بازدید 3225
۵

رئیسی در تجمع امروز مردم تهران سخنرانی می‌کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از تجمع مردم پایتخت در همدردی با ملت مظلوم فلسطین در میدان انقلاب خبر داد و گفت: این مراسم امروز با سخنرانی رئیس جمهور برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۹۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵ 18 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جنایت وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه اشک‌ها را جاری کرد و دل‌ها را شکست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران خاطر نشان کرد: به خاک و خون کشیدن بیش از هزار زن و مرد و کودک مجروح که به بیمارستان پناه آورده بودند اوج سبعیت و ددمنشی این جنایتکاران تاریخ را به نمایش گذاشت.

محمودی عنوان داشت: یقین داریم خون این مظلومان گریبان جنایتکاران صهیونیست را خواهد گرفت و مرگ آنان را تسریع خواهد کرد؛ دولت محترم جمهوری اسلامی ایران امروز را عزای عمومی اعلام کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان داشت: به عنوان اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین و محکومیت این جنایت ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه ۲۶ مهر ماه ۱۴۰۲ با اجتماع در میدان انقلاب تهران با سخنرانی آیت الله رئیسی ریاست محترم جمهوری با ملت مظلوم اظهار همدردی خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
احسنت سید محرومان
اظهار همدردی صرف دراین شرایط دردی را دوا نمی کند .

اگر واقعا حامی مظلوم و انسانیت مجروح شده از توحش دنیای غرب هستیم اقدام عملی کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
شما بیفت جلو من و خانوده ام پشت سر شما حرکت میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
بفرما جلو مرد عمل
فقط قابل توجه کسانی که می خوان برای جنگ اعزام بشن به غزه دوباره اشتباهی به فرودگاه مهرآباد مراجعه نکنند. یکم زحمت بکشند و تا فرودگاه امام که مخصوص پروازهای خارجی هست تشریف ببرید.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست