بازدید 2316

ابهام بزرگ درباره ورزشگاه میزبان دربی ۱۰۲

صحبت‌های مطرح شده درباره میزبانی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاهی جز آزادی تهران، ابهام‌ها درباره محل برگزاری دربی را افزایش داده است.
کد خبر: ۱۱۹۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳ 18 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، وضعیت چمن ورزشگاه آزادی و نیاز آن به ترمیم و بازسازی اساسی باعث شده تا موضوع کوچ استقلال و پرسپولیس به صورت موقتی از این ورزشگاه بر سر زبان ها بیفتد.

در این خصوص باشگاه استقلال رایزنی هایی را برای میزبانی از حریفان خود در مشهد یا جزیره کیش انجام داده و دیروز هم علی خطیر مدیرعامل باشگاه به جزیره مرجانی جنوب ایران رفت تا امکانات ورزشی کیش را مورد بررسی قرار بدهد. همچنین پرسپولیسی ها اگرچه با خروج بازی های خانگی خود از تهران مخالفند، اما ورزشگاه شهید کاظمی که محل برگزاری تمرینات آنها در پایتخت است را به سازمان لیگ معرفی کردند و نماینده کمیته مسابقات هم از شرایط آن بازدید به عمل آورد.

در چنین شرایطی گفته می شود که احتمال برگزاری دیدارهای استقلال و پرسپولیس از چند هفته دیگر در ورزشگاهی غیر از آزادی تهران وجود دارد.

موضوعی که درباره آن ابهام وجود دارد، محل برگزاری دربی تهران است؛ مسابقه شماره ۱۰۲ استقلال و پرسپولیس باید در هفته پنجم برگزار می‌شد اما با نظر سازمان لیگ و به خاطر مسابقات ملی و آسیایی به تعویق افتاد. حالا سازمان لیگ در برنامه جدید روز ۲۳ آذرماه را به عنوان زمان جدید دربی مشخص کرده است.

در برنامه سازمان لیگ ورزشگاه محل برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال ورزشگاه آزادی اعلام شده است؛ اما اگر قرار به کوچ سرخابی‌ها از این ورزشگاه باشد، احتمال تغییر میزبان دیدار حساس فوتبال باشگاهی ایران نیز وجود دارد.

میزبان دربی رفت بر اساس قرعه کشی پرسپولیس تعیین شده و اگر تصمیم بر بازی نکردن در آزادی باشد و چمن این ورزشگاه زیر کشت برود، سرخپوشان پایتخت هستند که محل برگزاری را تعیین می‌کنند. بی شک پرسپولیس با توجه به شرایط موجود نمی تواند دربی را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کند و اگر آنها در آزادی میزبان استقلال نباشند، باید به استادیومی بزرگ تر احتمالا در خارج از تهران بروند.

در چنین شرایطی اما موضوع مهم تعیین میزبان دیدارهای استقلال و پرسپولیس است؛ سرخابی ها فعلا به دربی پایتخت که حدود ۲ ماه دیگر برگزار می‌شود فکر نمی‌کنند ، اما بی شک با کوچ استقلال و پرسپولیس از ورزشگاه آزادی محل برگزاری دربی ۱۰۲ هم به سوژه جدیدی در فوتبال ایران تبدیل خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست