بازدید 4273

سرلشکر سلامی: قطعا اسرائیل فرو خواهد پاشید

فرمانده کل سپاه پاسداران در در اجتماع بزرگ حافظان قرآن استان تهران گفت: ظرفیت بازدارندگی اسرائیل از هم گسیخته است و آمریکا نمی‌تواند اسرائیل را نجات دهد و قطعا اسرائیل فرو خواهد پاشید. 
کد خبر: ۱۲۰۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ 10 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عصر امروز در اجتماع بزرگ حافظان قرآن کریم استان تهران اظهار کرد: امروز جهان بیش از هر زمانی علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی متحد است؛ اگر ده‌ها سال می‌خواستیم با جهاد تبیین واقعیت شخصیت سیاسی آمریکا را به جهان نشان دهیم و به مسلمانان بگوییم که آمریکایی‌ها برای قتل عام مسلمانان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، نمی‌توانستیم قطره‌ای از این دریای آگاهی و الهام را نشان دهیم.

وی با بیان آنکه شرط پیروزی در برابر ظالمان این است که مؤمنان در صحنه باشند، ادامه داد: شما اهل قرآن هستید و می‌دانید که این‌ها بر روی زمین استکبار می‌کنند و توطئه شوم برای مسلمانان می‌چینند، اما مکر آنان به اهل خود بازمی‌گردد و جز به اهل خود به فرد دیگر باز نمی‌گردد؛ بالاخره ماجرا به پیروزی مسلمانان منجر خواهد شد. خداوند راهی برای غلبه کفار بر مسلمانان باز نگذاشته است، اما شرط آن این است که ما در صحنه باشیم؛ مسلمانان باید در میدان باشند، این آغاز یک راه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اولین قله از یک فراز بزرگ است؛ این جنگ باید سنگینی خود را بر روی زمین بگذارد، اما تا آنجا راهی نیست، صهیونیسم نمی‌تواند ادامه حیات دهد؛ با این شرارت، با این بر جای گذاشتن یک تاریخ سرشار از بی‌رحمی و قساوت یک رژیم در یک باریکه‌ای از شرق یک دریا به نام مدیترانه، نمی‌تواند در میان دریایی از دشمنان صاحب اراده زنده بماند؛ این مسیر زوال اوست.

سرلشکر سلامی بیان کرد: البته ساختمان‌های بزرگ مثل امریکا و مثل برج‌های تجارت او در حال فروپاشی هستند؛ دشمن هرگاه می‌خواهد فروبپاشد بیشتر سروصدا می‌‎کند و خطرناک‌تر می‌شود این خطر، خطر آستانه فروپاشی است ما مطمئن هستیم و می‌دانیم که چه می‌گذرد؛ به خداوند تکیه و این مسیر را طی می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با وجود همه این دستگاه‌ها و سامانه‌ها و ابزار‌ها و دیده‌بان‌ها حداقل ۱۵۰۰ جوان مبارز فلسطینی بیش از یک سال برای عبور از این سیستم غیرقابل نفوذ بر حسب ملاحظات متعارف تلاش کردند؛ در جایی که اسرائیلی‌ها تمام تحرکات را زیر نظر دارند؛ همه حرکات را می‌سنجند و برآورد‌ها را به روز می‌کنند و هر لحظه می‌دانند چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حداقل ۱۵۰۰ فلسطینی حمله کردند و در حین حمله و در خط مقدم که مستحکم‌ترین خطوط دفاعی در جهان است، حتی یک فلسطینی شهید و یک تیر هم شلیک نشد و همه سلاح‌ها از کار افتاد با اینکه شهرک‌نشینان همه مسلح بودند و ارتش اسرائیل در کنار نوار غزه دارای یک سیستم دفاعی مطمئن و مستحکم بود، اما متوجه نشدند، هیچکس متوجه نشد؛ این هیچ چیزی نیست جز تفصیل همین یک آیه: «وَجَعَلنَا مِن بَینِ أَیدِیهِم سَدّا وَمِن خَلفِهِم سَدّا فَأَغشَینَهُم فَهُم لَا یُبصِرُونَ».

سرلشکر سلامی گفت: با همه این‌ها هنوز معمای عبور غافلگیرانه فلسطینی‌ها از این همه جدارها، خاکریز‌ها و موانع اطلاعاتی و امنیتی ناشناخته است و هیچکس اسرار این غلبه را نمی‌داند، اما شاید بعد‌ها روشن شود.

وی تأکید کرد: امروز ظرفیت بازدارندگی رژیم صهیونیستی از هم گسسته است آمریکا نمی‌تواند رژیم را نجات دهد، نمی‌تواند به او تنفس مصنوعی دهد؛ رژیم صهیونیستی هیچ ریشه‌ای در حیات جغرافیای سیاسی این منطقه ندارد و قطعا فرو خواهد پاشید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار