بازدید 2053

باند ۳ نفره آدم رباها دستگیر شدند ؛ انگیزه چه بود؟

جانشین فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد: سه نفر گروگانگیر با تلاش ماموران انتظامی در شهرستان کرج شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۲۰۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹ 02 November 2023


به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمد نادر بیگی اظهار کرد : در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان کرجی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه عموی وی توسط افراد ناشناس ربوده شده است و آدم ربایان درخواست سه میلیاردو ۵۰۰ میلیون پول نقد را دارند بلافاصله موضوع با حساسیت ویژه ای توسط ماموران کلانتری ۲۶ ماهدشت دنبال شد.

وی گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی سرنخ هایی از آدم ربایی به دست آمد و ماموران انتظامی ، متهمان را در یکی از محلات شهرستان کرج شناسایی کردند.

نادربیگی بیان کرد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه گروگانگیران با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربایان آزاد و سه نفر گروگانگیر دستگیر کنند.


وی افزود: متهمان در همان بازجویی های اولیه در مواجهه با مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به آدم ربایی اعتراف و انگیزه خود را اخازی از خانواده فرد ربوده شده عنوان کردند.

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم مواد روانگردان شیشه در فردیس

فرمانده انتظامی البرز از کشف ۵۲ کیلو و ۸۲۱ گرم مواد مخدر از نوع شیشه در عملیات مشترک با پلیس پایتخت در شهرستان فردیس در این استان خبر داد.

سردار "حمید هداوند" گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس با پلیس پایتخت، مأموران موفق به شناسایی باند سه نفره سوداگران شدند که مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع شیشه تهیه و قصد توزیع آن را داشتند.
وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه به مخفیگاه متهمان مراجعه و سه نفر متهم را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد : در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۵۲ کیلو و ۸۲۱ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی البرز از کشف ۲۲ دستگاه تلفن همراه خارجی قاچاق، به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در شهرستان کرج در این استان خبر داد.

سرهنگ"حسنعلی پارسافر" گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از وجود یک مرکز فروش تلفن های همراه غیر قانونی و قاچاق در کرج مطلع شدند.
وی اضافه کرد : در بررسی‌های به عمل آمده از این مرکز فروش تعداد ۲۲ دستگاه تلفن همراه برند اپل که به صورت غیرقانونی و قاچاق می‌باشد، کشف شد.

پارسافر، با اشاره به اینکه ۲ نفر در این رابطه دستگیر شدند، ادامه داد: کارشناسان ارزش تقریبی این محموله قاچاق کشف شده را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی