بازدید 4456
۲

حمله با اره به همسایه توسط بازیکن سابق تیم ملی

ینس لمان، بازیکن سابق تیم ملی آلمان، باید در دادگاه به دو اتهام جدی پاسخ بدهد.
کد خبر: ۱۲۰۰۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰ 24 October 2023

به گزارش تابناک، ینس لمان، دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال آلمان، با چالش جدی مواجه شده و باید در دادگاه حاضر شود. دادگاه منطقه اشترنبرگ اتهامات دفتر دادستان عمومی مونیخ را تأیید کرده و لمان برای دفاع از اتهامات علیه خود باید به دادگاه برود.

قاضی فرانتس فون هونولتشتاین، سخنگوی دادگاه اشترنبرگ، در این مورد به بیلد گفت:"قاضی جنایی مسئول در دادگاه منطقه اشترنبرگ کیفرخواست دفتر دادستان عمومی مونیخ در تاریخ 22 مارس را تایید کرد. این کیفرخواست علیه یکی از اعضای سابق تیم ملی فوتبال آلمان در خسارت به اموال و موارد دیگر بدون هیچ تغییری در جلسه اصلی پذیرفته شد و پرونده اصلی آغاز شد."

تاریخ اصلی این جلسه دادگاه که لمان باید در آن حضور پیدا کند ساعت 10 صبح روز جمعه 17 دسامبر است و این جلسه روز جمعه، 22 دسامبر ساعت 10 ادامه پیدا خواهد کرد. در مجموع 12 شاهد به دادگاه دعوت شده‌اند.

ینس لمان در دو مورد متهم به خسارت مالی، توهین و کلاهبرداری است. به گفته پلیس، لمان در پایان جولای 2022 با اره برقی به گاراژ همسایه خود رفت و یک سکوی فلزی را خراب کرد زیرا دید او از دریاچه اشترنبرگ را خراب کرده بود!

مدت کوتاهی پس از آن، دفتر دادستانی مونیخ  تحقیقاتی را درباره دروازه‌بان سابق تیم ملی آلمان به دلیل آسیب به اموال شخصی آغاز کرد.

ماجرای اره برقی و دریاچه اشترنبرگ

لمان در جریان این خرابکاری توسط دوربین مداربسته فیلمبرداری شد. ظاهراً برای اینکه شناسایی نشود، او کابل دوربین مداربسته را جدا کرده بود. اما دوربین همچنان با باتری کار می‌کرد و پخش زنده این صحنه را برای صاحب گاراژ ارسال کرد! او بلافاصله به پلیس زنگ زد تا این اقدام را گزارش دهد.

لمان همچنین باید در دادگاه به دلیل کلاهبرداری هم پاسخ دهد. گفته می‌شود در ژانویه 2021 و سپتامبر 2022، لمان خودروی سواری پورشه خود را بدون پرداخت پول از پارکینگ فرودگاه خارج کرد.

درواقع رقمی که او باید پرداخت می‌کرد تنها 300 یورو بود! او همچنین پورشه هیبریدی خود را با یک پمپ الکتریکی واقع در پارکینگ شارژ می‌کرد.

گفته می‌شود لمان به یکی از کارمندان پارکینگ گفته بود که هزینه‌های دستگاه را پرداخت می‌کند و پس از جلب رضایت او کلید را برداشته و از فرودگاه خارج شده است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مغز براندازان هم اکنون
عوضش امنیت داریم

اِ ببخشید آلمانه
بنویس بازیکن تیم ملی آلمان! چرا خواننده را سرکار میذاری؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست