بازدید 5361

سارق اره برقی در مترو به دام افتاد

کد خبر: ۱۰۷۳۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸ 30 August 2021

دزد سابقه‌دار که یک دستگاه اره برقی را از صندوق عقب یک خودرو سرقت کرده بود، قبل از اینکه مالک دستگاه متوجه سرقت شود، از سوی پلیس مترو دستگیر شد.

به گزارش ایران، روز گذشته مأموران پلیس در ایستگاه متروی امام خمینی(ره) به مردی که کیسه بزرگی را حمل می‌کرد مشکوک شدند و مأموران پس از بررسی کیسه در آن با یک اره عمودبر مواجه شدند.

سرهنگ سعید عطاءاللهی، رئیس پلیس متروی تهران بزرگ در توضیح این خبر بیان داشت: مرد مدعی بود که اره را از محله مولوی خریده است اما چون رفتار او مشکوک به نظر می‌رسید، بررسی‌ها در این باره ادامه یافت و مأموران پلیس با بررسی سوابق این مرد پی بردند که او از مجرمان سابقه‌داری است که پیش از این بارها به اتهام سرقت دستگیر شده است؛ بنابراین ممکن بود اره عمودبر هم سرقتی باشد.

در همین حال مأموران در بازرسی بدنی وی یک فاکتور

مربوط به اره کشف کردند که روی آن نام خریدار به چشم نمی‌خورد اما مهر ابزارفروشی وجود داشت. به همین دلیل آنها با فروشنده تماس گرفتند. مدیر ابزارفروشی گفت خریدار چند روز قبل اره برقی را خریده و پول آن را نیز از طریق دستگاه پوز پرداخت کرده است.

سرهنگ عطاءاللهی اشاره کرد: مأموران که تلاش داشتند صاحب اصلی اره را پیدا کنند در ادامه با استفاده از شماره کارت خریدار توانستند شماره تلفن او را پیدا کنند. خریدار مدعی شد که اره متعلق به او است اما سرقت نشده است.

او گفت چون اره مشکل داشت، قرار بود آن را به نمایندگی ببرد و اره را در صندوق عقب خودرواش قرار داده و ماشینش را در منطقه گلابدره در حوالی تجریش پارک کرده بود و گمان می‌کرد اره هنوز سر جایش است اما وقتی خودش را به خودرو رساند، فهمید به ماشینش دستبرد زده شده و وسایل داخل صندوق عقب سرقت شده است.

رئیس پلیس متروی پایتخت با اعلام جزئیات این پرونده گفت: با تأیید سرقتی بودن اره متهم برای انجام تحقیقات به کلانتری 122 دربند تحویل داده شد و تحقیقات برای کشف سایر جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست