بازدید 1983
۲

شیلی و کلمبیا سفیران خود را از فلسطین اشغالی فراخواندند

دولت‌های شیلی و کلمبیا در اعتراض به کشتار مردم نوار غزه توسط رژیم موقت صهیونیستی، سفیران خود را از فلسطین اشغالی فراخواندند.
کد خبر: ۱۲۰۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ 01 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، دولت شیلی بامداد چهارشنبه در اعتراض به نقض قوانین بین‌المللی توسط رژیم موقت صهیونیستی در نوار غزه، سفیر خود را برای مشورت به کشور فراخواند.

خبرنگار شبکه «الجزیره» گزارش داد که رئیس‌جمهور شیلی حملات جنایتکارانه اشغالگران به نوار غزه، کشتار زنان و کودکان را محکوم کرده و آن را مجازات دسته‌جمعی خواند.

از سوی دیگر، رئیس جمهور کلمبیا نیز بامداد چهارشنبه اعلام کرد: «تصمیم گرفتیم سفیر کشورمان را از اسرائیل فرا بخوانیم».

وی درباره حملات رژیم موقت صهیونیستی به نوار غزه گفت: «اگر اسرائیل به کشتار مردم فلسطین پایان ندهد، ما هم نمی‌توانیم در آنجا بمانیم».

شامگاه سه‌شنبه نیز دولت بولیوی اعلام کرده بود که در واکنش به جنایت جدید اشغالگران در اردوگاه جبالیا واقع در نوار غزه، تمام روابط دیپلماتیک خود با رژیم صهیونیستی را قطع می‌کند.

وزارت بهداشت فلسطین روز سه‌شنبه خبر داد که از زمان آغاز حملات جنایتکارانه صهیونیست‌ها به نوار غزه از روز هفتم اکتبر، ۸۵۲۵ نفر شامل ۳۵۴۲ کودک و ۲۱۸۷ زن به شهادت رسیده و نزدیک به ۲۲ هزار نفر نیز مجروح شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
همین رییس جمهور شیلی وقتی سال پیش تو سازمان ملل از جنایات یه کشور بر مردم خودش حرف زد اینجا بایکوت خبری بود
بایستی اعتراضات در کشورهای مختلف بخصوص کشور امریکا وانگلیس والمان و کلا کشورهای مدافع اسرائیل در جلو سفارتخانه های این کشورها برگزار شود تا اثرات بیشتری داشته باشد .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست