بازدید 5792

جزئیات ساخت مسکن ۲۵ متری در یک منطقه تهران

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران از ساخت ۲۰ هزار واحد مسکونی ۲۵ متری در منطقه ۱۹ خبر داد و گفت: در محدوده خلازیر این واحدها ساخته خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۹۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰ 10 October 2023

به گزارش تابناک، تسنیم نوشت: حدود ۳ هفته پس از تکذیب طرح مسکن ۲۵ متری از سوی مسئولان وزارت راه و شهرسازی، خشایار باقرپور، مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران نشست خبری برگزار کرد.

وی در این نشست با بیان اینکه ما تمام تکذیبه‌های دولت در خصوص مسکن ۲۵ متری را تایید می‌کنیم، گفت: این طرح هیچ ارتباطی با طرح‌های مسکن‌سازی دولت ندارد و نه از زمین دولتی و نه وام بانکی استفاده نمی‌کنیم.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران با بیان اینکه برای عملیاتی شدن مسکن اقتصادی دو و نیم سال کار مطالعاتی انجام شده افزود: در رابطه با این طرح با دولت تعامل داریم و هیچ تقابلی با آنها نخواهیم داشت. آمده‌ایم که بخشی از نیاز زوج‌های جوان در ابتدای تشکیل زندگی را تامین کنیم.

 

باقرپور با بیان اینکه ۳۰ تا ۴۰ هزار واحد مسکن ۲۵ متری در استان‌های تهران و البرز ساخته خواهد شد، اضافه کرد: این واحدها در زمین‌ها محدوده غرب و جنوب تهران و همچنین غرب شهر کرج ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع‌های مربوط به خانه‌های ۲۵ متری ۳ تا ۵ هزار واحدی خواهد بود تصریح کرد: این واحدها فقط به زوج‌های جوان واگذار می‌شود و مطابق آیین‌نامه مربوطه واگذاری آن به افراد مجرد ممنوع است.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های عمرانی تهران همچنین از تقاضای حدود ۱۰ هزار واحدی برای این خانه‌های ۲۵ متری خبر داد و گفت: هم‌اکنون از برخی دستگاه‌های اقتصادی تقاضا داریم و ۱۰ هزار واحد ثبت خرید ایجاد شده است در حالیکه این طرح نه به دار است و نه به بار!

باقرپور بیان کرد: این واحدها در نهایت برای زوج‌هایی مناسب است که بخواهند دو سال در آن سکونت داشته باشند و پس از اینکه صاحب فرزند شدند آن را واگذار می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۵
کذیب کرده بودین که چی شد؟برده داری نوینه؟
در دروغ گفتن استادید!
الان هر گونه ارتباط با طرحهای خیالی ساخت سالانه یک میلیون مسکن ، دولت رو انکار میکنن . بعد وقتی خواستن افتتاح کنن رئیسی یا معاون اولش برای افتتاح میرن . خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
قشنگ معلومه با این تائید و تکذیب به دنبال جا انداختن این رویه هستند
وگرنه این تعاونی بر مبنا کدام سیاست داخلی به دنبال ساخت مسکن 25 متری و صرفا برای زوج های جوان افتاده؟؟؟
بزودی الگو مسکن که 70 متری بود به 25 متری کاهش پیدا میکنه
چرا که قیمت زمین و ساخت با درآمد مردم همسان نیست
قیمت ها بر پایه قیمت جهانی و دلار ، اما درآمد حداقلی و ریال که دائما ارزش آن در حال سقوط هست
چه 25 متر آپارتمان چه خانه های ویلایی استان تهران ظرفیت این همه جمعیت را ندارد نصف همین جمعیت فعلی هم اضافه هستند به جای طرح هایی برای کاهش جمعیت چنین شهرهایی به دنبال افزایش آن هستند!!!!! با کدام آب و برق و گاز و هوا و ......
مگه آقا شهردار نگفتن مجوزی نمیدن
آیایکنفر باسواد دلسور در این دولت رانتی وجود ندارد که به این مسئولان بساز و بفروش بگوید که سالهاست منابع آب و هوا و ترافیک در استان تهران به حد اشباع رسیده و هرگونه فعالیت که منجر به افزایش جمعیت در این منطقه بشود خیانت و جنایت و حداقل حماقت میباشد. این دلسوز نماها فقط برای جیب خودشان وشرکایشان طرح میدهند.
به فکر آسیبهای اجتماعی و افزایش رنج این مردم هم باشید
بهتر نیست ارتباط با دنیا داشته باشید و در یک سیستم شفاف و یکپارچه و بدون فساد مردم این مملکت دسترسی به خانه و خودرو و .... داشته باشند با قیمت جهانی و نه قیمت مافیا هر صنف در کشور؟
وقتی این همه تبلیغ فرزند آوری می شد باید فکر آینده این فرزندان هم می شد .....
بعنوان یک کارشناس معماری پیشنهاد دارم در این واحدها ارتفاع فضای مسکونی تا حد سی سانت بزرگتر طراحی شود تا از این ارتفاع خصوصا در سرویس وحمام با ایجاد فضای مناسب بیشتر از دومتر .بتوان بعنوان انباری ودر فضای دیگر با سقف کاذب کمد با دربهای پدال ایجاد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
باشه به اوستامعمار میگیم
ناشناس
| Romania |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
عجب ما میگیم نره شما میگی بدوش جناب کارشناس؟؟؟؟
مرموز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
اقای کارشناس دو هزاری کسی از تو نظر خاست .خودت زندگی میکنی تو ۲۵ متر
مگه ما کم زمین داریم واسه ساخت و ساز که واحد ۲۵ متری رو میخواهید برای مردم بسازید چرا روز به روز دارید عرصه رو به مردم تنگ میکنید .خود مسئولین داخل واحد ۲۵ متری زندگی میکنن .به کجا داریم میریم ما به قه قهرا داریم میریم ما بزارید برم من
شما كه تكذيب كرده بوديد ! . عجب روزگاري شده
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی