزه و علت کمبود شیر خشک در کشور اینه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
چقدر بی رحمید
به جای گیر دادن به اسرایل برای قتل نوزادان به چه چیزهایی گیر می دید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
گیر نیست
پرت و پلا گفتانای براندازاست
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
یکی از شیر خشک ها رو برای خودت نگه دار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
کشور تحریم، بودجه محدود، هزینه برای حماس، کمبود بودجه برای واردات شیرخشک. به همین سادگی! افتاد جناب؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
برآندازها مگه عقل دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
متخصص مغزی که خود مغز ندارد.
نرگس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ای شیطون تو خودت برندازیا
آخه چطوری مغز اونا را حدس میزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خوبه حداقل شماها به نبود شیرخشک اعتراف کردین
چون از نظر شما همیشه این اخبار سیاه نمایی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
درود بر شرف همه انسانهای با وجدان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
یادم میاد دهه هفتاد یه برنامه ای از تلویزیون پخش می شد که در مورد منافقین بود و تمامی جلسات اونها رو نشون می داد و مثلا اونها رو رسوا می کرد بعد از مدتی معلوم شد منافقین در ساخت این فیلم دست داشتند و برای رساندن پیامشون از این پوشش استفاده می کردن الان متخصص مغز هم یک همچین نقشی رو در مزدوران سایبری بر عهده داره یعنی یه سری حقایق رو با دو تا فحش به براندازان مطرح می کنه هم پول می گیره هم مردم رو علیه نظام تحریک می کنه
اگر همین الان بایدن نادان استیضاح نشود و کنار نرود جهان کلاً فروپاشیده خواهد شد و تمامی کشور‌های جهان به جان یکدیگر خواهند افتاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
کسیکه داره‌ نظم دنیا را بهم میزنه اقا پوتین جون جونی شماست
بهش بگید بهم نزنه
نه اینکه بهش پهباد‌ بدید و اینجا تطهیرش کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
جنایتهای امریکا آنقدر زیاد شده که کل دنیا معادل یک سال امریکا هم جنایت نکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دنیا به جان هم نمی افتند
دنیا به جان اسرائیل و آمریکا افتاده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
همه دنیا متحد شدند
و این به خاطر اسرائیل است و برکت خون کودکان مظلوم فلسطینی
ناشناس
| United States of America |
۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بایدن از اول هم اشتباهی اومد
غزه زیبا بود
شهری بر ساحل زیبای مدیترانه
حیف شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اونموقع حماس نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حیف شد که امریکا نابودش کرد
مثل افغانستان
عراق
ویتنام و غیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
۱۲:۴۹
زمانی که آمریکا از افغانستان بیرون میرفت
مردم فهیم افغانستان چسبیده بودن به دُم و نوک و بال و بدنه و موتور هواپیما برای فرار از بدبختی ها و رسیدن به خوشبختی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اونها وطن فروشان افغانی بودند چسبیده بودند به چرخ هواپیما مثل رییس جمهور دو تابعیت قبلیشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
الان ما و جهان به شدت شاهد خوشبختی افغانستان بعد از آمریکا هستیم !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
انسانیت نداشته شما لو رفت
حیف شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حیف شد
اسرائیل در حیل ارتکاب جرم جنگی به مردم دنیا معرفی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
غزه زیبا رو اسرائیل با بمب و موشک تخریب کرد
حیف شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
رسواییتون مبارک
به همه اسرائیل دوستها تبریک میگیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
جناب تو هم خودتو آویزون چرخ آمریکا کن. شاید از اون بالا افتادی و رستگار شدی!!۱
احمد
| Norway |
۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
اسرائیل در آینده نزدیک بنادر غزه را به بهشت مدیترانه تبدیل می‌کند
رژیم کودک کش اسرائیل بیش از ۶ هزار کودک و نزدیک به ۴ هزار زن بی دفاع را در غزه به شهادت رسانده وبیش از ۴ هزار نفر در اثر بمباران ها مفقود شده اند، بیش از ۲۰۰ نفر از کادر درمان و ۵۰ نفر خبرنگار را شهید کرده، از ارسال سوخت به بیمارستان ها جلوگیری می کند و بیش از ۷۰ درصد بیمارستان ها به دلیل کمبود سوخت قادر به انجام کمک رسانی به مجروحان و زخمی ها نیستند و بیش از یک میلیون و نیم از مردم غزه آواره شده اند و از بهداشت و غذا و دارو و آب مناسب، محروم هستند که این خود خطر شیوع بیماری های واگیر را بالا می برد و این ها مواردی فراتر از جنایت جنگی علیه بشریت است و فرماندهان ارتش غاصب اسرائیل و نتانیاهو باید در دادگاه های کیفری ذی صلاح به اشد مجازات برسند و هیچ کدام نباید قسر در بروند، نباید نتانیاهو به این بهانه که بیمار روانی است و هزار و یک پرونده پزشکی دارد فردای آینده قسر در برود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
به خاطر اقتدار زیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
دقیقا
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
سپر کردن بیگناهان هم کاری از پیش نبرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
کشتن 12هزار نفر برای اسرائیل بردی به بار نیاورد
و هنوز نتانیاهو میگه چیزی بدست نیاوردیم
هنوز یک نفر از حماس رو نتونستند اسیر بگیرند
هنوز نتونستند یک اسیر اسرائیلی رو آزاد کنند
هنوز نتونستند یک مقر موشکی حماس رو بگیرند
هنوز داره موشکهای حماس میخوره تو تلاویو
هنوز گنبد آهنین سوراخ سوراخه
هنوز آدم کشی میکنند
هنوز بچه کشی میکنند
و وقیحانه میگن تقصیر خود مردمه که دارند میمیرند
نباید به ما اعتراض میگردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ببخشید چرا تو این 10 هزار کشته که امار دادید حتی یک مرد نیست 6 هزار کودک و 4 هزار زن پس مردها کجا بودند..مرگ انسان چه کودک و چه زن و مرد اسراییلی و فلسطینی محکوم ولی مظلوم نمای هم کار درستی نیست
درود بر تابناک که بر خلاف سایت ها و منابع خبری دیگر که آدم را مأیوس می کنند هر روز کلی خبر دلگرم کننده ارایه می کند. از انهدام خودروها و پهپادهای اسرائیلی گرفته تا رسیدن پهپادهای حزب الله به حیفا و آن سوی حیفا و دست برتر نصرالله در جنگ.

من فکر می کنم اصولاً نیازی نیست مقاومت نگران وضعیت جنگ باشد . همین یک سایت علاوه بر این که به تنهایی حریف تمامی ارتش اسرائیل است می تواند ضربات سنگینی نیز به آمریکایی ها وارد کند.
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
جنگ بین اسرائیل و فلسطین یک واقعیت هست و نتیجه ای هم که بدست می آید بر اساس همین واقعیات خواهد اخبار خبرگزاریها هم کمترین تاثیر در نتیجه این جنگ ندارد چه راست بگویند چه دروغ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
وقتی رسانه های غربی رو نگاه میکنه ظاهرا هیچ اتفاقی در دنیا نیوفتاده
همگی دارند مردم رو فریب میدن
رحمت به رسانه های ملی و سایتهای غیور
حیف شد
تونل ها همشون لو رفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
نگران نباش غافلگیر هم میشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مواظب تونل ها باش یکی از اونها به زیر خونه شما ختم شده و هر لحظه امکان داره اسرائیلی ها بریزند تو خونه شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خیلی وقیح هستید
بیمارستان شفا رو اسرائیل اشغال کرد اما نه تونلی بود و نه تسلیحاتی و نه اسرایی
بازهم خفه خون نمیگیرید
دستتون خالی شد و دروغتون معلوم شد
چرا یه اسیر از حماس تا الان نگرفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
رسوا شدید
زیر بیمارستانها هم تونلی پیدا نکردید و بازهم خفه نمی شوید
حماسی ها میتوانند با آزاد کردن تمام گروگانها و تسلیم کردن خود جلوی کشتار فلسطینی ها بگیرند . چرا کسی از حماس این درخواست را نمیکند و همه دنبال اسرائیل هستند ؟ چرا کسی از هنیه و مشعل که در هتلهای 5 ستاره قطر ساکنند این درخواست را نمیکند ؟ اگر دین ندارید یه کم آزاده باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اسراییلی های غاصب کودک کش و شمر زمان میتواند با آزاد کردن تمام گروگانها و خروج از فلسطین و تسلیم کردن خود جلوی کشتار فلسطینی ها بگیرند . چرا کسی از حاسراییل کودک کش این درخواست را نمیکند و همه دنبال حماس هستند ؟ چرا کسی از نتنیابو و بایدن و ترامپ و انگلیس که در ویلاهای خود ساکنند این درخواست را نمیکند ؟ اگر دین ندارید یه کم آزاده باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اسرائیل باید سرزمین های غصبی را پس دهد و شهرک نشینیان صهیونیست با پرواز فرودگاه بن گورین به نیویورک و لندن و پاریس برگردند، این اسرائیلی ها هستند که غاصب هستند و باید کوچانده شوند و مقاومت هم باید تا آزادی قدس شریف با این غاصبان بجنگند مدارا با کسانی که از خون زن و کودک بی دفاع نمی گذرند معنا ندارد این ها اگر جا پا در منطقه باز کردند با ملت های مسلمان همان خواهند کرد که امروز با زن و کودک بی دفاع غزه کردند، عزت مسلمانان در گروی مقاومت است و باید تمام کشورهای اسلامی متحد و یکپارچه و قاطع از این سنگر مردمی که بر علیه غاصبان و حامی اصلی اش آمریکای مستکبر، ایجاد شده حمایت کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اسرائیلی ها هم می توانستند بدون ادامه دادن جنگ همه اسران خودشان را آزاد و هم تانک ها و تجهیزات بیشتری از دست ندهند و هم از خشم جهانی که به آمریکا و اسرائیل هم رسیده است بکاهند
اما حماقت کردند و حماقت و و حماقت و حماقتی که بزودی باعث محو آنها خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
به هنیه می گم بره خودش رو تحویل اسرائیل بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
هنیه خووووب بعضی ها رو سوزونده
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مشکلت اینه که فقط الان میبینی دو نسل دارن ظلم و کشته شدن عزیزاشون را میبینن .سه نل ادم که تو محاصره هستند و نمیتونن از یه کوچولو غزه بیرون برن-دو نسل ادم که فقط تحقیر شدند.خونشون و کارشون رو گرفتند و دارن هنوز میگیرند.همون هنیه که داری میگی حتی نوه اش هم کشته شد.همیشه رهبر یه جریان باید سالم بمونه که خط جریان حفظ بشه.اینا رو نمیفهمی پس بدون چرا هر رییس جمهوری محافظ داره
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
منم همینا میگم
مگه جان اون چند نفر مهمتره از اون همه آدم بی گناه که کشته میشن؟؟
هنیه خودتا تسلیم کن
حماس توانست با دست خودش ، خودش را محو کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
نتانیاهو با این جنایت جنگی ای که با زن و کودک بی دفاع رقم زد و بیش از ۱۰ هزار زن و کودک بی دفاع را شهید کرد قبر خودش را با دست خودش کند مردک روانی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خودت محو خواهی شد وطن فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اما بنظر من اسرائیل با دست خودش خودش را نابود کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
پاسخ 12:53، آزادی عقیده و بیان به کنار، چرا به کسی که نظری مخالف شما درباه درگیری در نقطه ای دیگر از جهان داره انگ وطن فروش می زنید؟ حماس وطن شماست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
وطن فروشان سال کذشته با پشتیبانی اربابشون اسراییل
کشور را آتش زدند
چرا امسال از این خبرا نیست؟
اربابشون درگیر جنگ با حماس است که مسخره شون می کنید
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حماس یه عقیده است که ادم ها به خاط اون حاضرند کشته بشن.عقیده از بین نمیره.خودتو بزار جاشون میفهمی که یه خوانواده سالهاست طعم کشته شدن رو میچشن.نمیفهمی چون مملکتت مملکت قوی از نظر نظامی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بازهم جمله تکراری
خسته نشدی هر روز مینویسی
حرف جدید چی داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ناشناس|Iran (Islamic Republic of)|۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
فقط باید به ححال امثال شما 2 در صدیها تاسف خورد. جای وطن پرست و وطن فروش عوض شده شاید هم اصلا ایرانی نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
خواهیم دید که این اسرائیل است که محو می شود . جوجه رو آخر پائیز می شمرند.
پناهیان و رسایی رفتن غزه آخرش ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
نه هنوز منتظر دستور هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
رسایی با غیرت تر از ابتکار و ظریف و جهرمی و روحانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خدا شفات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
الحمد لله پناهیان و رسایی شما رو اونقدر سوزوندن که هر روز مسخرشون میکنید
با این کارها خنک نمیشید
برید بمیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اونها با غیرت هستند تو که از کودک کشی دفاع میکنی خیلی بی غیرتی
شرف نداری و انسانیت رو نمیفهمی
سندرز سناتور دموکرات گفته در غزه جنایت وحشتناک رقم خورد.
یک سوال؟ آیا اگر تسلیحات و حمایت های بیجای شما آمریکایی ها از این رژیم کودک کش نبود چنین جنایاتی با زن و کودک بی دفاع رقم می خورد؟ شما بودید که با وتوی قطعنامه های سازمان ملل که بر علیه این رژیم غاصب صادر شده بود سبب شدید که این از خدا بی خبران هزاران بمب و موشک بر سر زن و کودک بی دفاع غزه بریزند، پزشک و امدادگر و خبرنگار را به شهادت برسانند، مدرسه و بیمارستان و درمانگاه و مسجد را ویران سازنند و لکه ننگی بر تاریخ بشریت بگذارند که تا ابد پاک نخواهد شد، پس بهتر است شما آمریکایی ها سکوت کنید و با حرف های عوام فریبانه ملت های هوشیار را گول نزنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
جناب آقای هشیار !! منظور شما این است که اسراییل برای بمباران و جنگ با یک گروه شبه نظامی مثل حماس، نیاز به حمایت نسلیحاتی آمریکا دارد؟!؟
با آرزوی شفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اسرائیل تسلیحات تمام کرد و آمریکا 14 میلیارد دلار موشک و بمب به اسرائیل صادر کرد
اونقدر بمب زدند که تمام کردند و اربابشون براشون بمب جدید آورده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
صهیونیستهای فعال در این جا فقط ترامپ را قبول دارند
حماس بیمارستانها رو پادگان کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اسراییل هم شهرهای فلسطین اشغالی را نظامی نشین کرده
حماس چاره ای جز مقابله به مثل ندارد
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
شما اگر اندکی وجدان داشتی این حرفو نمیزدی.نیروهای حماس بعد از پیکار با دشمن صهیونیستی از طریق تونل خودشون رو به بیمارستان میرسونن و لباس کادر میپوشن و بیماران کمک میکنن.بعضی دیگر هم با آمبولانس خودشون رو به بیمارستان میرسانند.اینا چیزایی هست که تو هیچ وقت نمیفهمی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
چقدر این تونلها برای برخی درد آور بوده!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
هنوز به دروغ گفتنتون دارید ادامه میدید؟
تو بیمارستانها که هیچی پیدا نشد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
هیتلر این جماعت را خوب شناخته بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
ناشناس های نوکر اسرائیل.
ما از کره شمالی توقع داشتیم که به کره جنوبی حمله نظامی بکند تا محور مقاومت تقویت شود ولی کره شمالی هم خیانت کرد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
همینکه کره جنوبی از کره شمالی مثل سگ میترسه کافیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بلاروس رو چرا نمیگی ؟
توقع داشتیم به اوکراین حمله کنه تا جبهه مقاومت تقویت شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ناشناس 1301
اگر یک استاد دانشگاه متشخص از یک معتاد متهاجر دوری کند نشانه عقل اونه نه..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مردم کره شمالی یا کره جنوبی، کدامشون زندگی انسانی دارند جناب 13:01.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
کره جنوبی همیشه جزو اولین کشورهایی بود که به قطعنامه های امریکا علیه ملت نجیب ایران رای داده
چند سال هم با راهزنی چندصدهزار میلیارد تومان مردم را بالا کشیده بود
حقشه که پتک کره شمالی رو سر کره جنوبی است
کره شمالی چه آزاری به مردم رسونده حتی موقع جنگ به ما سلاح داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
کره شمالی شب ها از فضا تاریکه
مثل اینکه اصلا برق ندارند
فقط نور چراغ قوه کارگرای شهرداری که در حال جارو کردن هستند پیداست.
در عوض کره جنوبی همانند برلیان
شب ها می درخشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مردم کره جنوبی عمدتا در فقر هستند
مقاومت خیلی داره به اسراییل حمله می کنه

ولی اسراییل هر روز و به طور پسوسته در حال اشغال مناطق بیشتر نوار غزه هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اسرائیل غاصب است و در مال غصبی نمی توانی با ساخت گنبد
آهنین و ... دوام بیاوری بهتر است شهرک نشینان غاصب سرزمین های اشغالی را به صاحبان اصلی شان برگردانند و به همان کشورهایی که کشتی کشتی از آن جا به فلسطین کوچانده شدند برگردند یعنی پاریس، لندن، نیویورک و واشنگتن و ... و این همه پولی را که آمریکا و تروئیکای اروپایی برای بقای این رژیم نامشروع خرج می کنند به آنها مفت بدهند تا آخر عمرشان زندگی کنند و این بهتر است و بدانند که مقاومت مردمی فلسطین از خاک و ناموس و آرمان مقدسش (آزادی قدس شریف) نخواهد گذشت و دیر یا زود حق بر باطل چیره خواهد شد چون حق ماندنی و باطل رفتنی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
چی را داره اشغال می کنه زمین سوخته را

کار به جایی رسیده که اگر غزه در حال اشغال باشه آسایش آن بیشتر از حالتی است که بمب های چند تنی روی مردم ریخته می شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بار اول نیست غزه توسط اسرائیل اشغال میشه
اما این بار همه دنیا متوجه غزه شد
خاک بر سر اسرائیل که به دست خودش دنیا رو بیدار کرد
خاک بر سر مدافعین اسرائیل با این کامنتهایی که میگذارند
با این جنایاتی که اسرائیل در این ۴۳ روز انجام داد فقط باید گفت؛
الموت الاسرائیل - الموت الاسرائیل - الموت الاسرائیل.
باید گفت؛ هیهات من الذله.
کشورهای اسلامی و جوانان مسلمان و آزادی خواه در تمام کشورهای اسلامی از عراق، پاکستان، یمن، لبنان گرفته تا مصر، سوریه و اندونزی و ... باید بر علیه این غاصبان کودک کش اعلام جهاد و قیام کنند.
هیهات من الذله، هیهات من الذله.
پاسخ ها
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
چرا از کشورهای دیگر خرج می کنید و از آنها میخواهید که قیام کنند. این همه هیهات هیهات گفتید خوب بلند شید و بروید بجنگید نیازی هم به منت کشیدن دیگران نیست مگر به این حرفای که میزنید اعتقاد ندارید؟
س چرا مقاومت موشک ول نمیکنه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
موشک های مقاومت به آن طرف حیفا رسیده باز می گویی چرا مقاومت موشک ول نمی کنه!!!!! مگر خبر را نمی خوانی و کامنت می گذاری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
چشمات رو باز کن
همه دنیا دارند زنده و واقعی میبینند که مقاومت با دست خالی پوزه اسرائیل رو به خال مالیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
ول می کنه ولی بیشترش سرعت ندارد
توسط راکت های پرسرعت گنبد آهنین
تو هوا منفجر می شه ولی اگر تعداد موشک ها خیلی زیاد باشه گنبدآهنین
سر درگم می شود.
الان برای حمله حماس شیرینی پخش بکنیم یا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خرمای مرگ مزدوران اسراییل رو باید بخوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خرما و حلوا پخش کنید به نیت شون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
چطوری دوست اسرائیل
چطوری آلبانی نشین؟
بالاخره زیر بیمارستان شفا تونل پیدا شد!
بالاخره حماس رو پیدا کردید؟!
بعد از کشتن 12هزار نفر چیزی گیرتون اومد؟
شما برای کشتن این بچه ها شیرینی بده
برادران حزب اللهی ایا متوجه هستند که در روبط بین الملل دست به قمار خطرناکی زدند .
اگر اسراییل بخواهد به دیوانگیش ادامه دهد چه کار می کنید فکر می کنید افکار عمومی توانایی جلوگیری از رفتار اسراییل را دارد ؟
اگر اسراییل بمب اتم داشته باشد چی ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اسراییل دل خودش رو خوش کرده به چند تا وطن فروش تا ازش دفاع کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حجالت بکشید
الان دست به ترساندن افکار عمومی زدید؟!
فکر کردید ملتی که شهادت دارد از بمب اتم میترسد
اسرائیل خود زنی میکند و خاک بر سر کسانیکه از او دفاع میکنند و مردم شجاع رو از این بی شرف کودک کش می ترسانند
بانام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
آقایی که هر کس خلاف نظرت چیزی می نویسه یا آلبانی نیشین هست یا مزدور یا وطن فروش. شماها حق ندارید در مورد کشوری که 2 هزار کیلومتر آنطرف قرار دارد و در حالیکه هیچ درکی از وضعیت و زندگی آنها نداری و حتی به اندازه ارزنی نمی توانی به آنها کمک کنی تصمیم بگیری و آنها را تشوی به جنگ و مقاومت کنی در حالیکه میشنوی هر دقیقه این جنگ نابرابر یعنی مرگ نابودی و ویرانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اگر آلبانی نشین هم نباشید قطعا انسان نیستید و شرف ندارید
مگر میشه کسی به کودک کشی آری بشه و به آتش بس نه!
مگر میشه مدافع اسرائیل باشید
مگر میشه بمب باران بیمارستان ها را به بهانه مقر نظامی بودن و تونل داشتند که بعد هم دروغشون در اومد تایید کنید

ما شما رو ایرانی نمی دانیم قطعا
صدر اعظم آلمان در گفتگو با اردوغان رئیس جمهور آلمان حماس را محکوم کرده !!!!!!! پس واقعا اردوغان درست گفته که اروپایی ها تحت تاثیر روان شناسی بدهکاری سخن می گویند وگرنه شولتس باید ۱۶ سال محاصره غیر قانونی غزه توسط رژیم غاصب اسرائیل را که باعث عقب ماندگی و در رنج و سختی قرار گرفتن مردمان غزه شده را هم می دید باید شهرک سازی های غیر قانونی غاصبان صهیونیست را می دید وووووووو و اگر این موارد را می دید و دچار الزایمر سیاسی یا به قول اردوغان روان شناسی بدهکاری نبود می فهمید که عملیات طوفان الاقصی پاسخ طبیعی مقاومت مردمی فلسطین در برابر بی قانونی ها، بی عدالتی ها و جنایات چندین دهه ای رژیم کودک کش اسرائیل است.
# بدون تعارف.
تا قبل از این جنایت گزینه سازش و دو دولتی مصداق داشت اما بعد از این جنگ فقط اسرائیل باید محو شود

این قوم حرف حساب سرشان نمی شود این قوم جنایت کار هستند و نژاد پرست و فاشیست هستند زبان اینها زبا بمب و جنایت است و باید با زبان آتش و زور با آنها صحبت کرد
بنیامین نتنیاهو باید مثل هیتلر خود کشی کند

اینها نه پایبند به قرداد ۱۹۴۸ هستند و در زمین فلسطینی ها شهرک سازی می کنند و نه پایبند به قراداد های بین المللی هستند و هر روز مردم عادی را می کشند و بمب فسفری روی مردم می ریزند

در ایران هم که در تاسیسات هسته ای ایران دخالت و داشمندان ایرانی را می کشند
کارکنان نهادهای بین الملل و سازمان ملل را هم می کشند و به آمبولانس و خبرنگار هم رحم نمی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
بفرما محو كن حرف از اتش بس نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
برو محوش کن. بغل گود وایستاد میگی لنگش کن. جمع شین برین محوش کنین
کورو‌ش کبير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
ناشناس 13:49 بدو بدو برو محوش کن بیا. منتظریم.
رژیم آمریکا خودش از رژیم نامشروع اسرائیل هزار بار بدتر است، نصف درگیری هایی که در تمام دنیا از افغانستان و عراق و سوریه و لیبی و سودان گرفته تا ویتنام و شیلی و مکزیک صورت گرفته همه و همه آمریکا حضور داشته، آمریکا بیش از ۶۰ کودتای نظامی در دنیا انجام داده، آخر کدام کشور این همه در امور داخلی سایر کشورها دخالت کرده و اسباب جنگ و درگیری در دنیا شده است؟ به جزء آمریکا.
پس بهتر است آمریکایی ها چه جمهوری خواه چه دموکرات با حرف های پوپولیستی در رسانه های گذایی شان عوام فریبی دنیا نکنند و سرپوش بر سیاست های غلط شان که حاصلی جزء جنگ و درگیری و آوارگی و کشته شدن هزاران هزاران انسان بی گناه نداشته، نگذارند.
اقایانی که نظر میدهند ودر زیز پتو نشسته اند جای گرم و خش نمی توانند جای ملتی که چند سال است در محاصره وبدبختی است تصمیم گیرند بالاتر از سیاهی رنگی نیست بالاتر از مرگ چیست این رژیم کجا وبه چه قانونی پایبند است اصلا قانون سرش میشود خدارا هم بنده نیست این نتانیاهو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
درود بر شرفت
خوب جواب بی وطن ها رو دادی
بابی 2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
پس باید گفت این وضعیتی که الان دارند انتخاب خودشان بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
شاید خودشان خواستند که اینطور زندگی کنند مثل ما ؟
وطن فروش داخلی که به خاطر مخالفت با جمهوری اسلامی به طرفداری از اسراییل پیام میدی ، شرف و انسانیت و مردانگی یک ایرانی اصیل رو مفت فروختی .
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
مردی برو غزه. قول میدم حلواتو بدم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
نمیخواد حلوا بدی، قدر مغزت حرف بزن. سکوت کن.
ناشناس
| India |
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خرجی خانوادت با من.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
کسی از شما نمی خواد غزه بری اما اینقدر شعور داشته باش که بفهمی اون کودکی که زیر خروارها خاک توسط اسرائیل مدفون شده انسان است و حق حیات دارد و بی گناه است و بشر است و ما یک چیزی به اسم حقوق بشر داریم و باید در حد زبان و قلم هم که شده از او دفاع کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
اینهایی که تیک منفی می گذارند یعنی دارند فتیله درجه حرارت آتش جهنمی را که قرار است داخلش بروند را زیاد می کنند در جه حرارتش هم از فرمول زیر بدست میاد
درجه حرارت جهنم = تعداد نظرات * تعداد کودکان کشته شده در غزه * عدد ثابت

این عدد ثابت هنوز کشف نشده
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
کسی از کشته شدن کودک یا هر فردی خوشحال نیست. اگر ملت به پیام های شما امتیاز منفی میدن به دلیل شدت علاقه ایه که به افرادی مثل شما دارند! افرادی که برای پوتین سوت و هورا میکشن تا کودک اوکراینی کشته بشه اما الان طرفدار حقوق کودکان شدند!
حزب الله باید بداند اسراییل آرزوی درگیری با او را دارد بیروت را دریابید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حزب ا... ترسی از اسرائیل ندارد، اسرائیل به خوبی می داند به خاطر جنایاتی که در غزه انجام داده خشم هزاران مسلمان را لبریز کرده و کوچکترین تعدی به مرزهای لبنان با پاسخ کوبنده کشورهای اسلامی همراه خواهد شد، برای همین است که دست به دامن ناوهای آمریکایی شده ولی زمان موعود ناوهای آمریکایی هم فریادرسش نخواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حزب الله با آغوش باز منتظر گسترده شدن جنگ داخل لبنان هست
حماس با جمعیت و تسلیحات کم 40 روزه اسرائیل رو به خاک سیاه نشونده
و اسرائیل خوب میدونه نمی تونه با حزب الله با تسلیحات پیشرفته ای که داره مقابله کنه
فعلا اسرائیل شمال سرزمین های اشغالی رو از ترس تخلیه کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
شیخ حسن خودش حساب کار دستش اومده بود و تو سخنرانیش هم نشون داد
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
پله پله همه نشد ها شد شد
اول گفتن بعد از طوفان القسا دیگه اسرائیل ،اسرائیل نمیشه
بعد گفتن جرات حمله زمینی نداره
بعد گفتن تونل‌ها نمیتونه پیدا کنه
حالا میگن حزب‌الله را نمیتونه بزنه
تا پله بعدی
درود بر نصر ا...، سلام بر مقامت و تمام آزاد مردانی که برای دفاع از خاک و ناموس و آرمانشان (آزادی قدس شریف) در برابر غاصبان صهیونیستی و جبهه استکبار که در راس آن آمریکای جهانخوار است ایستاده اند تا به تمام دنیا بگویند انسان هایی هستند که تحت هیچ شرایطی شرافت خود را لکه دار نخواهند کرد از آمریکا هراسی ندارند چون می دانند پیروزی نهایی با جبهه حق است، منتظر بمانید تا تاریخ برایتان روشن کند روزی را که قدس شریف از دژخیمان اسرائیل آزاد خواهد شد و ثمره خون هزاران زن و کودک بی دفاع غزه که رژیم اسرائیل با وحشی گری شهید کرد، آزادی قدس و سرزمین فلسطین خواهد بود.
زیر بیمارستانها نه تونلی پیدا شد و نه مقر حماس
بازهم بعضی به دروغهاشون ادامه میدهند
دنیا بیدار شد و بعضی ها سعی میکنند بقیه رو بخوابونند و فریب بدن
بدا به حالتون
الان ۸میلیون ک ثبت نام کردند واین حزب اللهی ها و ارزشی ها و بسیجی ها منتظر چی هستند چرا نمی روید جهاد با اسرائیل! دیگه اسرائیل باید چیکار کنه ؟زود نیست ک نوبت حزب الله و لبنان بشود
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حرب اللهی ها برن که تو تنها اینجا لف لف بیفتی رو اموال ملت؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
جنبش فواحش منتظر چیه؟
تیتر تکراری جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرد
حالا باعث شده غزه ویران شود
خب به سلامتی اسراییل دیگه داره نفس های آخر رو میزنه. انشالله که آتش بس نشود و اسراییلی ها تا نفره آخرشان هلاک شوند. بنده بروم آماده بشوم برای جشن پیروزی حماس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
وایسامنم بیام جشن خیلی مفصله
خدایا خدایا
باعث و بانی این جنگ را
نابود به فرما
مردم مظلوم ستمدیده غزه ه را
از شر این کفار وحشی نجات بده
تشکیلات نظامی حزب ا برای دفاع شکل گرفته و برای حمله کردن نیاز به پشتیبانی هوای واتش سنگین توپخانه موشک دارد به نظر می رسد حزب ا با تحریک روزانه اسراییل قصد دارد انها راوادار به حمله کنند انها را وادار به حمله کنند تا بدین ترتیب هم در افکار عمومی مورد حمایت قرار بگیرد وهمچنین بتواند به اهداف خود برسد
آلان مجلس . دولت . قوه قضایه . همه و همه مسولین یکی هستند . و یک هدف . چرا اذن جهاد نمی دهند . واقعا در عجبم . یک یا علی بگید و کار را یکسره کنید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
قبر اسرائیل با این جنایاتی که بر علیه بشریت انجام داد کنده شد رفت خوابی بیدار شو.
من نمیدونم حزب الله موشک میزنه فلسطینی ها بیشتر کشته میشن. چه معادله ای هست؟
آیا رفتار حماس بر مبنای حکمت و عزت و مصلحت است ؟
آیا مردم بدنیا آمده آند که بمیرند ؟؟؟؟
آیا حماس حق دارد مرگ و شهادت را بر مردم تحمیل کند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
حماس شهادت را به جان خرید و می خرید و در برابر ۱۶ سال محاصره غیر قانونی غاصبان صهیونیستی ایستاد و می ایستد تا به دنیا ثابت کند که اسرائیل با گنبد آهنین نمی تواند و نخواهد توانست بی قانونی، بی عدالتی و جنایت کند، آینده از آن مردم مسلمان فلسطین است و شهرک نشینان صهیونیست باید از حیفا و تل آویو به آمریکا و اروپا کوچانده شوند و فلسطین را به صاحبان اصلی اش برگردانند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
خوب معلومه رهبراشون بایست تصمیم بگیرن دیگه
پس کی تصمیم بگیره‌ تو ؟
امروز تمام شهرهای ایران فریاد الموت الاسرائیل را سر دادند تابناک گزارشی تهیه کن، کودک کشان صهیونیستی از این زمان دیگر آرامش نخواهند داشت بیش از ۱۰ هزار زن و کودک بی دفاع غزه را به شهادت رسانده اند و جسد های بی جان بسیاری از زن و کودک در زیر آوار است باید تمامی فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی و نتانیاهو محاکمه و به اشد مجازات برسند.
فقط و فقط الموت الاسرائیل، شعاری که امروز در تمام شهرهای ایران طنین انداز شد تا به غاصبان صهیونیستی فهمانده شود که با حمایت استکبار جهانی آمریکا هم قادر نخواهند بود بقایشان را تضمین کنند.
امروز مردم ایران همصدا با سایر مردم دنیا به خیابان ها آمدند تا جنایت جنگی ای را که غاصبان صهیونیست در غزه رقم زدند محکوم کنند.
نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه در کشورهای اروپایی و حتی حامی اصلی رژیم کودک کش اسرائیل یعنی آمریکا هم تجمعات اعتراضی بر علیه رژیم موقت اسرائیل برپا می شود که هر روز این تظاهرات و تجمعات اعتراضی رو به افزایش است.
تابناک از راه پیمایی دیروز و امروز مردم ایران بر علیه کودک کشان صهیونیست گزارش های بیشتری تهیه می کردی بد نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
چون خبری نبود کلا1/10000مردم آمده بودن
اسرائیل در مقابل حماس و رزمندگان مقاومت کاملا بازنده و شکست خورده است و این مهم است
اینهمه بمب و موشک ریختن روی سر مردم بی دفاع و تخریب خانه آنها نشانه پیروزی نیست نشانه پستی و ضعف در جنگ است
تا جایی که ما می بینیم اسرائیل داره در غزه تانک های خودش رو از دست می ده و تلفات نیرو می ده

و همه ما شاهد هستیم که اسرائیل به خاطر این جنایات حقوق بشری چگونه خیابان های اروپا و آمریکا را تبدیل به معترض کردند آیا اینها مهم نیستند؟
تمام این کسانی که در خیابان های اروپا آمدند یک دهم معترضین هستند و بسیاری از آنها در خانه هایشان و یا در محل کارشان هستند اما معترض هستند
وقتی جواب معترضین داده نشود تبدیل به خشم و آتش در مقابل اسرائیل می شود
طوفان چه شد ؟؟؟!!
پاسخ ها
کورو‌ش کبير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
طوفان، سونامی شد واسه مردم غزه.
دو نفر از زن و بچه اسرائیلی ها که معلوم نبود راست یا دروغه توسط حماس کشته شدند ببین آمریکا و جنایتکاران جهان و رسانه های آنها چکار کردند!! و گفتند حماس جنایت کرد فلان کرده و هزار تا حرف و حدیث
الان اسرائیل ۵۰۰۰ کودک را زیر آوار و راهی قبرستان کرده هیچ کدامشون صداشون در نمی یاد و خفه خون گرفته اند
الهی برای همیشه حناق بگیرید و برای همیشه کر و گنگ بشید که شرف و انسانیت را از دست دادید
مرگ بر اسرائیل و مرگ بر حامیان اسرائیل (مرگ بر باطل)
درود بر فلسطین و درود برحامیان فلسطین (درود برحق)

مباومبحا - دبفودبحف
اسرائیل هیتلر زمانه

هیتلر هم فدرت زیاد داشت کل اروپا را اشغال کرد و تا سیبری هم را اشغال کرد و آدم کشی زیاد کرد اما آیا پیروز شد؟ و یا بصورت نکبت بار نابود شد

سرنوشت اسرائیل هم همانند سرنوشت دولت و حکومت هیتلر خواهد شد
تاریخ تکرار می شود
همه شواهد بر علیه اسرائیل و همه شواهد گواهی نابودی اسرائیل را می دهند
مقاومت ریشه دوانده و تبدیل به درخت تنومند شده است که اسرائیل چه عرض کنم حتی غرب و آمریکا هم با آنهمه تجهیزات هم حریف آن نیست
۳۰ سال پیش عده ای آمریکا را نصیحت می کردند که اشغال افغانستان و عراق به نفع آمریکا نیست ولی حرف گوش نکرد و مقاومت نه تنها نابود نشد بلکه مستحم و قوی شد
الان هم به آمریکا می گویم حمایت از اسرائیل فایده ای ندارد و آفتابه خرج لحیم و پول تو آب ریختن است
این حرف مرا یادداشت و برای ۱۰ و ۱۲ سال دیگر نگاه کنید تازه من پر پر آنرا گفتم
من می خوام با سیستم آتش به اختیاری بروم غزه به جنگ اسراییل بنظرتان جواب میده؟
بچه های ما که در جنگ ایران و عراق کشته می شدند مسئولین تبریک و تسلیت می گفتند. اینجا فقط تسلیت گفتند؟
چرا مدارس شده دپوی وسایل نظامی؟
حماس سربازان صهیونیست می کشه. سرباز صهیونیست زن و بچه فلسطینی
مرگ بر رژیم صهیونیستی
این مدرسه که در و دیوارش سالمه، اینها چرا تو راهروهای سالم یکهو کشته شدن، حداقل جایی خودشون را به مردن می زدن که آسیب دیده باشه. طرف سالم و صاف خوابیده تو اتاق سالم، دارن ایه قران براشون می خونن. درسته جنگ نرفتیم ولی فیلم جنگی زیاد دیدیم.
اخر جنگ محکومیت با طو فانی ها است چون شروع کنند حمله بودند حتی اگر یک میلیون غزه ای کشته شود
زیاد به این گربه رقصونی ها توجه نکنید نوک پیکان این جنگ متوجه یه جای دیگست
سنگر سازی ناجوانمردانه حماس در بیمارستان و مدرسه باعث این کشتارهاست
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی