بازدید 3027

واکنش جالب آل کثیر به خط و نشان برای پرسپولیس

آل کثیر : گاهی اتفاقاتی برای فوتبالیست‌ها می‌افتد که دور از خانواده‌شان هستند. من اتفاقی که برای خانوادة‌ام افتاد را درون خودم ریختم تا تمرکزم روی بازی باشد و این دو گل را از صمیم قلبم تقدیم‌شان می‌کنم.
کد خبر: ۱۲۰۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴ 07 November 2023
واکنش جالب آل کثیر به خط و نشان برای پرسپولیس

به گزارش تابناک، مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد اینکه این برد فشار را از سوی سپاهان برداشت یا نه، گفت: فشار روی بازیکن نبود ما کارمان را می‌کردیم اتفاقات در جای دیگری رخ می‌داد.

 عیسی آل‌کثیر پس از پیروزی ۹ بر صفر مقابل آلمالیق ازبکستان در جمع خبرنگاران گفت: این پیروزی را به بازیکنان و هواداران‌مان تبریک می‌گویم.

 
واقعیت این است که فکر نمی‌کردیم ۹ گل بزنیم اما برای برد آمده بودیم. از هواداران تشکر می‌کنم. ما میزبان بودیم اما در شهر خودمان بازی نکردیم و به تهران آمدیم. از هواداران که این همه راه آمده بودند تا ما را حمایت کنند تشکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه برای پرسپولیس در لیگ برتر خط و نشان کشیده است، گفت:‌ سؤال حاشیه‌ای نپرسید!

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد اینکه این برد فشار را از سوی سپاهان برداشت یا نه، گفت: فشار روی بازیکن نبود ما کارمان را می‌کردیم اتفاقات در جای دیگری رخ می‌داد بازیکنان به فکر برد بودند و اینکه تیم برنده شود. باخت هم که آوردیم اتفاق است هر تیمی ممکن است بازنده شود شاید هم آن باخت یک تلنگر بود.

آل‌کثیر در مورد اینکه سپاهان در چند سال اخیر بی‌حاشیه بوده اما حالا حاشیه زیاد دارد، گفت:‌ آن را نمی‌دانم من بازیکنم و وظیفه‌ام بازی کردن و تمرین کردن است.

وی گفت: اتفاقی برای خانواده‌ام افتاده بودم که من چند روز بعد شنیدم و نتوانستم حضور داشته باشم هم از آنها عذرخواهی می‌کنم و هم گل‌هایم را تقدیم‌شان می‌کنم.

گاهی اتفاقاتی برای فوتبالیست‌ها می‌افتد که دور از خانواده‌شان هستند. من اتفاقی که برای خانوادة‌ام افتاد را درون خودم ریختم تا تمرکزم روی بازی باشد و این دو گل را از صمیم قلبم تقدیم‌شان می‌کنم.

 

همشهری آنلاین

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی