بازدید 2110

خرید دستگاه لیزر و لاغری

کد خبر: ۱۲۰۰۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 25 October 2023

شرکت همدم طب نوین لیزر بیش از 8 سال است که در زمینه طراحی، تولید و خرید دستگاه لیزر و لاغری و حتی جوانساز فعالیت می کند.این شرکت مهندسی پزشکی علاوه بر تولید و خرید و فروش، تعمیرات تخصصی انواع دستگاه های لیزر و لاغری را نیز انجام می دهد.در سال هایی نه چندان دور این شرکت مهندسی پزشکی اقدام به تولید دستگاه لیزر غیرتماسی، لیزر دایود، دستگاه لاغری و دستگاه هایفو کرده است که در این مقاله قصد داریم با این محصولات تولید شده آشنا شوید.

دستگاه لیزرغیرتماسی OPTIMAX 

خرید دستگاه لیزر و لاغری

یکی از دستگاه هایی که امروزه و خصوصا بعد از فراگیر شدن ویروس کرونا طرفداران بسیاری را پیدا کرده و متخصصین و سرمایه گذاران زیبایی بسیار علاقه مند به خرید آن شدند، دستگاه لیزر غیرتماسی می باشد.

دستگاه های لیزر غیرتماسی در بین زیباجویان و متخصصین زیبایی که به الکساندرایت یا همان الکس مشهور می باشد در کشور آمریکا، ایتالیا،اسپانیا،آلمان و کره تولید می شود اما با توجه به تمام شدن قیمت واردات و بالا بودن هزینه های نگهداری و قطعات مصرفی، هزینه ای که برای خرید دستگاه های لیزر الکس می شود، مقرون به صرفه نمی باشد.

از اینرو همدم طب در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و کم کردن هزینه های خرید و نگهداری دستگاه لیزر الکساندرایت، اقدام به تولید دستگاه لیزر غیرتماسی و الکس اپتیمکس کرده است.دستگاه لیزر OPTIMAX دارای قابلیت های خوبی مانند خنک کنندگی ایرکولینگ و واتر کولینگ جهت از بین بردن درد و سوزش لیزر موی زائد، عدم تماس با پوست یا همان NON CONTACT، توان 2800 وات، سری های هندپیس قابل تعویض و عدم استفاده از ژل می باشد.

در هندپیس OPTIMAX از طراحی ارگونومیک استفاده شده تا اپراتور دستگاه لیزر براحتی بتواند با آن کار کند. همچنین در طراحی هندپیس لیزر غیرتماسی اپتیمکس از بازوهای فنری استفاده شده تا اپراتور بدون هیچگونه وزنی بتواند، فعالیت نماید.

از دیگر ویژگی های لیزر الکس اپتیمکس می توان به چرخش 180 درجه ای صفحه نمایش و مانیتور دستگاه، تغییر فرکانس 1 الی 15 هرتز، هزینه نگهداری بسیار کم و امکان استفاده مداوم و طولانی مدت در طول روز اشاره کرد.اگر قصد خرید یک دستگاه لیزر موهای زائد غیرتماسی به صورت اقساطی و پشتیبانی 12 ماهه برخوردار شوید، لیزر غیرتماسی اپتیمکس را به شما پیشنهاد می دهیم.

دستگاه لیزر3 طول موج پارادایس

یکی دیگر از محصولات زیبایی شرکت همدم طب، لیزر 3 طول موج پارادایس است.دستگاه لیزر موهای زائد PARADISE در دسته دایود قرار دارد و مجهز به 3 طول موج الکس، دایود و اندیاگ است.کریستال استفاده شده در لیزر پارادایس از نوع SAPPHIRE می باشد که یکی از بهترین کریستال های تولید شده در دنیا است که انتقال گرما نداشته و تضعیف را به خوبی انجام می دهد.

لیزر پارادایس در رده های میانی محصولات لیزر قرار دارد و برای افرادی که قصد خریداری لیزر برای کلینیک زیبایی و مرکز لیزر خود را دارند، بسیار مناسب می باشد.قابلیت نفوذ به عمق های مختلف پوست و تاثیر روی انواع مو و مناسب بودن برای انواع پوست و همچنین کارکرد بی وقفه، افزایش طول عمر لیزر بار به دلیل وجود سیستم کولینگ کمپرسوری داخلی و امکان سفارش محصول در توان های 600 وات، 800 وات و 1200 وات از ویژگی های بارز لیزر دایود 3 طول موج پارادایس به حساب می آید.

اگر قصد خرید اقساطی دستگاه لیزر دایود 3 طول موج برای مطب پوست و مو و مرکز لیزر خود دارید، پیشنهاد می کنیم محصول پارادایس را مشاهده نمائید.

غول لاغری و چربی سوزی ایران (التیمو)

خرید دستگاه لیزر و لاغری

همدم طب در راستای طراحی و تولید دستگاه های لاغری نیز اقدام به تولید دستگاه التیمو نموده است.التیمو یک دستگاه چند منظوره لاغری و تناسب اندام به حساب می آید و تمامی تکنیک های روز دنیا و مورد تائید FDA آمریکا را نیز در خود جای داده است.التیمو دارای هندپیس های آر اف، کویتیشن  و کرایو است و از یک هندپیس مخصوص از بین بردن غبغب نیز برخوردار می باشد.

هندپیس های طراحی شده در دستگاه التیمو 360 درجه ای هستند که از هندپیس های 180 درجه ای راندمان بالاتری را دارا می باشند.همچنین بر روی هندپیس های کرایو، منوی تنظیمات لمسی قرار گرفته که کار را برای اپراتور دستگاه لاغری بسیار راحت می سازد.

چیلر کمپرسور داخلی (سیستم خنک کنندگی پایدار)، کاهش سایز در اولین جلسه، ارائه سه شیوه گرم و سرد و امواج التراسوند در از بین بردن چربی و ایجاد سرمای منفی 10 درجه سانتی گراد در کرایو از دیگر ویژگی ها و مزایای این دستگاه غول لاغری ایران می باشد.اگر به دنبال خرید دستگاه لاغری ایده آل و باکیفیت برای کلینیک زیبایی و مراکز تناسب اندام هستید و تمایل داشته باشید غول لاغری و چربی سوزی را تامین کنید، خرید دستگاه لاغری التیمو را به شما پیشنهاد می دهیم.

دستگاه عضله ساز وEMS تنینو

خرید دستگاه لیزر و لاغری

تکنیک جدیدی در دنیا ابداع شده که با ایجاد میدان الکترومغناطیسی اقدام به چربی سوزی و لاغری و منقبض کردن عضلات می کند که از آن به EMS یاد می شود.دستگاه ای ام اسی که در ایران و در بازار ورزشی و تندرستی دیده می شود از یک جلیقه تنها تشکیل شده است اما دستگاه EMS که همدم طب نوین لیزرتولید کرده است، یک دستگاه همه فن حریف به حساب می آید و برای تمامی قسمت های مختلف بدن بسیار کاربردی است.

EMS تنینو دارای 4 هندپیس عضله ساز تشکیل شده که به بهبود ساختار عضلات به همراه کاهش وزن، ساخت اندام قوی و متناسب و جلوگیری از روند پیری و حفظ جوانی کمک شایانی می کند.

ویژگی های دیگری که با خرید دستگاه EMS باشگاهی و لاغری ایرانی تنینو در باشگاه ورزشی و مرکز تناسب اندام خود می توانید ایجاد کنید:

  • کاهش درد مزمن عضلات و مفاصل
  • کمک به گردش خون
  • 30 درصد چربی سوزی
  • 70 درصد عضله سازی
  • 30 دقیقه استفاده معادل 3 ساعت و 30 دقیقه ورزش مداوم عضلانی

دستگاه هایفو پنج بعدی DEEP

یکی از دستگاه هایی که کلینیک های زیبایی و حتی زیباجویان جهت جوانسازی صورت و بدن بسیار طرفدار دارد، دستگاه هایفوتراپی است.دستگاه های هایفو در دنیا ویژگی های بسیاری همچون از بین بردن چین و چروک، از بین بردن لک ، درمان خط خنده و از بین بردن غبغب را دارا می باشد.

همدم طب در راستای تولید تجهیزات پزشکی  و جوانساز، اقدام به تولید دستگاه هایفو 5 بعدی DEEP نموده است که جهت جوانسازی صورت و بدن و ژنیتال به کار برده می شود.کارتریج های استفاده شده در هایفو DEEP 20 هزار شاتی است که در لایه های سطحی، میانی و عمیق براحتی نفوذ می کند.علاوه بر این دارای کارتریج مخصوص بدن نیز می باشد و یک هندپیس ویژه جهت واژینال طراحی شده است.درمان بی اختیاری ادرار نیز یکی دیگر از مزایا و کاربردهای عالی هایفو جوانساز DEEP است.نهایتا اینکه قیمت دستگاه هایفو در مقابل کاربردهای این دستگاه، بسیار ناچیز است.

سخن آخر

مجموعه همدم طب یک شرکت معتبر مهندسی پزشکی در حوزه زیبایی است که علاوه بر موارد فوق، دستگاه های متنوع دیگری نیز طراحی کرده است که جهت اطلاع از قیمت دستگاه لیزر ، قیمت دستگاه لاغری و جوانساز، پیشنهاد می کنیم به وب سایت همدم طب مراجعه کنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی