بازدید 1942
۱

هشدار پایان هفته‌ای طوفانی در منطقه سیستان

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی جوی سطح نارنجی توسط این اداره‌کل، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها پایان هفته‌ای طوفانی در منطقه سیستان انتظار می‌رود.
کد خبر: ۱۱۹۷۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 10 October 2023

به گزارش تابناک، محسن حیدری در گفت‌وگو با تسنیم ، با اشاره به صدور هشدار هواشناسی جوی سطح نارنجی توسط اداره‌کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان، گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها پایان هفته‌ای طوفانی در منطقه سیستان انتظار می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از آخر وقت پنجشنبه تا عصر جمعه وزش باد شدید و گردوخاک و در نقاط مستعد طوفان گردوخاک برای مناطق شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت احتمال افزایش غبار و باد و گردوخاک به همراه کاهش موقتی دما برای زاهدان و مناطق مرکزی و جنوبی و نوار شرقی و غربی استان وجود دارد.

حیدری بیان کرد: توصیه می‌شود در پی این شرایط نامطلوب جوی به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه و از ترددهای غیرضروری در فضای باز در زمان غبار آلود شدن هوا خودداری شود.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان اضافه کرد: همچنین باید رعایت حداکثری مقررات رانندگی در جاده‌‌های زابل- نهبندان و زاهدان- زابل در نظر گرفته، از کار در ارتفاع پرهیز و از گلخانه‌ها محافظت و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تو این هیر ویر اخبار مهم تر مگه وضعیت سیستان ، بی آبی ، خشکسالی وطوفان مردم مظلوم سیستان هم برای کسی مهمه ؟ !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی