بازدید 7729
۳

همکاری نظامی پاکستان و جمهوری آذربایجان

فرمانده ارتش پاکستان در سفر به جمهوری آذربایجان با مقام‌های بلندپایه سیاسی - نظامی این کشور دیدار و طرفین بر تعمیق همکاری‌ها میان نیروهای مسلح دو کشور و تعاملات دفاعی توافق کردند.
کد خبر: ۱۲۰۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ 02 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از روابط عمومی ارتش پاکستان، ژنرال سید عاصم منیر در سفر رسمی به باکو با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان‌، فرمانده ستاد ارتش، فرمانده نیرو هوایی و وزیر دفاع این کشور دیدار کرد.
کانال عصر ایران در تلگرام

این سفر با هدف تقویت همکاری‌های نظامی و دفاعی بین دو کشور انجام می‌شود. طرفین در این دیدارها بر افزایش همکاری‌ها در زمینه‌های دفاعی و آموزشی توافق کردند.

مقام‌های پاکستان و جمهوری آذربایجان بر تعهد یکدیگر برای ارتقای همکاری‌ها بین نیروهای مسلح دو کشور در سطوح جدید تاکید کردند.

اوایل خرداد امسال رئیس ستاد کل ارتش جمهوری آذربایجان طی سفر رسمی به پاکستان با فرمانده ارتش این کشور دیدار و طرفین پیرامون تقویت همکاری‌های دفاعی - امنیتی رایزنی کردند.

پاکستان و جمهوری آذربایجان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اقتصادی و نیز در حوزه صنایع دفاعی با یکدیگر همکاری می‌کنند و باکو علاقمند به دریافت تجهیزات نظامی از پاکستان است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۳
ترکیه وپاکستان بدنبال اختلاف افکنی درشمال ارس هستند وگرنه پاکستان کجا جمهوری آذربایجان کجا بدنبال اختلاف افکتی وفروش مهمات جنگی
پاکستان از نظر نظامی آنچنان کمکی به آذربایجان نمی‌تواند بکند.تنها از آذربایجان کمک‌های مالی و اقتصادی دریافت می‌کند. صرفا حمایت سیاسی و معنوی از آذربایجان در مناقشه بین آذربایجان و ارمنستان دارد.
دزدان دور هم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست