بازدید 1633
۱

گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و قطر درباره غزه

وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه قطر با بررسی آخرین تحولات فلسطین و بحران غزه، گفت: به دلیل گسترش شدت جنگ علیه ساکنان غیرنظامی غزه، اکنون گسترش دامنه جنگ اجتناب ناپذیر شده است.
کد خبر: ۱۲۰۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴ 10 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر پنجشنبه شب در گفتگوی تلفنی، در خصوص آخرین تحولات مربوط به فلسطین و بحران جاری غزه گفتگو و تبادل نظر کردند.

طرفین ضمن محکوم کردن شدید حملات رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و ابراز نگرانی عمیق نسبت به وضعیت انسانی در غزه و تداوم حملات نظامی گسترده علیه غیرنظامیان و زنان و کودکان، در خصوص راه‌های سیاسی پایان بخشیدن به حملات وحشیانه رژیم اسرائیل، برقراری فوری آتش بس و ارسال کمک‌های انسانی مستمر برای مردم تحت محاصره و جنگ زده غزه تبادل نظر نمودند.

وزرای امور خارجه ایران و قطر همچنین در خصوص برخی ابتکارات مطروحه پیرامون چگونگی آتش بس احتمالی تبادل نظر کردند.

امیرعبداللهیان در این تماس تلفی گفت: به دلیل گسترش شدت جنگ علیه ساکنان غیرنظامی غزه، اکنون گسترش دامنه جنگ اجتناب ناپذیر شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیرعبداللهیان هم فقط قطر را می شناسد هنوز نفهمیده قطر آنی که شما فکر می کنی نیست . قطر کارگذار آمریکا است چز فکر کردی .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست