بازدید 2006
۱

دود آتش سوزی هورالعظیم در اهواز

از بعد از ظهر روز گذشته (یکم آبان) بخش عراقی تالاب هورالعظیم دچار آتش سوزی شد که منجر به انتشار دود در شهرهای هویزه و دشت آزادگان شد و دود این حریق صبح امروز به اهواز رسیده است.
کد خبر: ۱۲۰۰۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ 24 October 2023

به گزارش تابناک، معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با اشاره به انتشار مجدد دود حریق هورالعظیم در اهواز از قرار گرفتن هوای این شهر در وضعیت اضطرار خبر داد.
 
فرهاد قلی نژاد با اشاره به وضعیت آلودگی هوای اهواز اظهار کرد: در پی انتشار دود آتش‌سوزی بخش عراقی تالاب هورالعظیم، هوای اهواز دچار آلودگی شده است.
 
وی افزود: از بعد از ظهر روز گذشته (یکم آبان) بخش عراقی تالاب هورالعظیم دچار آتش سوزی شد که منجر به انتشار دود در شهرهای هویزه و دشت آزادگان شد و دود این حریق صبح امروز به اهواز رسیده است.
 
معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان با بیان اینکه باید تصاویر ماهواره ای در مورد آخرین وضعیت آتش سوزی در این بخش بررسی شود، گفت: هنوز نمی‌دانیم آتش مهار شده است یا نه اما اگر آتش خاموش هم شود تا چند ساعت دیگر هم انتشار دود ادامه خواهد داشت.
 
قلی نژاد در خصوص وضعیت آلودگی اهواز، عنوان کرد: در حال حاضر اهواز در حالت اضطراری قرار دارد و مقرر شده است تا ساعت ۱۰ مجددا بررسی ها انجام شود و در صورت تداوم این وضعیت، در کمیته اضطرار آلودگی هوا در بحث فعالیت‌ها تصمیم گیری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
براساس اعلام بخش رایزنی بازرگانی سفارت عراق در تهران، دولت این کشور در راستای حمایت از تولیدات داخلی خود، ورود برخی محصولات کشاورزی مانند گوجه فرنگی، خیار و هندوانه را به این کشور به طور موقت ممنوع اعلام کرده است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی