بازدید 2735
۶

خط و نشان کشیدن وزیر دفاع آمریکا برای نیروهای مقاومت

وزیر دفاع آمریکا با خط و نشان کشیدن برای نیروهای مقاومت در حوزه غرب آسیا تهدید کرد واشنگتن در صورت متوقف نشدن حملات این نیروها به اشغالگران آمریکایی در منطقه به آنها پاسخ خواهد داد.
کد خبر: ۱۲۰۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶ 01 November 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از قارس، «لوید آستین»، وزیر دفاع آمریکا شامگاه سه‌شنبه در جلسه استماع سنا با موضوع جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه تهدید کرد، واشنگتن در صورت متوقف نشدن حملات به سربازان آمریکایی در غرب آسیا، پاسخ خواهد داد.

به نوشته «خبرگزاری فرانسه»، وزیر دفاع آمریکا در این جلسه مدعی شد، ماموریت‌های پنتاگون در حوزه غرب آسیا شامل «حفاظت از قوای آمریکایی در برابر حملات گروه‌های شبه نظامی و برخورد با آنها»، «تقویت موضع نیروهای آمریکایی در منطقه» و «دادن کمک‌های امنیتی مهم به اسرائیل» است.

نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه از ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) تا کنون دست کم ۲۰ بار هدف حملات نیروهای مقاومت در منطقه قرار گرفته‌اند.

لوید آستین در بخش دیگری از صحبت‌هایش مدعی شد: «به رهبران اسرائیل مکررا تصریح کردم باید از جان غیرنظامیان فلسطینی محافظت کنند. ما اکنون کاملا بر این باور هستیم که حماس نماینده مردم فلسطین نیست. و ما از بابت از بین رفتن غیرنظامیان فلسطینی سوگوار هستیم.»

وزیر دفاع آمریکا در ادامه این ادعاهایش گفت: «من مکررا به رهبران اسرائیل تصریح کرده‌ام که حفاظت از جان غیرنظامیان در غزه هم یک مسئولیت اخلاقی و هم یک ضرورت استراتژیک است. دموکراسی‌هایی همچون ما در زمانی که ما قانون جنگ را رعایت و از غیرنظامیان محافظت کنیم قدرتمندتر هستند.»

لوید آستین اظهار کرد: «دموکراسی‌ها هم در اسرائیل و هم در اوکراین مشغول مبارزه با دشمنان بی‌رحمی هستند که می‌خواهند آنها را از بین ببرند. ما نخواهیم گذاشت حماس یا پوتین پیروز شوند.»

آستین، ولادیمیر پوتین را متهم کرد به اینکه قصد دارد از موضوع جنگ رژیم صهیونیستی و حماس در راستای کاستن از پشتیبانی غرب از اوکراین بهره ببرد و کی‌یف برای جلوگیری از پیروزی روسیه به تداوم حمایت‌های واشنگتن نیاز دارد.

او ادعا کرد: «من می‌توانم به شما تضمین کنم بدون پشتیبانی های ما از اوکراین، پوتین موفق خواهد شد. اگر ما زیر پاهای اوکراین را خالی کنیم پوتین قدرتمندتر خواهد شد و به خواسته‌اش برای تصرف خاک حاکمیتی همسایه‌اش خواهد رسید.»

واشنگتن بزرگترین پشتیبان اوکراین است و از زمان اجرای عملیات نظامی ویژه ارتش روسیه در فوریه ۲۰۲۲ در این کشور، ۴۳.۹ میلیارد دلار کمک را در اختیار کی‌یف قرار داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
خدا کند این 20 بار حمله کردن به مواضع امریکایی ها مانند بلایی که حماس و آمرانش بر سر مردم بدبخت غزه آوردن نشود
تا وقتی‌ به جای زدن سر ۸ پا با پاهاش بازی کنید اوضاع همینه
اصلا هر چی آمریکا میگه حق و حقیقته !!!!!!! خودشون رو العیاذبالله خدا میدانند و حق و حقیقت . از بس که خبیثن
"من مکررا به رهبران اسرائیل تصریح کرده‌ام که حفاظت از جان غیرنظامیان در غزه هم یک مسئولیت اخلاقی و هم یک ضرورت استراتژیک است!!!"
کاش یک کلاس اخلاق هم برای ما می گذاشتند!
خدایا ببین کی داره از اخلاق دم میزنه....
«من می‌توانم به شما تضمین کنم بدون پشتیبانی های ما از اوکراین، پوتین موفق خواهد شد. "
قابل توجه دوستانی که میگن روسیه دربرابر اوکراین فرومانده.... روسیه فقط با اوکراین نمیجنگه.
رئیس فیفا اعلام کرد که عربستان سعودی میزبان جام جهانی فوتبال ۲۰۳۴ است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست