بازدید 9540

وعده قالیباف به بازنشستگان درباره همسان‌سازی

محمد باقر قالیباف گفت: بار‌ها از این میکروفن اعلام کرده‌ام که حتما موضوع مربوط به صندوق‌های بازنشستگی و بحث ایثارگران اولویت اول مجلس شورای اسلامی و دولت است و بنده شهادت می‌دهم که این موضوع در اولویت قرار دارد.
کد خبر: ۱۲۰۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴ 07 November 2023

به گزارش تابناک، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا توجه به صندوق‌های بازنشستگی و وضعیت ایثارگران از اولویت‌های اول مجلس و دولت به شمار می‌رود.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از تذکر چند نماینده برای لزوم پرداختن به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: بار‌ها از این میکروفن اعلام کرده‌ام که حتما موضوع مربوط به صندوق‌های بازنشستگی و بحث ایثارگران اولویت اول مجلس شورای اسلامی و دولت است و بنده شهادت می‌دهم که این موضوع در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده در این خصوص با رئیس جمهور نیز صحبت کردم و روز گذشته که در جلسه بعد از ظهر در صحن مجلس شورای اسلامی حضور نداشتم تا آخر شب مشغول تنظیم بحث مربوط به صندوق‌های بازنشستگی در لایحه بودیم و ان شاءالله این موضوع امروز یا فردا در کمیسیون تلفیق طرح می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ابتدا نیز تاکید کردیم که بر روی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کار کارشناسی و هماهنگی بین دولت و مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد. اراده دولت و مجلس در این است که حتما این موضوع در لایحه برنامه هفتم توسعه دیده شود و مشکلات بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی که کارگران را در بر می‌گیرد حل و فصل شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱۷
بازنشستگان اون موقعی که اختلاس هنگفت در سازمان تامین اجتماعی افشا شد باید اعتراض می کردند نه امروز.
در برنامه ششم هم بود اما اجرا نشد حالا در برنامه هفتم هم بیارید مهم اجرا و عمل کردن هست
بزک نمیر بهار میاد خربزه و خیار میاد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قراره در آخرین سال برنامه هفتم همسان سازی اجرا بشه . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
یعنی رئیس مجلسی!!! بازنشستگان و مستمری بگیران بدبخت تامین اجتماعی در فقر وفلاکت زندگی می کنن ۷۵درصد بازنشستگان تامین حداقل بگیرن ،خدارو خوش می یاد با ۲۸ سال سابقه که ۸سالش در منطقه جنگی بوده حقوقم ۸میلیون باشه ????', خدارو خوش می یاد به همه حق مناطق جنگی تعلق بگیره جزبازنشسته تامین اجتماعی ??!!!
احسنت سردار دلاور
قول ووعده شما بدرد نمیییییییییییخوره بابا جان هیچی نگی بهتره
نزدیک انتخابات حتما ی ک حرکتی میزنند این در دوره های گذشته هم بوده برای رای بیشتر
ببخشید کلی گویی شده.... لطفا طرح خود را برای همسان سازی شفاف بگویید ... چرا ......
هنوز کمی نفس مانده ، عجله نکنید!!!!!!!!!!!!!!! شرم میدونید چیه؟!!!!!!!!!

بازنشسته مخصوصا کشوری ها که خبر دارم داره با قرض زندگی میکنه . شکمتون سیره خب
البته که این موضوع اولویت تبلیغاتی هست . متاسفانه این روزها برخی فرصت طلبان ناجوانمردانه با بدبختی و فلاکت بازنشستگان و کارگران مظلوم مانور تبلیغاتی میدهند و هر کدام شان یک جور وعده وعید میدهد اما شوربختانه و شوربختانه ، دریغ و دریغ از یک جو عمل ! آقای رئیس دوره مجلس انقلابی که تمام شد وعده سر خرمن میدهید باز ؟
قربونت زودتر داریم میمیریم از نداری بخدا
اگر قبل از انتخابات اجرا شد که خب بالاخره ی بار حرف راست گفتین وگرنه بعد از انتخابات میشه وعده‌های پوچ که سابقه تکرار دارد
اقای قالیباف! یک راه دیگه پیدا کن. چند بار از یک روش برای نماینده شدن استفاده می‌کنی؟؟؟
آخه آقای دکتر سردار خلبان قانون گذار مگر شما با این مدیریت تان اجازه میدهید که باز نشستگان زنده بمانند ومنتظر آینده بمانند تا نتیجه اقدامات خیالی شما را ببینند مگر شما توی این کشور نیستید خبر از قیمت ارزاق واجب برای زندگی روز مره مردم ندارید مسلما ندارید وگرنه چطور این همد سال در مسند قدرت بودی واقدامی نکردی حالا هم وعده برنامه هفتم را میدی بابا یکمی خجالت بکشید البته نه از بازنشستگان بلکه از خدا
باز نشستگان یک حقوق خالی دارند کارمند درسال حداقل سه با پاداش میگیرد بنکا رت اضافکار درخوزستان بازنشستهان حق مرزب داشتن
چراهمسان سازی حقوق بازنشسته کشوری با تاخیر انجام میشه عجله کنید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی