بازدید 2285
۳

شبکه زمین‌خواریِ ۵۰۰ میلیاردی در سراوان متلاشی شد

اداره‌کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان، با همکاری دادگستری شهرستان سراوان، یک شبکه گسترده ارتشاء، اختلاس و زمین‌خواری را در سراوان شناسایی و متلاشی کرد.
کد خبر: ۱۲۰۱۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹ 28 October 2023

به گزارش «تابناک»، اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری برای برخورد با مفاسد کلان اقتصادی و اداری و جلوگیری از ایجاد شبکه‌های فساد و تبانی در سال «مهار تورم و رشد» تولید با همکاری دادگستری شهرستان سراوان اقدامات صیانتی و اطلاعاتی ویژه‌ای را برای شناسایی و برخورد با مفسدان اقتصادی و زمین خواران کلان در این شهرستان در دستور کار خود قرار داد.

در این راستا با عنایات خداوند متعال و تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری با هماهنگی مقامات قضائی و همراهی اعضای شورای تأمین، شناسایی یک شبکه گسترده ارتشاء و اختلاس و زمین خواری از اسفند ماه سال ۱۴۰۱ آغاز و طی چند ماه کار اطلاعاتی و جمع آوری ادله و مستندات قضائی، یک باند بزرگ اختلاس و زمین‌خواری در شهرستان سراوان مورد ضربه قرار گرفت.

پس از شناسایی اراضی دولتی و ملی تصرف شده در شهرستان سراوان با دستور مقام قضائی تاکنون بیش از ۶۵ هکتار از اراضی مذکور به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان از ید زمین خواران آزاد و به بیت المال برگردانده شد.

همچنین ۴ نفر از مدیران و زمین خواران بزرگ سراوان که این شبکه را که به صورت حرفه‌ای مدیریت می‌کردند نیز دستگیر و به دادسرای شهرستان سراوان معرفی شدند.

از شهروندان تقاضا می‌شود برای مبارزه با مفاسد کلان اقتصادی برای یاری رساندن به خادمان خود در وزارت اطلاعات هرگونه اخبار و گزارش در خصوص تخلفات و فساد اداری را با شماره تماس ۱۱۳ اعلام کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مازندران گیلان و گلستان را دریابید انجا که همه اش بیابان خداست کجا زمین ارزش خواریدن دارد؟
شبکه گسترده ارتشاء، اختلاس تو خود بورس ایرانه
مردی اونو بپوکون
سراوان مگر خبریه که زمینهاش ارزش پیدا کردن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست