بازدید 2740
۱

گروگانگیری مسلحانه در زاهدان ناکام ماند

طرح گروگانگیری مسلحانه در شهرستان بمپور از توابع زاهدان با شکست مواجه شد.
کد خبر: ۱۱۹۹۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸ 18 October 2023

به گزارش تابناک، فارس نوشت: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با سرعت عمل کارآگاهان پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت گروگان‌ها از اسارت آزاد شدند و عامل اصلی گروگانگیری که قصد اخاذی یک و نیم میلیارد تومان داشت شناسایی و طی یک عملیات پلیسی در شهرستان بمپور دستگیر شد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی مراجعه حضوری فردی به کلانتری شهرستان بمپور که خبر وقوع یک فقره گروگانگیری در محور بمپور را گزارش کرد، با توجه به حساسیت موضوع با تشکیل تیم مجرب از کارآگاهان پلیس بررسی به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کارآگاهان پلیس فوراً به محل اعزام شدند و مشاهده کردند که کامیون‌ها در محور بمپور به سمت دلگان کنار جاده پارک شده و رانندگان توسط افرادی مسلح و ناشناس با تهدید سلاح ربوده شده‌اند و آدم‌ربایان طی تماس تلفنی از مالک خودور‌ها درخواست وجه نقد به مبلغ یک و نیم میلیارد تومان را داشته‌اند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم‌ربایان با انگیزه مالی اقدام به ربایش رانندگان ترانزیتی کرده‌اند که تیم رسیدگی‌کننده جهت شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام شرارت‌آمیز اقدام کردند.

سردار جلیلیان با بیان اینکه کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات هوشمندانه گروگان‌ها را در کمتر از ۴۸ ساعت بدون تلفات از اسارت آزاد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه طی یک عملیات پلیسی عامل اصلی گروگانگیری در مخفیگاهش در شهرستان ایرانشهر دستگیر شد و تلاش برای دستگیری سایر همدستان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بمپور از توابع شهرستان ایرانشهر ودر بلوچستان است ونه از توابع زاهدان !!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی