بازدید 2340

اتهام کلاهبرداری برای یک نماینده در آمریکا

در اتهامات تازه آمده است که سنتوس بیش از ۴۴ هزار دلار را با استفاده از کارت‌های اعتباری حامیان مالی انتخاباتی خود، بدون اطلاع آنها برداشت کرده است.
کد خبر: ۱۱۹۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ 11 October 2023

به گزارش تابناک به نقل از بی بی سی ، وزارت دادگستری آمریکا جورج سنتوس نماینده جمهوری خواه از ایالت نیویورک را رسما متهم کرده است.

 ۲۳ فقره اتهام "جورج سنتوس" از جمله شامل کلاهبرداری از حامیان مالی انتخاباتی خود می‌شود.
دادستان‌ها  سنتوس را متهم کرده‌اند که با کارت‌های اعتباری حامیان مالی خود هزینه‌های شخصی خود را پرداخت می‌کرده است.


این اتهامات در عین حال به دروغ گفتن او به کمیسیون فدرال انتخابات و کمیته نظارت مجلس نمایندگان نیز می‌شود.
سنتوس تا سه‌شنبه شب به وقت شرق آمریکا هنوز درباره این اتهامات اظهارنظری نکرده است.

این نماینده مجلس متهم شده است که چندین طرح مجرمانه برای کلاهبرداری را همزمان پیش می‌برده و در جریان آن نیز به مردم آمریکا دروغ گفته است. جیمز اسمیت دستیار مدیر اف.بی.آی پلیس فدرال آمریکا در بیانیه‌ای گفت هرکس که قانون را در جریان کارزار انتخاباتی نقض کند مجازات خواهد شد. 

اتهاماتی که روز سه‌شنبه اعلام شد بر ۱۳ فقره اتهامی دیگر که در ماه مه علیه سنتوس طرح شده بود می‌افزاید. در اتهامات بهار سال جاری او متهم شد که با پولشویی از کمک‌های مالی کارزار انتخاباتی خود برای مصارف شخصی بهره‌ برده است.

 سنتوس در قبال اتهامات ماه مه اظهار بی‌گناهی کرده بود و دادستان‌ها را متهم کرد که به انتقام‌جویی سیاسی از او دست زده‌اند.

در اتهامات تازه آمده است که سنتوس بیش از ۴۴ هزار دلار را با استفاده از کارت‌های اعتباری حامیان مالی انتخاباتی خود، بدون اطلاع آنها برداشت کرده است.

بر این اساس در یک مورد او مبلغ ۱۲ هزار دلار را از یکی از این کارت‌های اعتباری برداشته و در نهایت بخش عمده این مبالغ را به حساب بانکی خود واریز کرده است.

بریون پیس، دادستان بخش شرقی نیویورک در بیانیه خود گفت آقای سنتون در عین حال صورت حساب سازی کرده و کرده و وام‌ها و کمک‌های را گزارش کرده یا که جعلی و دزدی بوده‌‌اند. هر کس که بخواهد از روند انتخابات برای کلاهبرداری از مردم و نهادهای کشور استفاده کند از سوی این دادستانی با جدیت تعقیب خواهد شد.»

جورج سنتوس بعد از پیروزی در یک بخش اغلب دموکرات در نیویورک خود را به عنوان اولین نماینده جمهوری‌خواه هاز اقلیت‌های جنسی معرفی کرد اما خیلی زود چند رسوایی جدی دامن اعتبار سیاسی او را گرفت.

او به دروغگویی درباره مدرک دانشگاهی و سابقه کاری‌اش متهم شده است. در عین حال قوانین مالی کارزارهای انتخاباتی و تضاد منافع را نقض کرده است. به دروغ گفته پدربزرگ و مادربزرگش از نجات یافتگان نسل کشی یهودیان بوده‌اند و با راه‌اندازی یک خیریه دروغین برای حیوانات، کمک‌های مالی به این خیریه را به جیب می‌زده است.

در ماه فوریه نمایندگان دموکرات مجلس نمایندگان با صدور قطعنامه‌ای خواستار اخراج آقای سنتوس شدند. اگرچه با احتساب اکثریت جمهوری‌خواه مجلس این عملا کاری نمادین بیش نبود..

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست