بازدید 2479

رئیسی: زیارت برای مردم تسهیل و کم هزینه شود

رئیس جمهور بیان اینکه سفر آسان، ارزان و دلنشین سه رکن مهم برنامه‌های زیارتی است، از دستگاه‌های متولی خواست، با برداشتن موانع از پیش روی مردم، برای کم‌هزینه کردن زیارت برنامه‌ریزی کنند.
کد خبر: ۱۱۹۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۰ 22 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی عصر دیروز در سومین جلسه شورای‌عالی حج در دولت سیزدهم با تاکید بر ضرورت تلاش همه بخش‌های دست‌اندرکار حج و زیارت برای تسهیل زیارت زائران ایرانی، مردمی‌سازی عملیات زیارت را مهم‌ترین ماموریت دستگاه‌های مسئول خواند و گفت: فراهم شدن زمینه زیارت همراه با معرفت از جمله اهدافی است که جهت و سمت و سوی فعالیت دستگاه‌های مرتبط را تعیین می‌کند.

رئیس جمهور در این جلسه هدایت، نظارت و حمایت را وظیفه اصلی دستگاه‌های متولی حج و زیارت عنوان کرد و بر ضرورت فعال کردن ظرفیت‌های مردمی در عملیات زیارت تاکید کرد.

رئیسی با بیان اینکه سفر آسان، ارزان و دلنشین سه رکن مهم برنامه‌های زیارتی است، از دستگاه‌های متولی خواست، با برداشتن موانع از پیش روی مردم، برای کم‌هزینه کردن زیارت برنامه‌ریزی کنند.

رئیس جمهور با اشاره به جلوه‌های سیاسی و اجتماعی زیارت در کنار اثرات معنوی آن، دیپلماسی زیارت را یکی از راه‌های تعمیق ارتباط با سایر کشور‌های اسلامی خواند و افزود: نمایش وحدت مسلمین و خلق تصاویری از شکوه و عظمت اسلام، آورده بزرگی است که با هیچ رویداد دیگری قابل مقایسه نیست.

در ابتدای این جلسه نماینده ولی فقیه و رئیس بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان حج و زیارت گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های آتی در حوزه حج و زیارت بیان کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲۱
احسنت! چکار مشکلات لاینحلی مانند مسکن و آب و غیرو ذالک هستی.
آدم باید فقط هرچی تخصصشه انجام بده.
زندگی چطور!!!!!؟؟؟؟
رییس جمهور انقلابی جناب آقای دکتر سید ابراهیم رییس الساداتی:
زندگی کی برای ما ارزان و کم هزینه میشود؟؟؟؟؟
جناب رییسی کجا زندگی میکنی در کدام دنیا زندگی میکنی از قدیم گفتن آدم گرسنه دین و ایمان نداره مشکل معیشت رو حل کن مردم نیازی به هزینه کم شدن زیارت ندارن رفتن زیارت حل میشه خود مردم میرن نیازی بک کمک شما برای رفتن زیارت ندارن
کاش دستور ارزان شدن روغن را هم صادر می کردد ...
،موانع که بلیط هواپیما و هتل هست دقیقا مسئولین میخواهند اینها رو چجوری ارزان کنند؟ مگه با دستور هست؟
کشور اگر بدست پزشکان اداره شود وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور و مردم خراب می شود ولی پزشکان یکه تاز می شوند. اگر توسط مهندسان اداره شود باز هم وضعیت سیاسی و اقتصادی کشور و مردم خراب می شود ولی مهندسان یکه تاز می شوند . کشور اگر توسط روحانیون اداره شود مانند وضعیت فعلی می شود!
هر کشور باید توسط سیاستمدار و تحصیل کرده ی علوم سیاسی و اجتماعی اداره شود تا هر قشر درجای خود بهترین بازدهی را برای خدمات رسانی به مردم داشته باشند.
زیارت کجا شابدالعظیم؟
"با برداشتن موانع از پیش روی مردم" کاش فقط دغدغه ما زیارت بود آقای رئیسی.
با این رویه ای که ایشان دارند، احتمالا اگر یک فوتبالیست رئیس جمهور می شد، همه را فوتبالیست، اگر یک شناگر رئیس جمهور می شد، همه مدارس و دانشگاه ها و مجتمع های مسکونی استخردار و اگر یک سنگنورد رئیس جمهور می شد، یکی از دیوارهای همه مدارس و ادارات و ساختمانهای بلند دیوار سنگنوردی نصب می کردند.
بلیط مترو شابدالعظیم نصف میخواد کنه نه؟:) شایدم الان بلیط هواپیمای تهران غزه همه برن فیض شهادت
زیارت نوعی تفریح محسوب می شود. تفریح زمانی است که حداقل های زندگی فرد تامین شده باشد. شما اول رفاه نسبی (قدرت خرید) را فراهم کن بعدش به زیارت مردم برس
مشکل مردم زیارت نیست ازدواج و مسکن است
حاجی اول به معیشت مردم برس بعد به فکر زیارتشون باش
سفره ها را خالی تر کردی آقا. شکم خالی دین و ایمان باقی نخواهد گذاشت. مگر مردم فقط از فرصت و تسهیلات اربعین استفاده کنند که سفری بروند.
یه سفر خارجی - اربعین- که فعلا مجانی هست . کلی هم فرح بخشه
شما همه چیز را ارزان کردی به جز زیارت که اون هم داره حل میشه. دم یک چنین رییس جمهوری گرم!!!
ایشان به جای ریاست جمهوری به عنوان رییس سازمان خج و زیارت انتخاب می شد شاید کارآیی بیشتری داشت .
چشم از فردا انجام می شود
.... خوب چیزیه
اقای رییسی واقعا شما کجا داری سیر میکنی؟ زندگی معمولیمونو داریم با چنگ و دندون جلو میبیریم. شما لطف کن قیمتهارو برای مدتی ثابت نگه دار بتونیم نفس بکشیم زیارت پیشکش
تو برو اول مشکل دلار را حل کن که از 1000 تومان رساندید به 50000 تومان ، قطعا همه مشکلات ملت حل میشود
جناب رییس جمهور در شهرهای زیارتی سه روز اقامت بدون در نظر گرفتن هزینه غذا و در یک مکان اقامتی درجه سه بیش از ۱۰ میلیون هزینه داره. این قسمت حل بشه نصف مشکلاتش حله
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست