بازدید 46261

باران و برف کشور را فرا می‌گیرد

جمعه (۱۲ آبان) در برخی نقاط واقع در شمال غرب، غرب، مرکز، جنوب شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 02 November 2023

به گزارش تابناک، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در اغلب استان‌ها خبر داد.

درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: امروز (۱۱ آبان) در کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، همدان، مرکزی، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، قم، قزوین، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات استان‌های کرمان، یزد و شمال هرمزگان و از بعدازظهر در برخی مناطق استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات مناطق سردسیر بارش برف رخ می‌دهد.

وی افزود: جمعه (۱۲ آبان) در برخی نقاط واقع در شمال غرب، غرب، مرکز، جنوب شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: شنبه (۱۳ آبان) در استان‌های ساحلی دریای خزر، مناطقی از مرکز، شمال، غرب، جنوب استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و برخی نقاط شرق کشور و یکشنبه (۱۴ آبان) در مرکز، شرق، جنوب، جنوب شرق، دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و برخی نقاط شمال شرق و سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت. دوشنبه (۱۵ آبان) نیز در برخی نقاط شرق، جنوب و جنوب شرق کشور بارش رخ می‌دهد.

ضیاییان گفت: شنبه و یکشنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل کاهش نسبی دما رخ می‌دهد. از بعدازظهر پنج شنبه تا شنبه خلیج فارس و شنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ آبان) نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها ابری، گاهی افزایش باد با احتمال رگبار باران و از بعدازظهر کاهش ابر با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۱۳ آبان) نیمه‌ابری از بعدازظهر ابری، گاهی افزایش باد و بارش باران با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ آبان) بندرعباس با دمای ۳۳ و اهواز با دمای ۳۳ و ۳۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و بجنورد با دمای ۴ و ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان کشور هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی