بازدید 1929

یونیسف: به درخواست‌ها برای آتش‌بس توجه نمی‌شود

یک مدیر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) گفت: تاکنون به درخواست های ما به منظور آتش بس برای حفظ جان کودکان پاسخ مثبتی داده نشده است.
کد خبر: ۱۲۰۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴ 15 November 2023

 

به گزارش تابناک، این مدیر در گفت وگو با شبکه العربی افزود: هیچ مکان امنی برای کودکان در غزه وجود ندارد و ما خواستار پایان دادن به این وحشت هستیم.

وی اضافه کرد: ما خواستار برقراری آتش بس به منظور رساندن کمک ها به سراسر نوار غزه هستیم.

این مسئول در یونیسف گفت: ادامه این وضعیت باعث می شود که نوزادان نارس بیشتری جان خود را از دست بدهند.

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز پس از چند روز محاصره، بمباران و هدف قراردادن هر جنبنده ای در اطراف مجتمع درمانی الشفای غزه، به آن یورش برده و وارد آن شدند.

شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست پس از ورود به این مجتمع بیمارستانی، اقدام به تیراندازی در اتاق های محل بستری بیماران کردند و صدای انفجارهای شدیدی در اطراف این بیمارستان به گوش می رسد.

در همین حال، مرکز اروپایی مدیترانه ای حقوق بشر اعلام کرد که رژیم صهیونیستی، مجتمع بیمارستانی الشفاء در شهر غزه را به مرکز بازداشت و شکنجه تبدیل کرده است.

این مرکز حقوق بشری امروز (چهارشنبه) اعلام کرد با وجود ادامه شلیک ها (توسط نظامیان صهیونیست) در این مجتمع درمانی، نگران کشتار (فلسطینیان) در آن هستیم.

منابع مطلع موجود در مجتمع درمانی الشفاء نیز به الجزیره اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی پس از یورش به مجتمع درمانی الشفاء، شماری از آوارگان پناهنده موجود در آن را بازداشت کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست