بازدید 3575

سردار آزمون در یک قدمی کریم باقری

سردار آزمون در صورت هت‌تریک مقابل هنگ‌کنگ می‌تواند به تعداد گل‌های زده کریم باقری در تیم ملی برسد.
کد خبر: ۱۲۰۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶ 16 November 2023

 به گزارش تابناک، تیم ملی عصر امروز در شرایطی به مصاف هنگ‌کنگ خواهد رفت که سردار آزمون، مهدی طارمی و بیشتر لژیونر‌های ستاره تیم ملی در این مسابقه حاضر خواهند بود تا آغاز راه ورود به جام جهانی ۲۰۲۶ پرقدرت باشد.
 

در این بازی به احتمال زیاد هم سردار هم طارمی در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت تا با در نظر گرفتن پتانسیل‌های فردی و قدرت تیم ایران مقابل هنگ‌کنگ به تعداد گل‌های ملی‌شان اضافه کنند.

سردار آزمون بعد از علی دایی و کریم باقری فعلا سومین گلزن برتر فوتبال ملی ایران به حساب می‌آید که ۴۷ گل زده در کارنامه دارد. نفر دوم این جدول کریم باقری است که ۵۰ گل زده و حالا سردار با هت‌تریک مقابل هنگ‌کنگ می‌تواند به رکورد تعداد گل‌های زده باقری دست یابد.

هر چند کریم باقری بازیکن خط میانی بوده، اما این تعداد گل را در ۸۷ بازی ملی به ثمر رسانده و حالا سردار قرار است هفتاد و چهارمین بازی ملی‌اش را تجربه کند. این در حالی است که سردار ۲۸ سال سن دارد و با در نظر گرفتن پشتکار و پتانسیل‌های فنی‌اش حداقل چهار سال دیگر می‌تواند در تیم ملی حضور داشته باشد.

با این حساب سردار حتما از رکورد کریم باقری عبور خواهد کرد، اما چنانچه امروز هت‌تریک کند کار بزرگی انجام داده و با ۷۴ بازی ملی ۵۰ گل به ثمرر سانده که می‌تواند آماری فوق‌العاده باشد. سردار سابقه گلزنی مقابل تیم ملی هنگ‌کنگ را در کارنامه دارد و حالا بعد از ثبت اولین گل خود با پیراهن آ اس رم به لحاظ روانی شرایط خوبی دارد.

البته با وجود در نظر گرفتن کیفیت تیم هنگ‌گنگ، تیم ملی هیچوقت در مصاف با این تیم بیشتر از سه گل به ثمر نرسانده و شاید مهاجمان تیم ملی کار چندان راحتی هم برای گلزنی مقابل این تیم نداشته باشند، اما هت‌تریک سردار آماده چندان هم دور از ذهن نیست.

منبع: ورزش سه

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی