بازدید 4107

آمریکا هشدار سفر به «تمام مناطق جهان» صادر کرد

وزارت خارجه آمریکا با اشاره به افزایش تهدید به خشونت و افزایش تنش‌ها در نقاط مختلفی یک هشدار احتیاطی برای سفر به همه نقاط دنیا صادر کرد. 
کد خبر: ۱۱۹۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴ 19 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس,  وزارت خارجه آمریکا با اشاره به افزایش تهدید به خشونت و افزایش تنش‌ها در نقاط مختلفی یک هشدار احتیاطی برای سفر به همه نقاط دنیا صادر کرد.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا از شهروندان خواسته شده به دلیل افزایش خشونت و تنش در نقاط مختلف در سراسر جهان بیشترین احتیاط را در سفرها انجام دهند.

در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: «وزارت خارجه یک هشدار امنیتی احتیاطی در سراسر دنیا برای شهروندان آمریکا در خارج از کشور صادر می‌کند و از آنها می‌خواهد به دلیل احتمال خشونت و افزایش تنش‌ها در نقاط مختلف دنیا احتیاط بیشتری انجام دهند.»

در این بیانیه آمده است به دلیل افزایش تنش در نقاط مختلف در سراسر دنیا و افزایش احتمال وقوع حملات تروریستی، تظاهرات‌ها یا اقدامات خشن علیه شهروندان آمریکا وزارت خارجه به شهروندان در خارج از کشور توصیه می‌کند احتیاط بیشتری کنند. 

این اعلانیه در شرایطی صادر شده که احساسات ضدآمریکایی در نقاط مختلف دنیا به دلیل حمایت‌های بی‌دریغ دولت این کشور از جنایت‌های رژیم اسرائیل شدت گرفته است. 

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در سفر روز گذشته خود به فلسطین اشغالی گفت: «همه دنیا بدانند ما از اسرائیل حمایت می‌کنیم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی