بازدید 3945

اردوغان: اسراییل اشغالگر است

رئیس‌جمهور ترکیه در «راهپیمایی بزرگ فلسطین» در استانبول تصریح کرد: تل‌آویو بدون حمایت غرب ۳ روز هم دوام نمی‌آورد.
کد خبر: ۱۲۰۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴ 28 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز شنبه در «راهپیمایی بزرگ فلسطین» در استانبول واقع در این کشور در سخنانی اعلام کرد: از اسراییل انتقاد می کنیم چون دِینی به آن نداریم؛ اما غربی ها برعکس ما مدیون (رژیم) اسراییل هستند.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه افزود: اسراییل چگونه وارد منطقه شد؟ آن ها اشغالگر هستند. کشورهای غربی مهم ترین مسئول رخ‌دادهای جاری در غزه هستند. آن ها به طور کامل از کودک‌کش ها در غزه حمایت می کنند. کسانی که برای اوکراین اشک تمساح می ریختند؛ اکنون در قبال تحولات غزه سکوت اختیار کردند. همان افراد که برای اوکراین نگران بودند، امروز از اسراییل حمایت می کنند؛ دست آن ها به خون های ریخته شده، آلوده است.

وی در ادامه افزود: اسراییل و برخی از طرف های دیگر پشت پرده حمایت از گروه های تروریستی در شمال سوریه و عراق هستند. البته، اسراییل بدون حمایت کشورهای غربی حتی ۳ روز هم دوام نمی آورد و ما در تلاش برای معرفی اسراییل به عنوان جنایتکار جنگی در جهان هستیم. آنچه در غزه رخ داده است؛ دفاع از خود نیست، بلکه قتل عام های شنیع به شمار می آید.

«رجب طیب اردوغان» در ادامه گفت: مقامات غربی در قبال غزه کر و لال شده‌اند و فریادهای کشته شدگان در غزه و توصیه های دبیرکل سازمان ملل در این خصوص را نمی شنوند. آنچه در غزه رخ داده، تنها موضوع مردم غزه نیست؛ بلکه مسأله همه ما است. ما نباید هرگز به شرکای جنایات رخ داده علیه مردم غزه تبدیل شویم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۳
اردوغان مردهزارچهره- مرموزترین رئیس کشورفعلی جهانی
? خوشم میاد از اردوغان ! آفتاب پرست
جالبه که اردوغان از شروع جنگ کاملا لال بود حالا یهو زبون باز کرده
به این جنگ زرگریها دلخوش نباشید صرفا برای مصرف داخلی .
دوستان آیا شما هم مانند من حالتون بهم میخوره از حرفهای تکراری که سالها شنیدیم؟
این حرفها مزورانه است اگر مردی و استقلال داری رابطه ات را با اسراییل قطع کن. این حرفهای بی سر و ته برای فرار از انتقادات و نفرتهاست در پشت صحنه با اسراییل دست به یکی است.
آفرین آقای اردوغان. ترکیه رو به یکی از قدرتمندترین کشورها تبدیل کردی و الان هم حرف حق رو میزنی بدون اینکه اقتصاد ترکیه را ویران کنی. واقعا که سیاستمدار بزرگی هستی.
آقای اردوغان خیلی ممنون بابت موضع گیری ولی اگر واقعا به این حرف ها اعتقاد دارید ارتباطات سیاسی و اقتصادی خود را با صهونیست ها قطع کنید و آمریکا را از پایگاه اینجرلیک ترکیه به همراه سلاح های کشتار جمعی شان بیرون بریزید. وگرنه اینها شعار و حرف است و نه عمل.
از اردوغان خوشم میاد، اگر از دستش بر بیاد، تمام دنیا رو برای ترکیه می دوشه. تا همین هفته قبل ترکیه با کشتی و هواپیما داشت برای اسرائیلی ها میوه و تره بار می فرستاد تا کمبودهاشون رو جبران کنه. نفت آذربایجان رو براشون ترانزیت می کنه و الان شعارهای ضد اسرائیلی سر میده! این رفتارش حدود 15 سال قبل خیلی خوب جواب داد و بازار بزرگی در کشورهای اسلامی به تصاحب ترک ها در اومد. و باز اردوغان داره دوباره از همون نقشه برای سر کیسه کردن مردم مسلمان منطقه استفاده می کنه، البته این بار دستش رو فرو کرده توی خون مردم غزه
اسرائیل را همه می دانند که اشغالگر است اما اردوغان خودش یکی از بدترین اشغالگران است.
اردوغان چند تا هواپیما دارو و مواد غذایی فرستادی اسراییل
تا سربازهای اسراییلی بیشتر زنده بمونند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اردوغان اگر نمیترسی لوله نفت اسراییل را ببند.
برو بابا
اردوغان دروغگو
اسراییلیها برای ورود به ترکیه ویزا لازم ندازند
فلسطینیها برای ورود به ترکیه نیاز به ویزا دارند.
ترکیه در صدر صادر کنندگان به اسراییل
اردوغان انگلیسی
تا حالا کجا بودی افندی ؟؟؟ باز یک دونه به نعل یک دونه به سم !!!!!
مواضع ایران در خصوص اسراییل 60 ساله تغییر نکرده به این میگن ثبات .
اردوغان ارسال مایحتاج اسراییلی ها راقطع کن
دفاع از فلسطین پیشکش
آقای اردوغان اگر راست میگی که انشا الله هم راست بگی سفیر اشغال گر را از ترکیه اخراج و ارتباط سیاسی با اشغال گر را قطع کن در غیر اینصورت حرفهایت بوی دوگانگی میدهند
تاریخ ریاکارتر از اردوغان هنوز ندیده
دزد سر گردنه اس
خط لوله اسراییل رو ببند بعد حرف بزن
اردوغان و کشتار ارامنه!
ترکیه هم با صادرات مستمر آب آشامیدنی و موادغذایی، سال‌هاست حامی اصلی بقای این رژیم غاصب است!

باکو درصد بالایی از نفت ‎اسرائیل را تامین می‌کند، نفت از باکو به سواحل ترکیه و سپس به سرزمین های اشغالی می‌رود! اگر اردوغان منافق میخواهد واقعاً از فلسطین حمایت کند، این خط لوله را جمع کند! سخنرانی در یک تجمع حمایت از ‎فلسطین محسوب نمی‌شود، اسراییل آب را بر غزه بست
تو اگر صداقت داری که نداری
نفت را ببند و در کشتار زنان و کودکان غزه شریک نشو!!
اسلام اردوغانی همان چیزی که اسراییل می خواهد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست