بازدید 2743

تشدید بارش‌ها از عصر امروز در ۳ استان شمالی

هواشناسی با صدور هشدار نارنجی برای استان‌های گیلان، گلستان و غرب مازندران از مسافران خواست که به دلیل احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
کد خبر: ۱۱۹۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸ 17 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، این هشدار که برای امروز صادر شده است از تشدید بارش باران همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقت خبر می‌دهد.

بر اساس این هشدار، وضعیت جوی استان‌های گیلان، گلستان و غرب مازندران از عصر امروز نارنجی می‌‎شود.

مخاطرات سامانه شامل اختلال در سفرهای بین شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌ها، آب‌گرفتگی معابر، وزش باد شدید موقت، صاعقه، احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات در نواحی کوهستانی، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها، تابلوهای تبلیغاتی، شکستن درختان کهن‌سال و اختلال در ناوگان حمل نقل هوایی و ریلی اعلام شده است.

امروز همچنین بارش‌ها با شدت کمتر در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، شمال و شرق تهران، سمنان و شمال خراسان جنوبی تداوم دارد.

هواشناسی تا زمان فعالیت این سامانه به اجتناب از سفرهای غیرضروری، پرهیز از تردد و اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایر، آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک‌سازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها توصیه کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست