بازدید 17974
تکرار افتخار ستاره زیبایی اندام ایران؛

هادی چوپان نفر سوم مستر المپیا 2021 آمریکا شد

چوپان برای سومین مرتبه موفق شد از بین ۱۶ ورزشکار راهی ۵ نفر نهایی فینال شود و در نهایت عنوان سومی را بعداز دو سال بار دیگر از آن خود کند.
کد خبر: ۱۰۸۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 10 October 2021

هادی چوپان نفر سوم رقابت‌های مسترالمپیا و عنوان قهرمان مردمی این رقابت ها در آمریکا را از آن خود کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، هادی چوپان ورزشکار معروف زیبایی اندام و بدنسازی عنوان سومی رقابت‌های مستر المپیا در آمریکا را در میان ۱۶ شرکت کننده به دست آورد.

چوپان همچنین بار دیگر عنوان قهرمان مردمی رقابت‌های مسترالمپیا را از آن خود کرد و کمربند این عنوان را به دست آورد. چوپان برای سومین مرتبه موفق شد از بین ۱۶ ورزشکار راهی ۵ نفر نهایی فینال شود و در نهایت عنوان سومی را از آن خود کند. وی پیش از این نیز عنوان سومی و قهرمان مردمی را در کارنامه خود داشت.

بیگ رامی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و براندون کری از آمریکا نیز عنوان نایب قهرمانی را بالاتر از چوپان به دست آورد.

هادی چوپان نفر سوم مستر المپیا 2021 آمریکا شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
زنده باد هادی خان که با همت و هزینه خودش برای کشور افتخار آفرید
که چی

آخه اینم شد ورزش
مبارکش باشه توی این کره خاکی کسب این مدال شاهکاره دمت گرم پهلون حیف که به شکلی که در خور شما قهرمان است ازتون قدر دانی نمیشه.
هردم ازین باغ بری میرسد...
کاش مینوشتید که در عین ناباوری و با بی عدالتی تیم داوران آمریکایی عنوان قهرمانی مسابقات از هادی چوپان گرفته شد تا یک ایرانی نتونه در خاک آمریکا قهرمان حرفه ای ترین رقابت پرورش اندام جهان بشه
پرچم بچه های شیراز همیشه بالا هست
درود بر چوپان عزیز ..همیشه موفق و سلامت بمانی ..دفعه بعد اول میشی
شیر ایرانیِ
سلام هادی آقا شما مرد بزرگی هستی وافتخار هر چه ایرانی در کره خاکی نه در این زمان بلکه در سالها وحتی دهه های آتی. شما در اذهان مردم تا ابد زنده خواهی ماند. دعای منه کمترین وتمامی امثالهم همیشه بدرغه راهه شما خواهد بود. هیف که مسولین آنجور که باید از شما قدردانی نمیکنند
به امید درخشش بیشتر شما و ورزشکاران دیگر
در این رشته زیبای ورزشی. برادر کوچکتر شما سید ایوب وزیری از مشهد
درود بر تو پهلوان. از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی و موفقیت های بیشتر دارم. پروردگار پشت و پناهت. یادت باشه برادر تو پروردگار بزرگ رو داری و از این مسولین بی توجه هیچ انتظاری نداشته باش.
باسلام و ارادت خدمت ملت شریف و بزرگ ایران زمین.مرحبا و باریکلا به این پسر قهرمان ایران زمین که چون بزرگان افسانه ای همچون رستم دستان بر پولاد سرد چیره گشت .و ایکاش .ایکاش مسیولین دل این جوان را بدست آورند.باتشکر
بنده خدا با هزینه شخصی خودش در مسابقات المپیا شرکت کرده و چون تو ایران حمایتی ازش نشد بعد رتبه سومی خداحافظی. بعضی از مردم بی لیاقت به او گفتند بدنش نمیکشد و بهانه آورده. ببیتید یه ورزشکار و پهلوان برای چه مردمی افتخار می آورد!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان