بازدید 38008

زنگ خطر بزرگ برای طارمی به صدا در آمد

یک رسانه معتبر کشور پرتغال به اُفت مهاجمان تیم فوتبال پورتو، از جمله مهدی طارمی اشاره کرد.
کد خبر: ۱۲۰۲۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ 06 November 2023

به گزارش تابناک، سایت «آبولا» پرتغال با اشاره به شرایط مهدی طارمی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مسابقات لیگ برتر فوتبال پرتغال نوشت: پورتو در ابتدای فصل عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و تساوی خانگی برابر آروکا و شکست مقابل استوریل نیز همین اُفت را نشان می‌دهد.

مشکل پورتو کاملاً مشخص است،‌ اما هفته به هفته ادامه دارد و بیشتر این ناکامی‌ها را می‌توان به پای عملکرد دور از انتظار مهاجمان نوشت؛ به‌ویژه مهدی طارمی که تاکنون از دوران طلایی خودش فاصله گرفته است. پورتو همچنان قدرت هجومی زیادی دارد، اما در گلزنی ناموفق است و عملکرد پنج مهاجم این تیم تاکنون پایین‌تر از انتظار بوده است.

تاکنون اوانیلسون بهترین عملکرد را از لحاظ میانگین گلزنی در تیم پورتو داشته است و مقابل آنتورپ در لیگ قهرمانان اروپا هم هت‌تریک کرد. به‌جز او، سه مهاجم دیگر پورتو یعنی فران ناوارو، دنی ناماسو و تونی مارتینز تاکنون در دیدارهای کمتری در خط حمله پورتو به میدان رفته‌اند و فقط ناوارو بوده که در این فصل دو بار موفق به گلزنی شده است.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو پیش‌تر به این ضعف تیمش اشاره کرده و گفته بود: شما باید بدانید که حضور در زمین کافی نیست و برای بازی در تیم پورتو به چیزهای بیشتری نیاز دارید. شما باید همه ویژگی‌های یک بازیکن فوتبال را داشته باشید.

طارمی در ۱۴ دیداری که در این فصل با پیراهن پورتو به میدان رفته،‌ سه گل به ثمر رسانده و سه بار به هم‌تیمی‌های خود پاس گل داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی