بازدید 4400
۴

جدیدترین سورپرایز عربستان بعد از رونالدو و نیمار

عربستان سعودی یک گام بزرگ دیگر در راستای جهانی شدن ورزش و اقتصاد خود برداشت.
کد خبر: ۱۲۰۰۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰ 25 October 2023

به گزارش تابناک، این رقابت که بزرگترین رویداد جهانی در نوع خود است، به عنوان پلتفرمی عمل خواهد کرد که از بخش بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیکی پشتیبانی می‌کند و موقعیت عربستان سعودی را به عنوان قطب ورزش‌های الکترونیکی بین‌المللی تثبیت می‌کند.

انتظار می‌رود راه اندازی این مسابقات اهداف پیش بینی شده در استراتژی ملی بازی و ورزش‌های عربستان سعودی را محقق کند. هدف این استراتژی افزایش سهم این بخش در تولید ناخالص داخلی پادشاهی به میزان بیش از ۵۰ میلیارد ریال سعودی (۱۳.۳ میلیارد دلار) تا سال ۲۰۳۰ و ایجاد ۳۹۰۰۰ فرصت شغلی جدید است.

ولیعهد عربستان همچنین از تأسیس کارگروهی به نام جام جهانی اسپورت، یک سازمان غیرانتفاعی برای افزایش همکاری بین ذینفعان ورزش‌های الکترونیکی خبر داد. در بیانیه مطبوعاتی آمده است که این تحولات در جریان "کنفرانس جدید جهانی ورزش" در پایتخت عربستان سعودی اعلام شد.

ولیعهد عربستان گفت: "این جام جهانی گام بعدی در عربستان سعودی برای تبدیل شدن به قطب برتر جهانی بازی و ورزش‌های الکترونیکی است که تجربه‌ای بی‌نظیر از ورزش‌های الکترونیکی را ارائه می‌دهد که مرز‌های صنعت را جابجا می‌کند. "

توسعه بخش ورزش‌های الکترونیکی برای عربستان سعودی بسیار حیاتی است، زیرا این پادشاهی به طور پیوسته در حال تنوع بخشیدن به اقتصاد خود مطابق با اهداف ذکر شده در چشم انداز ۲۰۳۰ است.

جام جهانی Esports دارای چندین بازی محبوب در ژانر‌های مختلف خواهد بود و این مسابقات همچنین دارای بزرگترین جوایز است که تا به حال در تاریخ ورزش‌های الکترونیکی به برندگان اهدا شده است. علاوه بر این، این رویداد با مجموعه‌ای متنوع از فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها برای افرادی که از مسابقات بازدید می‌کنند تکمیل می‌شود.

منبع: ورزش سه

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
تشابه زیادی بین جریان کره جنوبی و کره شمالی و راهی که انتخاب کردن از یک طرف و عربستان و ایران از طرف دیگه دیده میشه
مدیران آنجا دنبال توسعه و پیشرفت هستند و مدیران ما دنبال پُر کردن جیب خودشون و آقازاده‌هاشون و یه کمی هم دور و وری‌های خودشون!!!
کم کم دارین خیلی از عربستان عقب می افتیم ... ایران هوشمندترین جوانان و همچین غنی ترین معادن را دارد... فقط نیاز به مدیریت قوی و قوانین شفاف دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
دارد غلط است. داشت صحیح است.
فرصت ها همیشه منتظر نمی مانند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست