بازدید 2168

نسخه پولی اینستاگرام و فیسبوک از راه رسید

طرح اشتراکی یا همان نسخه پولی اینستاگرام و فیسبوک در اتحادیه اروپا و سوئیس تنها در دسترس کاربران ۱۸ ساله و بزرگ‌تر خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۰۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 31 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از دیجیاتو، این طرح اشتراکی در نسخه وب ماهانه ۹.۹۹ یورو و در نسخه اندروید و iOS ماهانه ۱۲.۹۹ یورو قیمت دارد.

 متا از یک طرح اشتراکی برای اینستاگرام و فیسبوک رونمایی کرد که در آن، کاربران با پرداخت هزینه می‌توانند از شر تبلیغات خلاص شوند. این طرح اشتراکی برای کشور‌های اتحادیه اروپا عرضه شده است و هزینه ماهانه آن در نسخه وب برابر ۹.۹۹ یورو و در نسخه اندروید و iOS، به‌خاطر کارمزد اپل و گوگل، برابر ۱۲.۹۹ یورو است.

این طرح اشتراکی در راستای رفع نگرانی‌های اتحادیه اروپا برای تبلیغات هدفمند و جمع‌آوری اطلاعات عرضه شده است. با این طرح، کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که با پرداخت هزینه، از دست تبلیغات خلاص شوند یا اینکه همچنان به‌طور رایگان از این پلتفرم‌ها استفاده کنند، اما برای جمع‌آوری اطلاعاتشان رضایت دهند. به باور متا، این رویکرد با قوانین حریم خصوصی و جمع‌آوری داده‌ها در این ناحیه سازگاری بیشتری دارد و الزامات مدنظر قانون‌گذاران را رعایت می‌کند.

نسخه پولی اینستاگرام و فیسبوک
متا می‌گوید به قوانین اتحادیه اروپا احترام می‌گذارد و از آن‌ها تبعیت می‌کند. این غول شبکه‌های اجتماعی همچنین به این موضوع اشاره کرده است که کاربران همچنین می‌توانند به استفاده رایگان از اینستاگرام و فیسبوک ادامه دهند و استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه نیست. تجربه کاربری برای این افراد تغییری نخواهد کرد و ابزار‌های مربوط به تبلیغات فعال باقی می‌مانند.

طرح اشتراکی یا همان نسخه پولی اینستاگرام و فیسبوک در اتحادیه اروپا و سوئیس تنها در دسترس کاربران ۱۸ ساله و بزرگ‌تر خواهد بود. این طرح در ابتدا برای تمام حساب‌های متصل فیسبوک و اینستاگرام اعمال خواهد شد، اما از اول مارس ۲۰۲۴، متا برای هرکدام از حساب‌ها، در نسخه وب ۶ یورو و در iOS و اندروید ۸ یورو هزینه اضافه خواهد گرفت.

به گفته متا، تا زمانی که کاربران هزینه بپردازند، از اطلاعات آن‌ها برای تبلیغات هدفمند استفاده نخواهد شد. به‌احتمال‌زیاد در آینده کاربران در سراسر جهان به این طرح اشتراکی دسترسی پیدا می‌کنند؛ مخصوصاً اینکه سایر شبکه‌های اجتماعی از جمله ایکس (توییتر سابق) طرح‌های اشتراکی خود را در اختیار کاربران قرار داده‌اند و حتی ایکس اخیراً از دو اشتراک پولی جدید هم رونمایی کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست