بازدید 4883
۴

دادگاه، دو پسر تنبل را از خانه مادرشان اخراج کرد

هر چیزی حدی دارد، حتی عشق مادر به فرزندانش، البته اگر مورد عجیب یک مادر ایتالیایی و ۲ فرزند میانسالش را درنظر نگیریم؛ ماجرا این است که یک مادر ۷۵ ساله ایتالیایی، به لطف حکم دادگاه موفق شده ۲ پسر ۴۰ و ۴۲ ساله‌اش را از خانه‌اش بیرون کند.
کد خبر: ۱۲۰۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶ 28 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین: این مادر که در شهر پاویتا در شمال ایتالیا زندگی می‌کند، از دست این دو پسر تنبل و تن‌پرور عاصی شده و گفته که آن‌ها مثل «انگل» زندگی می‌کنند و در هیچ‌کدام از امور خانه، از مسائل مالی گرفته تا تمیزکردن آن، هیچ کمکی به او نمی‌کنند و عملا سربارش هستند. این وضعیت چنان این خانم مسن را کلافه کرده که سرانجام تصمیم گرفته به دادگاه شکایت ببرد، و درنهایت هم به هدفش برسد و این دو «انگل» را از خانه اخراج کند.
قاضی این پرونده، به نفع این خانم که نامش ذکر نشده حکم داده و گفته است که «بامبوچیونی (بچه‌های گنده)» تا ۱۸ دسامبر فرصت دارند دست از سر مادرشان بردارند. قاضی گفته که این زن بیچاره، که از پدر این دو پسر جدا شده، تمام حقوق بازنشستگی خود را صرف خورد و خوراک و هزینه‌های خانه می‌کند و در تنگنای مالی شدیدی قرار دارد.
این دو مرد البته به‌راحتی زیر بار نمی‌رفتند و یک وکیل گرفته بودند که مادرشان را محکوم کنند و وکیل آن‌ها اینطور استدلال کرده بود که براساس قانون، والدین وظیفه دارند از کودکان خود مراقبت کنند. با این حال قاضی گفته است که هیچ جای قانون نیامده که والدین باید برخلاف میل خود، بچه‌های بزرگ خود را در خانه نگه دارند. او گفته که با توجه به اینکه هر دو فرزند این خانم بالای ۴۰ سال دارند، قانون شامل حال آن‌ها نمی‌شود.
این پرونده حسابی در ایتالیا سروصدا به‌پا کرده و مورد توجه عمومی قرار گرفته است. وکیل این دو مرد گفته که موکلانش هنوز تصمیم نگرفته‌اند که علیه این حکم فرجام‌خواهی کنند یا نه. پیش از این هم پرونده‌های مشابهی در ایتالیا بوده و در سال ۲۰۲۰ یک «مامونی» (در ایتالیا به پسر‌های بزرگی که همچنان با والدینشان زندگی می‌کنند) که به‌عنوان معلم پاره‌وقت فعالیت می‌کرد، از والدین خود به دادگاه شکایت برده و درخواست کرده بود که همچنان مورد حمایت مالی آن‌ها قرار بگیرد و سالانه ۲۰ هزار یورو دریافت کند.
به‌صورت میانگین، ایتالیایی‌ها در ۳۰ سالگی والدین خود را ترک می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
تو کشور عزیزمون ایران تا دلت بخواد از این انگلها داریم.
در ایران اگر به زور هم بچه ها را بیرون کنی ، بر می گردند و پدر و مادرشان را می کشند !
اخیرا در یک مورد در نزدیکی ما در تهران ، یک نوه 25 ساله پدر بزرگش را به همین دلیل سلاخی کرد !
متاسفانه در ايران هم اين مشكل هم هر روز دارد بيشتر مي شود و علت بسياري از اختلافات هم اين است و در اين باره بايد قانون صريحي وضع شود .
باید قانونی وضع گردد که بچه ها از بیست سالگی مجبور به ترک خانه شوند و ب ای خود زندگی مستقل تشکیل دهند ولی متاسفانه به علت هزینه های بالای اجاره و قیمت بسیار زیاد خانه این هم مشکل بزرگی هست. ولی بهترین قانون را غرب دارد که بچه ها در یک سنی باید به اجبار جدا شوند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست