بازدید 23113

روایت متفاوت فرمانده کل سپاه از طوفان الاقصی

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ به این سو برای این رژیم و بزرگترین پیروزی برای نهضت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی اتفاق افتاد.
کد خبر: ۱۱۹۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷ 13 October 2023


به گزارش تابناک به نقل از فارس،‌ سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (جمعه، 21 مهرماه) در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران، گفت: تبریک و تهنیت عرض می‌کنم محضر همه نمازگزاران؛ مومنین، مومنات ملت بزرگ و انقلابی و حماسه آفرین ایران اسلامی و امت مقاوم و سربلند اسلام به ویژه مجاهدان خستگی‌ناپذیر و شرافت‌مند فلسطین پیروزی‌های شگفت انگیز و الهی اخیر مجاهدان سربلند فلسطین بر رژیم غاصب و جعلی و جنایتکار صهیونیستی.

سرلشکر سلامی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: رویدادی که ظرف یک هفته اخیر همانند یک موج شوک عظیم جهان را در بهت و حیرت و شگفتی فروبرد، حادثه‌ای است بی‌سابقه خارج از دامنه تصور همه صاحب نظران، اندیشمندان، راهبردسازان و سیاستمداران عالم.

وی افزود: بزرگترین شکست در تاریخ موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی از سال ۱۹۴۸ به این سو برای این رژیم و بزرگترین پیروزی برای نهضت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی اتفاق افتاد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی، محصول انباشته شدن و فشردگی و پرتراکم شدن بغض ملتی است که توسط غاصبان از سرزمین خود آواره شده است، تصریح کرد: از حدود یکصد سال قبل به این طرف که آمریکا و انگلیس یک خنجر زهرآگین را در میانه پهلوی جهان اسلام فرو بردند تا به امروز بی سابقه‌ترین جنایت‌ها در حق مردم فلسطین، لبنان، سوریه، اردن و مصر توسط رژیم صهیونیستی با حمایت‌های آمریکا، انگلیس و برخی از کشورهای اروپایی اتفاق افتاده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه تاریخ غم انگیز یکصد سال گذشته فلسطین بیانگر مظلومیت‌های بی‌شماری است، تصریح کرد: از آن زمان که جوخه‌های ترور و اعدام صهیونیستی ارتش «هاگانا» رژیم تازه متولد شده و مصنوعی اسرائیل به خانه فلسطینی‌ها حمله می‌کرد و آن‌ها را با گلوله از پای در می‌آورد و سرزمین آن‌ها را غصب می‌کرد و آن‌ها را از سرزمین مادری خود که ساکنان اصلی این سرزمین بودند، فراری می‌داد و به تدریج صهیونیست‌ها را از اقصی نقاط عالم مهاجرت می‌داد تا ماجرای غم انگیز قتل عام دیر یاسین، کفر قاسم، جنایت‌های هولناک صبرا و شکیلا که توسط غاصب و قصاب صهیونیست شارون اتفاق افتاد، ماجرای غم انگیز روستای قانا و هزاران و ده‌ها هزار جنایتی است که روزانه بر ملت فلسطین تحمیل می‌شد.
 
وی ادامه داد: در کنار نبردهای ۱۹۴۸، ۱۹۵۶، ۱۹۶۷، ۱۹۷۳ و غصب سرزمین مسلمانان و اشغال بلندی‌های جولان و کرانه باختری و فلسطین ۱۹۴۸، ۱۹۶۷ و ۱۹۷۳ و غزه نبرد ۳۳ روزه در لبنان و جنگ‌های بین فلسطینیان تا به امروز، همه تاریخ غمگین و بغض آلودی را برای فلسطینی‌ها علیه صهیونیست‌ها ساخته است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه حافظه تاریخی ملت‌های مسلمان هرگز حمایت‌های بی‌دریغ آمریکا را از رژیم صهیونیستی زیاد نبرده است، خاطرنشان کرد: وتو کردن تمام قطعنامه‌هایی که در شورای امنیت سازمان ملل علیه اسرائیل غاصب به تصویب می‌رسید، نمونه‌ای از حمایت‌های سیاسی است که آمریکا در کنار حمایت‌های نظامی اطلاعاتی، لجستیکی، عملیات روانی، رسانه‌ای و نظامی از صهیونیست‌ها انجام داده‌اند. به نحوی که آمریکایی‌ها از هر حمایتی در حداکثر پشتیبانی ممکن از این رژیم دریغ نکرده‌اند.

وی افزود: فلسطینی‌ها در میانه این جنایت‌های غمبار و هولناک موجودیت، هویت و احساس مقاومت خود را حفظ کرده‌اند و شما هفته گذشته در صبح‌گاه شنبه ۱۵ مهرماه شاهد یک درخشش استثنایی در صفحه زمین بودید که انگار آیات روح‌بخش قرآن روی زمین برای فلسطینی‌ها تفسیر می‌شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست