بازدید 1952
۱

وزیر کشور: دیپلماسی اقتصادی در استان‌ها فعال شود

وزیر کشور با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های صادراتی استان‌ها بیش از پیش استفاده شود، برفعال شدن جایگاه دیپلماسی اقتصادی استان‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۹۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۶ 17 October 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمد وحیدی در نشست بررسی مسائل استان خراسان شمالی پیرو انتقاد مسئولان استان مبنی بر گردش مالی برخی شرکت‌های فعال در خراسان شمالی در استان‌های دیگر، تاکید کرد: جریان مالی این شرکت‌ها باید در خود استان محل فعالیت انجام شود و معاون اقتصادی وزارت کشور در این زمینه پیگیری‌های لازم را به عمل آورد.

وی همچنین از مسئولان محلی خواست برای ارتقای بیشتر رتبه استان در این حوزه کشاورزی، به ویژه در کشت دیم، اقدام لازم را به عمل آورند.

وحیدی در ادامه این نشست به ضرورت برنامه ریزی و ساماندهی پسماند‌ها و تفکیک زباله از مبداء اشاره کرد و خواستار پیگیری جدی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این زمینه شد.

وزیر کشور همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی را اولویت نخست این وزارت خانه برشمرد و از استان‌ها خواست در شورای اجتماعی استان برای کاهش آن‌ها برنامه ریزی مداوم صورت گیرد.

وحیدی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان و جذب آن‌ها به منظور افزایش بهره وری بطور جدی در دستور کار همه استان‌ها قرار بگیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شما دیپلماسی بین المللی و جهانی را برای برون رفت کشور از شرایط کنونی فعال کنید، دیپلماسی بین استان‌های کشور پیشکش...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست