بازدید 3159

علی رویین تن قلبش را عمل کرد

علی روئین‌تن کارگردان سینما ضمن اشاره به پشت‌سر گذاشتن عمل جراحی قلب، درباره آخرین وضعیت درمان خود گفت.
کد خبر: ۱۲۰۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 05 November 2023

به گزارش تابناک، علی روئین‌تن کارگردان سینما که چند روز پیش به‌دلیل عارضه قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت سلامتی خود توضیح داد: عمل جراحی که پشت‌سر گذاشتم عمل دشواری بود و نجات از حمله‌ای که دچارش شده بودم، چیزی شبیه به معجزه بود. در حال حاضر هم منتظر هستیم تا پزشکان بررسی کنند که آیا قلبم نیاز به باطری دارد یا خیر؟

وی ادامه داد: در حال حاضر همچنان در بیمارستان بستری هستم و بعد از عمل جراحی دکتر در حال بررسی وضعیت عملکرد قلبم است.

این کارگردان سینما ضمن اشاره به تأثیر فشار عصبی بر عارضه‌ای که با آن مواجه شده است، گفت: اتفاقی که برای من افتاد، حمله قلبی به دلیل بالا رفتن فشار عصبی بود. در حال حاضر تحت درمانم و احتمال می‌دهم طی ۲ روز آینده از بیمارستان مرخص شوم. بعد از ترخیص به مدت ۴۰ روز هیچ فعالیتی نباید داشته باشم تا درباره باتری قلبم تصمیم‌گیری شود و مجدد برای آن تحت عمل قرار بگیرم.

روئین‌تن درباره فعالیت‌های اخیر خود نیز توضیح داد: طبیعتاً به دلیل این آسیب، امکان فعالیتم محدودتر شده است اما به زودی بلند می‌شوم و پیگیر کارهایم خواهم شد. واقعیت این است که آنقدر در سینمای ایران دروغ شنیده‌ایم و اینقدر آدم‌ها برسر وعده‌ها و قرارهای خود نیستند، حس می‌کنم این اتفاق برای خیلی‌های دیگر در سینما ممکن است، رخ دهد. کاش کمتر به هم دروغ بگوییم و حواس‌مان به احوال هم باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی