بازدید 2174

دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر و وزیر خارجه قطر

وزیر امور خارجه کشورمان با نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۱۹۸۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶ 15 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با «شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اهمیت و حساسیت تحولات جاری در فلسطین و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در غزه، از حمایت قوی قطر از فلسطین در تحولات جاری تشکر کرد.

وی افزود موضوع پیش روی ما موضوع، کشتار روزمره شهروندان فلسطینی در غزه است. اینکه رژیم صهیونیستی روزانه چند صد فلسطینی را به شهادت برساند، قابل تحمل نیست و این جنایت جنگی و همچنین محاصره انسانی غزه و قطع آب و غذا و دارو باید پایان داده شود.

امیرعبداللهیان گفت در حالیکه این حجم از کشتار مردم فلسطین روزانه توسط رژیم صهیونیستی کشته می‌شوند، دولت آمریکا از دیگران دعوت به خویشتنداری می‌کند و در عین حال حمایت‌های نظامی و همه جانبه خود را به رژیم جنایتکار صهیونیستی افزایش داده است.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت در صورت ادامه جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم و شهروندان فلسطین، هیچ کس نمی‌تواند تضمین کند که شرایط در منطقه به همین شکل باقی بماند.

شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر نیز با اشاره به اتفاقات جاری فلسطین، مشورت‌های میان دو کشور را حائز اهمیت دانست و گفت ادامه این وضعیت و حملات اسرائیل علیه غزه و مردم فلسطین نگران کننده است.
وی مسئله فلسطین را مسئله همه جهان اسلام توصیف کرد و موضع کشورهای منطقه در قبال حمایت از ملت فلسطین را متحد و منسجم دانست.

گفتنی است دوحه چهارمین مقصد از سفر منطقه‌ای امیرعبداللهیان با محوریت بررسی تحولات فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی علیه ساکنین غزه است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی