بازدید 7152

پشت کردن حاضران به سخنرانی سفیر آمریکا در ژنو

افراد حاضر در یک نشست حقوق‌بشری در ژنو به نشانه اعتراض از حمایت تمام قد واشنگتن از جنایات رژیم صهیونیستی، هنگام سخنرانی سفیر این کشور به او پشت کردند.
کد خبر: ۱۱۹۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۴ 18 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، معترضان به سیاست‌های کاخ سفید امروز چهارشنبه در جریان برگزاری جلسه کمیته حقوق بشر ژنو، برای بررسی گزارش دوره‌ای ایالات متحده آمریکا در اجرای میثاق حقوق مدنی و سیاسی هنگام سخنرانی سفیر آمریکا، در اقدامی نمادین و اعتراضی به صورت ایستاده به او پشت کردند و اینگونه اعتراض خود را نسبت به حمایت های آمریکا از اسرائیل در روزهای گذشته اعلام کردند.

این حرکت درحالی صورت می‌گیرد که آمریکا در بین کشورهای جهان بیشترین کمک های تسلیحاتی را به رژیم صهیونیستی داشته و به شکل مستقیم در کنار این رژیم مسئول کشتار مردم بی دفاع فلسطین است.

جنایات صهیونیست ها در غزه در حالی وارد دوازدهمین روز خود شده که دیشب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد؛ جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

حمله به بیمارستان المعمدانی غزه که بیش از ۱۰۰۰ نفر را به مسلخ مرگ برد، حتی صدای حامیان جنایتکاران صهیونیست از این توحش سران تل آویو را بلند کرد و سران برخی از کشورهای غربی در واکنش به این اقدام اشک تمساح ریختند.

درحالی که کشورهای در حال جنگ معمولا به حداقل های قوانین بین المللی از جمله مصون بودن بیمارستان ها و مراکز درمانی از حمله، پایبند هستند اما رژیم اسراییل به هیچ قانونی پایبند نیست و در پی واکنش جامعه جامعه جهانی می خواهد مسوولیت این حمله را از خود سلب کند.

شمار شهدای فلسطینی بنابر اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تا این ساعت سه هزار و ۳۰۰ نفر و شمار مجروحان نیز به حدود ۱۱ هزار نفر رسیده است که اکثر آنها را زنان و کودکان تشکیل می دهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷
باز معرفت و انسانیت اینها شرف داره به بسیاری از باصطلاح سلبریتی های وطنفروش مملکت خودمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
اینا مسخ شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
قربون شرافتشون
دمشون گرم
جنگ اوکراین اولین ضربه به وجهه آمریکا بود ؛ جنگ حماس هم تیر خلاص به دنیای تک قطبی
تو این عکس که چیزی معلوم نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
کسی که خودش به خواب زده را نمیشه بیدار کرد مسخ شد بدبخت
مدعی حقوق بشر!! با چه شعارهایی امریکا تاسیس شد. چه زود همه شعارهای اولیه رو فراموش می کنند
این جنایات تمام نمیشه مگر اینکه پرده های دروغ و فریب کنار بره و درک و آگاهی انسان ها بالاتر بره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
دقیقا ، بنده خودم خیلی از کدخدا منشی امریکا در دنیا دفاع میکردم ولی وقتی می بینیم که امریکا شده آتش بیار این جنگ در برابر کودکان و آتش بس رو هم وتو میکنه ، فهمیدم که این جماعت قلبا از خاور میانه ای ها متنفر هستند و حقوق بشر رو هم ابزاری کردن برای کوفتن دولت هایی که تسلیم اراده اونها نمیشن
مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل . درود بر مقاومت .
پس معلوم می شود که برخلاف ادعای مسئولین ایرانی، همه کشورها نوکر آمریکا نیستند. حالا اگر اینها در مقابل مقامات ایران چنین کاری انجام بدهند می شوند نوکر آمریکا!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
مقاما ت ایرانی هیچ وقا نگفتند همه نوکر آمریکا هستند اگر یک کشور کاری کرد که فقط آمریکا سود برد میشود گفت که او همسو با منافع آ»ریکاست
امیداپرم ظاهر سازی نباشه!!!
جنایت جنگی وکشتاربسیاروحشیانه رژیم صهیونیستی وحمایت تمام قدامریکای واقعا برای انسانیت وبشریت قابل قبول نیست وعلت این رفتاردرست حاضرین برای اعتراض به جنایت کاملا منطقی میباشدوجامعه بشری وملتها وتمام نهادهای جهانی فقط به بیانیه ورفتاراعتراضی اکتفا نکنندوبه دنبال اقدام عملی برای عدم تکرارچنین جنایتهای جنگی وضدبشریت باشند.
باید سالن و ترک می کردند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست