بازدید 3833

حمله خرس قهوه‌ای به ۳ نفر در آذربایجان شرقی

بر اساس گزارش واصله از پاسگاه نیروی انتظامی ترکمانچای مبنی بر حمله خرس قهوه‌ای مهاجم به سه نفر شامل ۲ زن و یک مرد از اهالی روستای یالقوز آغاج از توابع بخش ترکمانچای این شهرستان در دامنه‌های بزقوش، ماموران یگان حفاظت محیط زیست میانه سریع مجروحان را به بیمارستان برکت این شهرستان انتقال داده و اکنون تحت مداوا و درمان هستند.
کد خبر: ۱۲۰۰۱۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹ 22 October 2023

به گزارش تابناک، رئیس اداره محیط زیست شهرستان میانه آذربایجان شرقی از حمله خرس به ۳ نفر از اهالی روستای یالقوز آغاج میانه و زخمی شدن آن‌ها خبر داد.
 
 حیدر علی امیرزاده روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: بر اساس گزارش واصله از پاسگاه نیروی انتظامی ترکمانچای مبنی بر حمله خرس قهوه‌ای مهاجم به سه نفر شامل ۲ زن و یک مرد از اهالی روستای یالقوز آغاج از توابع بخش ترکمانچای این شهرستان در دامنه‌های بزقوش، ماموران یگان حفاظت محیط زیست میانه سریع مجروحان را به بیمارستان برکت این شهرستان انتقال داده و اکنون تحت مداوا و درمان هستند.
 
وی ادامه داد: مصدومان از ناحیه سینه و دست و پا زخمی هستند که یک نفر از آن‌ها پس از مداوا از بیمارستان مرخص، ولی ۲ نفر دیگر هنوز زیر درمان قرار دارند.
 
امیرزاده با اشاره به اینکه منطقه بزقوش زیستگاه خرس قهوه‌ای بوده و پراکنش خرس در این منطقه زیاد است، افزود: اتفاقات و آسیب دیدن انسان در مواجه با خرس، مواجه ناگهانی است که موجب واکنش خرس می‌شود توصیه می‌کنیم اهالی در زمان‌های خلوت از حضور در این مناطق پرهیز کنند.
 
وی ادامه داد: شهروندان در صورت مواجهه با این گونه حیوانات آرامش خود را حفظ کرده به هیچ وجه حالت تهاجمی نگیرند تا خرس از آن‌ها احساس ترس نکند، چون که تمام حملات به دلیل احساس ترس حیوان بوجود می‌آید.
 
امیرزاده اضافه کرد: اکنون خرس مهاجم متواری شده و حال عمومی مصدومان نیز خوب بوده و تحت مراقبت هستند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی