بازدید 5523

واکنش رقیب آمریکایی چوپان به حمله ایرانی‌ها

کد خبر: ۱۲۰۳۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷ 07 November 2023

فینال مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۳ بامداد یکشنبه به پایان رسید و هادی چوپان برترین نماینده بدنسازی ایران پس از ایستادن در جایگاه دوم، مقام قهرمانی را به درک لانسفورد داد.

پس از عدم کسب طلای مستر المپیا توسط چوپان، بعضی طرفداران و دوستداران او طی یک حرکت احساسی به صفحه مجازی قهرمان آمریکایی مسترالمپیا رفتند و ناراحاتی خود را نسبت به قهرمانی‌اش ابراز کردند. 

لانسفرود پس از این اتفاق در صفحه‌ مجازی خود پستی را منتشر و در مورد این موضوع صحبت کرد. او در این خصوص گفت: می‌خواهم بدانید که نظرات منفی زیادی دریافت کردم که از یک جایی به بعد از خطوط قرمز گذشتند؛ یعنی زمانی که پای خانوادم وسط می‌آید و خودم و خانواده‌ام را تهدید می‌کنند، به نظر زیاده روی است. من همه ایرانی‌ها و طرفداران هادی را دوست دارم اما ممنون می‌شوم اگر کمی بیشتر به یکدیگر احترام بگذاریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
اینجا هم بعضی از ایرانیان فرهنگ والای خود را نشان دادند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
ولى اون خوب فرهنگسو با اين جواب نشون داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
فرهنگشون رو پارسال تو دانشگاه شریف هم نشون دادن
فرهنگ عده ای از ما به جایی رسیده که ادب را باید از آمریکایی ها یاد بگیریم!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
واقعا جای تاسف دارد
هر کدام از ما نماینده اخلاق و شخصیت میهنمان هستیم . این بی فرهنگی نتیجه سالها بی توجهی به اخلاق محوری در کشور هست . فرزندانمان هر روز شاهد سبقت افراد بی اخلاق و متقلب و بی کفایت هستند . کسی بفکر درست زندگی کردن نیست وقتی که زنده ماندن هم سخت شده . چرا انتظار دارید با این شاخصهای فرهنگی جامعه به سمت اخلاق برود . پدرم بعد از یک عمر خدمت صادقانه شرمنده خانواده اش برای حداقلهای زندگی هست در حالیکه همکاران جیم از اداره و زیر میزی بگیرش دارند بدون مشکل زندگی می کنند . می دانم که منعکس نمی کنید چون صادق بودن برای شما هم هزینه داره .
ادب مرد به ز دولت اوست. متاسفم برای برخی هموطنان که به خانواده دیگران بی احترامی می کنند. واقعا فرهنگ خودمون را زیر سوال می بریم.
" بعضی طرفداران و دوستداران او طی یک حرکت احساسی به صفحه مجازی قهرمان آمریکایی مسترالمپیا رفتند و ناراحاتی خود را نسبت به قهرمانی‌اش ابراز کردند. "

منظورتان همان فحش و بد بیراه هست دیگه ؟

بهرحال فرهنگ بالا باید خودش رو جایی نشون بده کجا بهتر از فضای مجازی که فرهنگ بالای !!!! خودمان رو نشان بدیم
خب تو اگه زورت گرفته و قوانین مستر المپیارو قبول نداری مجبور نیسی بری امریکا مسابقه بدی.
احمق و ابله متاسفانه همه جا وجود داره
قهر جناب آقای چوپان روی استیج اشتباه محض بود و نتیجه اش دنباله روی برخی ...
عوضش ماایرانیها فرهنگمون خیلی بالاست. دمش گرم چه پاسخ قشنگ ومعنی داری داشت. یه سوال از چوپان آیا پارسال که شما اول شدید طرفداران لانسفرود به شما بی احترامی وخانوادتو تهدید کردند؟ تازه اگر هم بوده شما باید بهتراز این عمل میکردی. جا داره از طرف دوستارانتون که بی ادبی کردند از این بنده خدا عذر خواهی کنی مطمئن باش این حرکت خیلی از قهرمانی قشنگتر وبه یاد موندنی تر خواهد شد.
چه باکلاس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست